Nagano schreef:SteffiiY schreef:in welke dingen waarvan mensen denken dat ze gezond zijn(weinig koolhydraten) zitten juist veel koolhydraten en zijn dus helemaal niet verantwoord?
brood en aardappelen
hartigetaart pasta enz
probeer eens alleen groente en vlees te eten savonds
en over dag een eitje of salade
het is even wennen maar je vald er zeker van af
Maar is het goed voor je? Nee, want je gaat dingen schrappen. Ze kunnen prima, als je ze maar weer verbrand.
Als je al dit soort voedingsmiddelen gaat schrappen en op een gegeven moment wel weer normaal gaat eten, want dat zal je toch ooit moeten, dan kom je het dubbele aan van wat je af bent gevallen
Charr_x schreef:Nagano: snel afvallen is niet altijd goed afvallen. Ik ben van mening dat je nooit 1 voedselcategorie helemaal moet weg laten vallen. De meiden hier hebben allemaal een gezonde, verantwoorde voeding die zeker vol te houden is. Aardappels, brood, pasta,... het hoort bij onze voeding en levensstijl.
Dr. Frank vind ik ook maar niks, mijn broer (internist) is collega van hem en het ook niet zo eens met zijn manier en zijn dieet is net als elk ander dieeten, iets tijdelijks en zodra je weer normaal wil gaan eten kom je weer aan.
Ik ben ondertussen ook al 12 kg kwijt, niet zo snel maar ook op de goede manier.
Jij verwoord precies wat ik wilde zeggen ja

Amy: Respect hoor