Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ingeborg86 schreef:hallo allemaal,
Ik heb niet het hele topic doorgelezen (58 pagina's waren me toch iets te veel), maar waarom hebben jullie je laten testen op diabetes? Hoe wist je dat er iets niet goed was en dat je daarom naar de dokter bent gegaan?
meikemarieke schreef:zo wat gaan jullie ineens hard hier!
Wat balen tootje! Raar ook dat ze niks voor je kunnen doen.... Kan je niet een second opinion laten doen?
Calypso84 schreef:hallo allemaal,
Mag ik me hier ook melden? Ik heb sinds mijn 17e diabetes. Ik ben nu 27, dus aankomende zomer 10 jaar.
Mijn vader en mijn zusje hebben het ook. Mijn vader heeft (helaas) sterke genen
Ik heb er altijd veel moeite mee gehad en nog steeds. Eigenlijk ben ik een vrij stabiele patient met de waardes, als ik maar zou meten...
Het meet apparaat heb ik soms 2 weken in mijn tas zitten zonder te gebruiken....
Ik spuit 4 keer per dag, per keer zo'n 12 eenheden. En oh oh wat hou ik van snoepheeft iemand hier ook zo'n last van??
Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen en heb er al aantal pagina's gelezen.
@ Tootje en andere dames die met diabetes aan de kids zijn: Mijn eierstokken zijn een beetje aan klapperen ( wat mijn vriend nog best wel vervelend vindt haha), maar hoe was het bij jou om zwanger te worden? Je hoort er nare verhalen over en goede verhalen.. moet ik mijn vruchtbaarheid eens laten testen, of gewoon beginnen wanneer we er beide aan toe zijn?
Groetjes Kim
Calypso84 schreef:oh, wat ik blij om ook zulke verhalen te horenOok heel blij te horen dat de kindjes gezond zijn,ook al was die van jou nogal zwaar Valeria
Ook blij te horen van Kentaro dat chocola lastig is om vanaf te blijven hahah. Als ik het niet in huis heb en heb er zin in, ga ik het gewoon halen bij de benzinepomp :/ ook niet ideaal. Gebeurt trouwens zelden hoor dat ik het ga halen.. ik ga dan meestal sjachie op de bank zitten
Hebben jullie ook zo last van moodswings tijdens een te hoge suiker? Ik merk het vaak aan mezelf maar ook vriendlief zegt wel eens tegen mij; 'ga jij eens spuiten, je bent niet te harden.'