Ik ga ook even met de psychiater overleggen over een test voor dissociatieve persoonlijkheidsstoornissen. Ben zeer benieuwd of deze wel mee wil werken....
ja, ik houd, zoals ik het heb begrepen, voorlopig die duitse man. Mijn vorige psychiater was een vrouw, maar die is met zwangerschapsverlof geloof ik. En ik houd Winny van het Rib als begeleidster/psychologe.
Soms moet je hemel en aarde bewegen om te krijgen wat jij vindt dat goed voor je is is er geen andere route om zo'n onderzoek te krijgen?
Dat je nog een week medicijn vrij blijft vind ik wel een positieve ontwikkeling, je kan het nu echt op je eigen kracht doen zonder dat je wordt tegen gewerkt door de bijwerkingen. Dat is toch iets om heel erg trots op te zijn, dat het nu zo goed met je gaat doe je helemaal op eigen kracht
Tot nu toe is het wel een lekker gevoel ja Maar ik heb nog niet echt tijd gehad om na te denken, mijn stemming zal vast nog wel inzakken...
Ik heb besloten om te stoppen met kleien, er was vandaag ruzie vanwege mij en ik kan het al niet hebben als er ruzie wordt gemaakt, laat staan als ik het middelpunt ben... Ik had ook het gevoel dat ik een partij moest kiezen en daar heb ik geen zin in, heb momenteel al genoeg aan mezelf....
Ik heb trouwens wel wat last van bijwerkingen vanwege het stoppen, ik had een vrij hoge dosis en ik ben cold-turkey gestopt terwijl je het normaal moet afbouwen. Ik zie soms wazig en ben nog een beetje suf af en toe, maar het weegt niet op tegen de bijwerkingen die ik had toen ik het nog gebruikte. Dat was ook dubbel zien en enorm suf zijn (Wolk in mijn hoofd noemde ik het), maar vooral de suïcidegedachten... Hoewel ik bijna zeker weet dat die wel weer terug zullen komen als mijn stemming naar beneden gaat.maar hopelijk niet zo erg als ik ze had.
Ik ben trouwens vergeten om naar dat onderzoek te vragen, maar ik heb volgende week weer een afspraak
Maaaike
Geplaatst: 06-10-10 18:18
Hoe ging het vandaag?
Kon me al niet voorstellen dat je geen bijwerkingen had van het stoppen.. Ik lig al doodziek op bed als ik m'n medicijnen een paar uur te laat neem Maar als jouw bijwerkingen zo heftig waren als je het wel innam, is het misschien ook niet het meest ideale middel voor jou geweest. Jammer dat je vergeten bent naar het onderzoek te vragen, volgende week een nieuwe kans!
Je schreef dat je vergeten was om naar het onderzoek te vragen, even een kleine tip: schrijf àlles wat je wil vragen op, daar kan geen wolk in je hoofd tegen op. Maar dan moet je natuurlijk niet vergeten het lijstje mee te nemen als je je psych spreekt...