Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:47

@ Sakkia.. Mijn tempo is inderdaad wel vrij vlot :D Maari k moet juist rustiger aan gaan doen en kleinere passen nemen. Met mijn lange stelten kan ik dus megastappen zetten, maar komt meer op je gewrichten aan..
Wil je trouwens nog die Renate Wennemars voor op je MP3 voor de 4Mijl? Of heb je deze zelf?

Dat dribbelen is inderdaad vermoeidender, BrittKitt... Is de bedoeling dus ook ;).. En vanuit die intervalletjes krijg je conditie en kan je de snelheid straks opvoeren (als ik het zo goed en duidelijk uitleg :) )

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:50

Klopt :j

Nee die heb ik zelf al. Maar ik heb heel wat lessen over geslagen omdat ik dus ook al conditie had. De eerste les heb ik me echt lopen vervelen en ook die 15x 1 vond ik niet heel spannend en kon ik heel makkelijk versnellen. Ik ga dus van de week even een 4mijl proberen te lopen en dan even te kijken wat mijn tijd is.
Ik wil graag onder de 38 minuten lopen :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:54

Voor mijn vakantie ben ik inderdaad ook begonnen met die 4Mijl te lopen, maar halverwege moest ik stoppen vanwege mijn knieën.. (baal). Ben benieuwd wat je tijd wordt, zet je dit in dit topic neer? :)
Ik wil graag een tijd rennen van rond de 35 minuten, maar ik vrees dat ik al blij mag zijn dat ik hem überhaubt kan lopen, ongeacht mijn tijd...!
Die 15 x 1 is inderdaad niet erg spannend.. :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:05

Ja tuurlijk kom ik dat hier melden :j

Ga nu maar eens mijn bed opzoeken :j Morgen weer vroeg dag:j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:07

ik ben benieuwd!

Slaap lekker en werkse (?) morgen!
Morgen sta ik wss ook minimaal 10 uur op de been als plateau-chauffeur.. Dus ik duik ook mijn bed in!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:10

Truste! Ik lig ook al op bed :evaw:

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:24

sjuutje schreef:
YEAHHHHH, vanmiddag de electrabelrun uitgelopen, 10 km! Mijn tijd heb ik nog niet maar het spant erom of het net onder of net boven het uur is volgens mijn gps.
Het ging eigenlijk best erg goed en ik was mooi snel weer hersteld.
Nieuw doel..... 16 km (= halve marathon).... geen idee of ik dat ooit ga redden maar doelen heb ik wel nodig!

ben wel een klein beetje trots op mezelf, had de laatste tijd niet zo heel veel hardgelopen en dus snel afgelopen week even 3 keer getraind... moet mezelf voor die 16 natuurlijk wel extra op mijn kop zitten dat ik ook echt ga lopen als ik dat met mezelf afspreek...
Graag dus af en toe een schop onder mijn r**t van jullie :+

*** het was net boven het uur: Ik heb er 01:04:33 over gedaan ******

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:28

Nou nette tijd hoor Sjuutje...

Oeh Bom, wat een droppie!

Sak onverwachte visite, haha...

Hier zo weer werken, daarna Lis rijden en dan maar eens gaan kijken wat ik vast kan pakken, klaarleggen en/of in de auto gooien voor komend weekend. Moet ff vragen of ik morgen uurtje eerder kan beginnen op werk, dan kan ik ook een uurtje eerder naar huis en dan kan ik ff boodschappies doen enzo.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:39

Môge!
@sjeetje: Keurige tijd zeg, 1:04,33!!! :j
@sakkia: niet meer kunnen lopen, nou ja, dan morgen!
@wenk: Waar moe/ga je heen dit weekend?

Buttnacht gehad, steeds wakkeer, raar dromen, je kent t wel. Wel minder last van mn keel, dus da's danw eer positief.
Maar om op je vrije dag om 7u wakker te worden.... :O Nee dank u!
Ga ff lekker douchen en dan kruip ik gewoon nog ff lekker terug! :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:54

Nee vanavond kan ik ook niet want dan heb ik muziek :+ Dus dat ga ik niet redden, morgen wel hoor want ik wil zo graag. Wilde gisteren ook nog wel maar kon mijn veiligheidshesje niet vinden dus dan ga ik ook niet lopen.
Laatst zelf bijna een hardloper onder de auto gehad, schrok me helemaal dood en die heb ik dan ook even aangesproken op zijn zichtbaarheid :o
Echt als het donker is ben je gewoon niet te zien en bij ons is het gewoon echt donker zodra je het dorp uit bent :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:57

Hier t zelfde ja! Ik heb in het donker veiligheidshestje en reflectie om armen en enkels.
Beter teveel dan te weinig, toch? *D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:25

Als ik in het donker loop heb ik ook altijd lichtjes aan hoor, heb van de paarden nog zo'n hesje met lampjes, dat vergroot de zichtbaarheid wel enorm...

Jaan, ik heb Tinkerweekend aankomend weekend, is vrij/za/zo wedstrijden rijden en lol maken. Heb er dus heeeeel veel zin in!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:02

Klinkt goeoeoed!!!

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:39

Ah Bom wat een schatje!!
Heerlijk zo'n kleintje in huis!

Verder gaat het hard hier met de pagina's hihi. Ik heb nog steeds niet gelopen gun mezelf de tijd er niet voor denk ik. Hoop dat ik deze week de moet kan verzamelen weer te gaan lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:54

Advies gevraagd!

Ik ben sinds mei/juni geblesseerd geweest aan mijn heup. Dit is nu over en het lopen is weer opgepakt. Ik zit inmiddels weer op een half uur lopen. In dat half uur loop ik ongeveer 5 km. Ik train 3 keer per week, 1 keer per week interval op de baan, 1 keer per week lange afstand op tempo in het bos, en in het weekend een rustige duurloop. Onder begeleiding bouw ik het dus langzaamaan weer op. Ik zat voor mijn blessure op ongeveer 15 km lopen. In november wil ik mee doen met de zevenheuvelenloop, dat is mijn eerste doel. Deze is 15 km. Zou ik eind maart een halve marathon kunnen inplannen?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:08

Angela, als je zo traint kun je dat volgens mij makkelijk aan hoor. :j Ik denk dat je dat wel in kunt plannen!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:24

Angela, volgens mij moet dat ook prima lukken. Helemaal als het een redelijke sneeuwvrije winter wordt, waar ik op hoop :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:25

Denk wel dat het moet lukken hoor :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:28

hetbommeke schreef:
Angela, volgens mij moet dat ook prima lukken. Helemaal als het een redelijke sneeuwvrije winter wordt, waar ik op hoop :o

Ooooooooooooooooh, ik hoop op een winter met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneeuw en vorst! :j :D
Net zoals afgelopen jaar! :D

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:34

Ow bah nee hoor geen sneeuw alsjeblieft.. kan ik niet zo lekker meer fietsen naar mijn werk haha

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:39

>;) :n dan kan ik niet paardrijden en hardlopen en dan word ik heeeeeeeel ongelukkig ;(

Heb overal spierpijn, waarschijnlijk van mijn pittige training gister, en ook nog eens flink met paard aan het werk geweest.

Verder voelt poes zich steeds meer thuis en is flink op ontdekkingstocht. Ze heeft inmiddels ook uitgevonden dat je via een spijkerbroek omhoog kunt klimmen, over een toetsenbord kunt lopen en vingers zijn om in te bijten >;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:41

I_Nicky_I schreef:
Ow bah nee hoor geen sneeuw alsjeblieft.. kan ik niet zo lekker meer fietsen naar mijn werk haha

Dat doe je maar in de zomer hoor! :( :D

hetbommeke schreef:
>;) :n dan kan ik niet paardrijden en hardlopen en dan word ik heeeeeeeel ongelukkig ;(

Heb overal spierpijn, waarschijnlijk van mijn pittige training gister, en ook nog eens flink met paard aan het werk geweest.

Verder voelt poes zich steeds meer thuis en is flink op ontdekkingstocht. Ze heeft inmiddels ook uitgevonden dat je via een spijkerbroek omhoog kunt klimmen, over een toetsenbord kunt lopen en vingers zijn om in te bijten >;)

Ik ben gewoon gaan hardlopen afgelopen winter hoor! :D Is maar 1 keer afgelast. :j
Paardrijden wordt moeilijker inderdaad! :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:44

oh nee, geen sneeuw := Ik liep toen met krukken dit was een regelrechte ramp!! en al mijn planningen die tijd konden óf niet doorgaan of half... En daar kan ik niet zo goed tegen dat ik (belangrijke) dingen gepland heb en deze vervolgens niet door kunnen gaan...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:46

MamboBeach schreef:
hetbommeke schreef:

Ooooooooooooooooh, ik hoop op een winter met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneeuw en vorst! :j :D
Net zoals afgelopen jaar! :D

Ik ook hoor :j Heerlijk vond ik het :j
Alleen dat ik dan niet meer op de fiets kan vond ik ietsje minder :+ Moest ik de hele tijd lopend naar de muziek en dan is zo'n muziekkoffer en tas toch best zwaar, dus vriendlief liep elke maandagavond met me mee om ook wat te dragen :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:46

Neeeeeee, geen sneeuw! Hooguit 1 dagje een laagje met kerst en/of oud en nieuw. Verder niet.