Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ankie_Boris schreef:Hmm..ik kom weer even binnen vallen. Misschien kan iemand mij helpen met mijn dilemma??
Ik heb in het voorjaar dus socap extensions gehad. Die was ik na 3 maanden echt beu. Ze waren erg dun gezet, aan te weinig haartjes dus, waardoor het erg trekkerig aanvoelde. Daarbij heb ik zelf zeer dun en weinig haar waardoor er ook maar 85 extensions in gingen.
Nu mijn extensions eruit zijn, heb ik dus ook weer mijn haar een stuk afgeknipt. Tot 3 cm boven mijn schouder, in een boblijn.
Nu ben ik pas ten huwelijk gevraagd door m'n vent. Je raadt 't al. Wij gaan trouwen in het voorjaar. Ik zit nu met een dillemma, weer extensions? Want ik wil wel langer haar dan.
Over de Socap was ik niet zo te spreken, gezien ik platina-blond haar heb. Ik vond die extensions erg dof en pluizig.
Wat te doen? Waxjes? Clip ins?? (ik ben overigens niet van plan om honderden euro's uit te gaan geven daarvoor)
HELP!
charmedxlove schreef:Ankie_Boris schreef:Hmm..ik kom weer even binnen vallen. Misschien kan iemand mij helpen met mijn dilemma??
Ik heb in het voorjaar dus socap extensions gehad. Die was ik na 3 maanden echt beu. Ze waren erg dun gezet, aan te weinig haartjes dus, waardoor het erg trekkerig aanvoelde. Daarbij heb ik zelf zeer dun en weinig haar waardoor er ook maar 85 extensions in gingen.
Nu mijn extensions eruit zijn, heb ik dus ook weer mijn haar een stuk afgeknipt. Tot 3 cm boven mijn schouder, in een boblijn.
Nu ben ik pas ten huwelijk gevraagd door m'n vent. Je raadt 't al. Wij gaan trouwen in het voorjaar. Ik zit nu met een dillemma, weer extensions? Want ik wil wel langer haar dan.
Over de Socap was ik niet zo te spreken, gezien ik platina-blond haar heb. Ik vond die extensions erg dof en pluizig.
Wat te doen? Waxjes? Clip ins?? (ik ben overigens niet van plan om honderden euro's uit te gaan geven daarvoor)
HELP!
is een flip in niet een idee dus niet met klipjes maar met een soort van dun visdraadje je ziet het haast niet en gaat heel lang mee omdat het van gewoon haar is uit europa
kan wel ff site zoeken voor je bij de kapsalon waar ik stage liep hadden ze ze en ik zag neit eens dat ze ze inhad omdat het gewoon prescies als jou haar kleur kan zijn vind zo een veel fijner dan die clip ins of extensions![]()
het is een minutje werk en dan zet je het erin en je haalt het er zo weer uit topn iets voor een trouwdag
http://www.flipinhair.nl/flip-in-hair/?View= is echt een aanrader voor snel mooi haar te hebben
Ankie_Boris schreef:Hmm..ik kom weer even binnen vallen. Misschien kan iemand mij helpen met mijn dilemma??
HELP!
dushi88 schreef:Ik meld mij hier even..
Ik zou graag volgend jaar voor mijn bruiloft hairextensions willen. Alleen zou ik dit graag een keer voor de tijd willen uitproberen om te kijken of dit wel het resultaat geeft wat ik graag zou willen..
Wie weet er omgeving Enschede/Oldenzaal een betaalbaar adresje om extensions te zetten.. Mocht het goed bevallen zou ik voor de bruiloft bereid zijn om iets verder hiervoor te reizen/meer te betalen..
Ik zag deze advertentie op marktplaats:
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-haarverzorging/479285502-microrings-hairextensions-weave-onschadelijke-methode-topper.html
iemand hiermee ervaring?