Wil je trouwens nog die Renate Wennemars voor op je MP3 voor de 4Mijl? Of heb je deze zelf?
Dat dribbelen is inderdaad vermoeidender, BrittKitt... Is de bedoeling dus ook

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sjuutje schreef:YEAHHHHH, vanmiddag de electrabelrun uitgelopen, 10 km! Mijn tijd heb ik nog niet maar het spant erom of het net onder of net boven het uur is volgens mijn gps.
Het ging eigenlijk best erg goed en ik was mooi snel weer hersteld.
Nieuw doel..... 16 km (= halve marathon).... geen idee of ik dat ooit ga redden maar doelen heb ik wel nodig!
ben wel een klein beetje trots op mezelf, had de laatste tijd niet zo heel veel hardgelopen en dus snel afgelopen week even 3 keer getraind... moet mezelf voor die 16 natuurlijk wel extra op mijn kop zitten dat ik ook echt ga lopen als ik dat met mezelf afspreek...
Graag dus af en toe een schop onder mijn r**t van jullie
I_Nicky_I schreef:Ow bah nee hoor geen sneeuw alsjeblieft.. kan ik niet zo lekker meer fietsen naar mijn werk haha
hetbommeke schreef:![]()
dan kan ik niet paardrijden en hardlopen en dan word ik heeeeeeeel ongelukkig
![]()
Heb overal spierpijn, waarschijnlijk van mijn pittige training gister, en ook nog eens flink met paard aan het werk geweest.
Verder voelt poes zich steeds meer thuis en is flink op ontdekkingstocht. Ze heeft inmiddels ook uitgevonden dat je via een spijkerbroek omhoog kunt klimmen, over een toetsenbord kunt lopen en vingers zijn om in te bijten
MamboBeach schreef:hetbommeke schreef:Angela, volgens mij moet dat ook prima lukken. Helemaal als het een redelijke sneeuwvrije winter wordt, waar ik op hoop
Ooooooooooooooooh, ik hoop op een winter met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneeuw en vorst!![]()
Net zoals afgelopen jaar!