Gelukkig maar Noor!

Werk 10 feb op de kop af 8 jaar!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:Wen, klinkt leuk, beter dan je vorige baan waar na 1 uurtje alles klaar was en je neus ook leeg had![]()
Fan, dat klinkt niet OKProbeer het los te laten, je vertrekt niet naar de andere kant van de wereld waar geen foon of i-net is, je blijft gewoon bij hetzelfde bedrijf werken, ze kunnen je altijd bellen. Ennnuuhhh... geen mens is onmisbaar ook al denken velen van wel. De wereld blijft gewoon doordraaien! Maar ik herken het wel hoor, zou hetzelfde hebben, maar tegen een ander is het makkelijker gezegd dan tegen jezelf. Lekker lopen, koppie leegmaken en vergeet niet een doos tissues te kopen
![]()
![]()
Ken de film niet, gelukkig maar anders staat L'town blank
![]()
Bij deze ga ik lekker NEE zeggen, doet mijn zoon van 4 uur ook, kan ik nog wat van leren![]()
Teennagels heb ik geen last van, alleen als ik ze te kort knip dan gaat mijn sok erover schuren. Maar dan niet alleen tijdens lopen, ook gewoon in andere schoenen en laarzen.
Net nog even naar stal geweest, paardjes kijken, zoonlief had meer oog voor de trekker van de staleigenaarda's niet de bedoeling, het paardenvirus, daarmee wil ik ze graag besmetten, niet met een trekkervirus
daar heeft mams nix an
MamboBeach schreef:hetbommeke schreef:Bij deze ga ik lekker NEE zeggen, doet mijn zoon van 4 uur ook, kan ik nog wat van leren
Missen wij iets?Net bevallen?
hetbommeke schreef:ja knap he, 4 uur en hij kan al praten, gaat naar de basisschool, loopt, eet vaste voeding en is zelfs zindelijk. Mijn wonderkind
NoaC schreef:Hier ook sinds een paar weken begonnen met lopen!
Heb er nog echt een hekel aan en moet me er echt toe zetten, maar het gaat wel lekker en erna ben ik ook tevreden.
Het schijnt na een maand of 3 leuker te worden, daar gok ik dan maar op.
Moet echt van de zwangerschapskilo's af....
Wie kan me even een hart onder de riem steken door te vertellen dat het na een maand of 3 echt berer mee gaat vallen?