Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 18:47

Hmm..ik kom weer even binnen vallen. Misschien kan iemand mij helpen met mijn dilemma??

Ik heb in het voorjaar dus socap extensions gehad. Die was ik na 3 maanden echt beu. Ze waren erg dun gezet, aan te weinig haartjes dus, waardoor het erg trekkerig aanvoelde. Daarbij heb ik zelf zeer dun en weinig haar waardoor er ook maar 85 extensions in gingen.
Nu mijn extensions eruit zijn, heb ik dus ook weer mijn haar een stuk afgeknipt. Tot 3 cm boven mijn schouder, in een boblijn.
Nu ben ik pas ten huwelijk gevraagd door m'n vent. Je raadt 't al. Wij gaan trouwen in het voorjaar. Ik zit nu met een dillemma, weer extensions? Want ik wil wel langer haar dan.
Over de Socap was ik niet zo te spreken, gezien ik platina-blond haar heb. Ik vond die extensions erg dof en pluizig.
Wat te doen? Waxjes? Clip ins?? (ik ben overigens niet van plan om honderden euro's uit te gaan geven daarvoor)

HELP!

shantal

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:32

aaah mijn vlechten zijn er weer uit net, ben nu net tina turner.
Wel weer even wennen zo,en weer verven bij de kapper dit keer omdat ik geen blond meer wil.

En zit te denken om mijn micro rings te laten verven,en dan die er misschien in te doen.
Maar eerst maar eens zien hoe dit nog bevalt als het weer gewassen is enz.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:52

charmedxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 08:38

Ankie_Boris schreef:
Hmm..ik kom weer even binnen vallen. Misschien kan iemand mij helpen met mijn dilemma??

Ik heb in het voorjaar dus socap extensions gehad. Die was ik na 3 maanden echt beu. Ze waren erg dun gezet, aan te weinig haartjes dus, waardoor het erg trekkerig aanvoelde. Daarbij heb ik zelf zeer dun en weinig haar waardoor er ook maar 85 extensions in gingen.
Nu mijn extensions eruit zijn, heb ik dus ook weer mijn haar een stuk afgeknipt. Tot 3 cm boven mijn schouder, in een boblijn.
Nu ben ik pas ten huwelijk gevraagd door m'n vent. Je raadt 't al. Wij gaan trouwen in het voorjaar. Ik zit nu met een dillemma, weer extensions? Want ik wil wel langer haar dan.
Over de Socap was ik niet zo te spreken, gezien ik platina-blond haar heb. Ik vond die extensions erg dof en pluizig.
Wat te doen? Waxjes? Clip ins?? (ik ben overigens niet van plan om honderden euro's uit te gaan geven daarvoor)

HELP!

is een flip in niet een idee dus niet met klipjes maar met een soort van dun visdraadje je ziet het haast niet en gaat heel lang mee omdat het van gewoon haar is uit europa ;)
kan wel ff site zoeken voor je bij de kapsalon waar ik stage liep hadden ze ze en ik zag neit eens dat ze ze inhad omdat het gewoon prescies als jou haar kleur kan zijn vind zo een veel fijner dan die clip ins of extensions ;)
het is een minutje werk en dan zet je het erin en je haalt het er zo weer uit topn iets voor een trouwdag :)

http://www.flipinhair.nl/flip-in-hair/?View= is echt een aanrader voor snel mooi haar te hebben ;)

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 08:42

Nog 2 nachtjes slapen en dan krijg ik ze weer :)

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:16

Afbeelding
Met mijn flip in, heb helaas niet even een foto zonder

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:06

charmedxlove schreef:
Ankie_Boris schreef:

HELP!

is een flip in niet een idee dus niet met klipjes maar met een soort van dun visdraadje je ziet het haast niet en gaat heel lang mee omdat het van gewoon haar is uit europa ;)
kan wel ff site zoeken voor je bij de kapsalon waar ik stage liep hadden ze ze en ik zag neit eens dat ze ze inhad omdat het gewoon prescies als jou haar kleur kan zijn vind zo een veel fijner dan die clip ins of extensions ;)
het is een minutje werk en dan zet je het erin en je haalt het er zo weer uit topn iets voor een trouwdag :)

http://www.flipinhair.nl/flip-in-hair/?View= is echt een aanrader voor snel mooi haar te hebben ;)

Die had ik inderdaad ook al gezien. Alleen vraag ik me af, gaat uiteindelijk dat visdraadje niet vreselijk trekken en pijn doen op/in je huid?? Er hangt toch aardig wat haar op een bepaald punt van je hoofd. Lijkt mij niet fijn...

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:40

De flip is een heerlijk ding, ik heb hem ook.
Af en toe doet mijn hoofd wel een beetje pijn maar dan leg ik het draadje iets naar achter.

charmedxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:53

toen ik hem in had ( moest omdat ze toen echt net nieuw waren en als verkoop geval ) heb ik hem elke dag gedragen ;)
deed zoals hierboven soms beetje irritatie maar dan verlegde je hem en dan was het over ik heb van mezelf heel dik haar dus er zat bij mijn stukje aardig wat haar aan maar heb nooit echt pijn gehad ervan ofzo.
ik heb hem zelf maar een maandje gehad omdat voor stage was en voor show zeg maar en ze waren toen nog stikduur omdat ze net nieuw waren ofzo ;)
maar voor bruiloft is het zekker een fijn iets en aangezien het met gemak 5 jaar of langer meegaat kan je er elke x plezier van hebben je kan hem meeverfen als je een staart in doet zie je er niets van dus opsteken kan ook krullen stijlen en alles ;)

beetje lang verhaal maar vanuit mijn ervaring is dit een goede oplossing wand je kan zelf kiezen en hoeft het neit in je haar te zetten en clips zie je ook nog wel en dat echt niet gr:)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:18

Is 1 zo'n mat wel genoeg dan? Valt je eigen haar daar zeg maar niet bovenop? Ik heb dat ook met mijn clip-ins, moet heeel erg mijn best doen om dat zo goed te krullen/stijlen dat je het niet ziet en dan vaak na een paar uur zie je het al weer.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:19

Flip in lijkt me niks, omdat je dan al het haar aan 1 punt hebt. Bij clip-in (mits je een goede set hebt) heb je dus overal een beetje, dus op de kruin, midden, in de nek etc. Waardoor je dus overal veel haar hebt. Bij flip-in heb je bovenop "niks" (je eigen) en dan opeens zo'n dikke strook?

En clip-in zie je absoluut niet als je een goede set hebt (met clips in de kleur van het haar, kleine maar toch hele stevige clips etc.) en als je het netjes inzet. Ik kan het bijv. niet netjes inzetten aan de zijkant dus draag alleen op de achterkant van m'n hoofd.

Edit: Undefined, ik bedoel precies zoals jij :P

Vooral als je laagjes hebt lijkt me flip-in niet handig, dan heb je bijv. een laag die eindigt bij je oren en dan opeens zo'n dikke strook met dezelfde lengte? Beetje mat effect?

charmedxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:33

ze hadden er eentje meegeknipt in me laagjes :P dus gewoon bij de kaper laten meeknippen :P
:)

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:12

Ik heb die van mij ook mee geknipt, ik zal wel eens foto's maken als ik het niet vergeet.
Zal hem vrijdag wel weer in hebben dus dan plaats ik wel even fotos van met en zonder mn flip-in.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 22:32

Ankie_Boris schreef:

HELP!

Haai,

Ik heb mijn extensions bij Luxy hair besteld. Zijn clip ins van 50 cm.. Ze kosten omgerekend €80. Anders moet je ff op de site kijken.. Ik ben alleen nog aan het wachten tot ze binnen komen. Zal wss aan het eind van deze week zijn! Dan kan ik je wel een before en after foto sturen ;)

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 22:37

hmmm, wil het wel eens proberen, zo'n flip. Eens kijken waar ik die kan vinden, want heb zeer licht blond haar, dus kan niet zomaar iets bestellen op internet ofzo...

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 22:42

Hier nog een foto van mijn extensions, let niet op mijn rare houding oid := hier zijn ze gekrult met de krultang betere foto komt nog wel een keertje.
Afbeelding

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:57

Zit nu bij de kapper voor de extensions ;)

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:47

CalvinenGino schreef:
Zit nu bij de kapper voor de extensions ;)

En? hoe ist geworden? :)

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 08:38

Ja echt heel goed :) de kleur is precies de mijne!!!
Wil wel een foto plaatsen, maar die heb ik o iphone staan.. Dus die moet ik strx op de pc zetten

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:50

Jaa Foto!!!!

LisaDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 12:40

Ik meld mij ook even....
Ik heb nu al zo'n 4 jaar haarextensions, ik heb zoals velen onder jullie ook al vanalles gehad
Waxextensions,clip in,microring,weave,.....
Maar dit was niet echt helemaal mijn ding en ben nu eindelijk volledig tevreden.
Momenteel heb ik 3 rijen microringetjes met daaraan 3 banden haar genaaid.
Dit is niet alleen onschadelijk maar ook erg gemakkelijk in draagbaarheid.
Ik ga elke maand op controle om ze wat aan te spannen en dan ben ik weer een tijdje zoet.

Hieronder wat foto's:

mijzelf zonder extensions
Afbeelding

mijn oude kapsel met extensions (golvend)
Afbeelding

en momenteel loop ik met dit kapseltje rond
Afbeelding

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:36

Ik meld mij hier even :)..
Ik zou graag volgend jaar voor mijn bruiloft hairextensions willen. Alleen zou ik dit graag een keer voor de tijd willen uitproberen om te kijken of dit wel het resultaat geeft wat ik graag zou willen..
Wie weet er omgeving Enschede/Oldenzaal een betaalbaar adresje om extensions te zetten.. Mocht het goed bevallen zou ik voor de bruiloft bereid zijn om iets verder hiervoor te reizen/meer te betalen..

Ik zag deze advertentie op marktplaats:
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-haarverzorging/479285502-microrings-hairextensions-weave-onschadelijke-methode-topper.html
iemand hiermee ervaring?

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 11:39

jaaaa mijn Luxies zijn binnen gekomen! Ik was heel het weekend weg, had eigenlijk gedacht ze komen toch nog niet, kijk ik op internet zijn ze geweest op vrijdag&zaterdag! Ga ze vanmiddag afhalen, ben zoooo benieuwd!!

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:53

dushi88 schreef:
Ik meld mij hier even :)..
Ik zou graag volgend jaar voor mijn bruiloft hairextensions willen. Alleen zou ik dit graag een keer voor de tijd willen uitproberen om te kijken of dit wel het resultaat geeft wat ik graag zou willen..
Wie weet er omgeving Enschede/Oldenzaal een betaalbaar adresje om extensions te zetten.. Mocht het goed bevallen zou ik voor de bruiloft bereid zijn om iets verder hiervoor te reizen/meer te betalen..

Ik zag deze advertentie op marktplaats:
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-haarverzorging/479285502-microrings-hairextensions-weave-onschadelijke-methode-topper.html
iemand hiermee ervaring?

Als je meer weet mag je mij ook even informeren daarover :D ik wil voor mijn bruiloft ook extensions, maar geen waxjes!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:06

Zijn er nog mensen die interesse hebben in een haarverlenging 30 cm 100 stuks in Gouda? Heb hem via vakantieveilingen gewonnen...