Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:53

Ja dat kan... Insights is ook waar wij het doen... :j

Ik zit in hokje 45 :D

Via welk trainingsbureau hebben jullie dat gedaan? Misschien toevallig wel via ons? Of is het direct met Insights gedaan?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:59

Net een plaatje van het wiel gevonden en zit in hokje 28 :D

Wij hebben het gedaan bij Phaos (dacht ik :o ) En in het engels ben ik de "helper" Nou dat klopt wel, betere naam dan "de bemiddelaar" vind ik :j Wil altijd helpen, zucht, soms erg vermoeiend, want ik cijfer mezelf daarbij weg. Iets meer rood zou prettig zijn :D

Hier plaatje van wiel: http://www.insightsvancouver.com/wheel72.htm

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:06

Ja, das idd hetzelfde ongeveer... :j Leuk hoor... Bied veel inzicht he?

Zat al te zoeken of je 'm via ons gedaan had, maar kon het niet vinden... :D

Citaat:
Sterkste punten van Wendy:
* Streeft er voortdurend naar zichzelf te verbeteren.
* Aanstekelijk enthousiasme.
* Een visionair met een aanstekelijk enthousiasme.
* Tomeloze energie, in staat om verschillende taken gelijktijdig op zich te nemen.
* Zal zich bij verschillende organisaties aansluiten om haar doel te bereiken.
* Legt snel en doeltreffend contact.
* In staat om haar visie op anderen over te brengen.
* Raakt bij veel activiteiten betrokken.
* Zal zoeken naar het goede in mensen en gebeurtenissen.
* Uitstekende communicatieve vaardigheden en presentatievaardigheden

Citaat:
Mogelijke zwakke punten van Wendy:
* Vindt het praktische niet altijd even leuk.
* Is zich niet altijd bewust van dingen die vlak voor haar neus liggen.
* Doet vaak liever wat leuk is, in plaats van wat moet.
* Zal wellicht niet alle puntjes op de "i" zetten.
* Vindt het vaak moeilijk om actief te luisteren naar de meningen van anderen.
* Over het algemeen vrij impulsief en zij ziet soms belangrijke zaken over het hoofd.
* Zal doorgaans het meest worden beïnvloed door de persoon met wie zij het laatst heeft
gesproken.
* Kan soms oppervlakkig en weinig diepgaand overkomen.
* Kan anderen, die een minder energieke stijl hebben, negeren.
* Zal soms onrealistische deadlines stellen voor zichzelf en anderen.

Citaat:
Wendy kan baat vinden bij of door:
* Te leren om volledig te ontspannen.
* Een week lang mediteren - in totale afzondering en helemaal alleen.
* Alleen gelaten te worden om rustig te werken.
* Het vaststellen van deadlines - en er zich vervolgens aan houden.
* Een dagboek bij te houden en rekenschap te geven van de gebeurtenissen van de dag.
* Regelmatig na te denken over de gebeurtenissen van de dag.
* Niet altijd te streven naar het hoogste ideaal.
* Haar neiging om te overdrijven in toom te houden.
* Te vermijden dat zij anderen net zo opjaagt als zij zichzelf opjaagt.
* Ruim voor de vergadering de tijd te nemen om de vooraf vastgestelde agenda voor te
bereiden en/of te bestuderen.

En daar dan nog een heel stel verhalen omheen, met tegenpolen, waarden voor het team etc...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:18

Mocht je gaan mediteren, boven op een berg, ergens ver weg, dan ga je ons wel een fotootje sturen he?! _O-

Maar erg grappig om te lezen en sommige dingen zijn wel herkenbaar voor mij, toch een stukje geel dat je hebt, zoals het moeilijk houden aan deadlines, praktische niet leuk, vrij impulief :=

Ik ben trouwens getrouwd met een "observer" weet zo even niet de naam in het NL. Meestal gaat het wel goed tussen ons, anders waren we niet getrouwd maar soms.... _-:( iedere keer maar dat behoudende en dat feitelijke cijfermatige geneuzel... :n ik ben impulsief, leef nu, niet morgen, feiten? geen idee? heb je dat nodig? waarom? wees creatief.... :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:25

Haha hij is blauw (observator) dus... Heb gelukkig wel analytisch vermogen (blauw was ook boven de streep), dus dat lukt nog wel....

Haha ja, mooi he, maar meteen dat 1e punt; volledig leren ontspannen, das nou precies waar we het laatst al eens over hadden... :=

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:39

Yep, zo blauw als een smurf _O-

Ontspannen is soms wat moeilijk :j

En de zon schijnt hier, zou het dan toch nog goedkomen vandaag? Het giert nog wel steeds om het huis en de lantaarnpaal staat te schudden, hoop echt dat het straks beter wordt. Helemaal morgen anders waait de mijter van de Sint in het water. Of nog erger.... Sint waait van Amerigo af := Of de pakjes waaien van de boot, oeps, dat zou erg zijn ;)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:51

Klinkt echt superinteressant zeg!!! :j Zoiets kan je niet zomaar laten doen zeker??

Ik heb al sinds zondag niet gelopen; geen tijd, gister sjitweer en alles is ff sjit opt moment, dus weinig puf en motivatie.
Zo ff lekker letterlijk uitwaaien op strand met mn lieve Fleur, ff koppie leegmaken en vooral ordenen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 12:59

Je kunt dat wel zelf doen, maar kost een beetje centjes... :j Het nuttigst is het als je het met een team doet, dan zie je ook hoe de verdeling in het team is en hoe je met elkaar om kunt gaan zonder dat er (te veel) wrijvingen ontstaan...

:(:) voor alls sjit...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:06

Ik ben trouwens wel benieuwd met welk paard de Sint komt :j Amerigo is natuurlijk overleden........

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:06

Thanks...
Is wel meer voor grotere bedrijven geschikt, denk ik zo. Bedoel, op mijn school zijn we met 7 leerkrachten.... :=

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:09

Och Jaan, dikke :(:) Laat alle sjit maar ff wegwaaien op het strand. En :PB mag ook hoor.

En ik heb zoooooo géén zin om de stofzuiger te pakken en daarna de dweil :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:11

Nee hoor, voor ieder team is het nuttig.

Americo reïncarneert vast ofzo... ;)

Haha doe je het lekker niet Bom... Ik heb geen zin meer om te wachten tot het 4 uur is, maar ja...

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:13

:oo Amerigo is niet meer? WTF!?!?!! :(

Fleur mag dit jaar ook weer Sintetrekpaard spelen, weer 2x! Nu al zin an!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:15

Ah heb even gelezen en we zijn altijd in het Ootje genomen, er zijn gewoon twee Amerigo's :oo Alleen het de ene in het het Choice en die is overleden, de andere Amerigo, een politiepaard, leeft nog wel :j Maar is ook al op leeftijd want die is in 1982 geboren :+

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:16

Ooooww, so! Hmm, dan zullen ze op zoek moeten naareen nieuwe Amerigo, want uit '82....Sjoe!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:18

Tja, net zo goed als dat je hulpsinterklazen hebt heb je natuurlijk ook hulp-amerigo's he...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:19

Ja of twee :j Ik dacht dat er ook al een nieuwe in opleiding was hoor, maar die was zo verdrietig door de dood van haar beste maatje dat de training toen is stop gezet.
Choice (die is overleden) was in eigendom van de manege Any Dale ;) Die andere is een politiepaard met pensioen.
Alle commerciële programma's die je zag werden gedaan door Choice, want dat bracht geld op voor de manege, de andere dingen werden gedaan door de echte Amerigo (zo heet hij namelijk ook in het echt) want die was eigenlijk in dienst van de rijksoverheid en hoefde dus geen geld te verdienen, want hij had al een baan ;) Bij de politie :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:19

WenK schreef:
Tja, net zo goed als dat je hulpsinterklazen hebt heb je natuurlijk ook hulp-amerigo's he...

Oh sorry ik wist niet dat je nog geloofde :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:20

_O-

Moet deze tijd altijd een beetje oefenen... Zal de eerste keer niet zijn dat ik me ergens uit moet l*llen...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:22

Amerigo was gister op het Sinterklaasjournaal, stond in de wei met zijn transportbeschermers nog om |o wat ik zo snel even kon zien.

En anders heb ik nog wel een zwarte STinker voor de Sint te leen ;)

Nou ja ik heb vanochtend al wel alle Sinterklaas kado's ingepakt en een stickertje met naam erop gedaan en weer verstopt :D Kwam tot de ontdekking dat ik voor zoon nog een 5 december kado moet kopen en nog een schoenkado. Anders krijgen we weer gedoe dat de 1 meer heeft dan de ander 8)7

En dan nog een kleinigheidje voor mijn moeder, haar vriend en mijn mannetje (die overigens weer heel origineel is op zijn verlangslijstje: sokken, overhemd, stropdas) :O Ik zal binnenkort ook even mijn verlanglijstje naar hem sturen, hint hint.....

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:24

Haha dan was de 1 toch liever dan de ander... _O-

Verlanglijstje: garmin-ding, nieuwe outfit,.... _O-

Kreeg net trouwens sms van stal dat die gekke merrie van mij maar los staat in de binnenbak, was druk op stal en ze moesten mesten. Aangezien die van mij met 3 vriendjes samen kan mochten ze in de binnenbak zodat er 4 stallen vrij zijn voor het mesten, kan ze meteen wat energie kwijt... haha dus ik kan redelijk veilig opstappen vanavond. Zoals ze gister was stap ik niet op hoor... := Ze kwam bijna de staldeur over stuiteren...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:25

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:46

SAKKIA schreef:

Bah, zit met kippenvel op mijn arm. Het is wel erg mooi geschreven.

Wat gaan jullie snel!! Krijg het niet bijgelezen!

Grappig, ik heb paar weken geleden een assesment gedaan. Daar kwam ik toch als leider en analyst naar voren. Toch leuk om te lezen, al vraag ik mij af of het wel klopt allemaal. Er stonden tegenstrijdige antwoorden in, ben van het positieve uitgegaan :')

Hier (in Rotterdam, met uitzicht op Brienenoordbrug) waait het al aanzienelijk minder. Vanmiddag gaan we gewoon een doorloopje doen van 5km. Hopelijk veel wind mee! :j
Op het werk helaas geen wind mee. Net 2 dagen training gehad, en moet maandag een presentatie geven, zit nu een presentatie in elkaar te flanzen. Doe dat echt te weinig, hoe zat het ook alweer met bewegende beelden enzo? :n wordt een lange dag.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:50

Wat voor presentatie moet je geven?

Denk erom dat je je presentatie altijd met 1 of meerdere vragen begint die je ín je presentatie beantwoord.

Ik moet op de volgende trainingsdag een presentatie van 1 minuut houden, die presentatie mag uit alleen maar vragen bestaan... :j Leuk om te doen, en als je het eenmaal doorhebt best makkelijk... :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:56

Ik zeg maar niets tegen de kids over Amerigo :n

Fan, ik gebruik PP ook te weinig, moet dan weer helemaal erin duiken, van hoe zat het ook alweer....

Hier woeit 't nog steeds, maar wij wonen dan ook zowat aan de dijk bij het water dus dat is altijd zo'n tochtgat hier.

En ik zeg altijd maar: het hoeft niet groot te zijn, als het maar duur is ;) Maar ik heb niet echt veel dure dingen op het lijstje staan :n wil nog wel nieuwe rijhandschoenen, de huidige zijn een beetje/boel versleten. Hardloopset heb ik al, gps ding ook op mijn tellie. Parfummetjes heb ik nog zat.

Zag wel een leuk Wii spel, iets van Dance Workout of zo. Fan, hoe is 't met jouw ge-wii? Nog leuke tips voor spelletjes?