Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
perdjes schreef:Oeeh dat lijkt me echt eng een septum oprekken!
Mijn ouders vonden het niet goed dat ik een tongpiercing ging laten zetten maar ze konden mij niks verbieden omdat ik 18 was. Heb het een hele tijd kunnen verbergen voor mijn opa en oma maar doordat er een paar in de familie gingen roddelen zijn ze er toen snel genoeg achter gekomen. Ze waren echt superrrr boos, hebben toen ook nog dikke ruzie gehad. Vond het echt nergens op slaan, het is toch mijn lichaam.
Ayasha schreef:perdjes schreef:Oeeh dat lijkt me echt eng een septum oprekken!
Mijn ouders vonden het niet goed dat ik een tongpiercing ging laten zetten maar ze konden mij niks verbieden omdat ik 18 was. Heb het een hele tijd kunnen verbergen voor mijn opa en oma maar doordat er een paar in de familie gingen roddelen zijn ze er toen snel genoeg achter gekomen. Ze waren echt superrrr boos, hebben toen ook nog dikke ruzie gehad. Vond het echt nergens op slaan, het is toch mijn lichaam.
woon je nog thuis?
Yellowbird schreef:DramaQueen: Alleen de rookpiercing was wel pijnlijk. Ik maak me er meer druk om dat ik flauw ga vallen als dat het pijn gaat doen. Ik val nogal snel flauw bij een piercing zetten.
Maar ik ga goed lunchen, een flesje cola drinken en dextro tabletjes mee, dan moet het toch wel goedkomen
perdjes schreef:Ik heb het aan mijn ouders netjes gevraagd. Maar voor mijn opa en oma verborgen!!