Wat mag jij morgen eten van MB??
Ik weet dus echt niet waar mijn boek is dus ik moest steeds opschrijven/opzoeken wat ik morgen mag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vanavond, hardloopkleertjes aan en hup naar buiten

Kan best zijn dat ik tussen de middag een cracker extra pak, vooral ook omdat ik in de avond wil hardlopen
hetbommeke schreef:Graag gedaan... ennuuhhh... vanavond ff downloaden, op mp3-spelertje zetten en direct GAAAAAAN! Geen excuus en wachten tot zondagvanavond, hardloopkleertjes aan en hup naar buiten
![]()
Eerste training is 8x1 min lopen en 8x2 min wandelen. EITJUHHHH!!!
*Bom schopt Yonker*

Had me al een jaar geleden op www.valtaf.nl aangemeld maar heb net alles maar 'ns braaf zitten invullen. Motiveert ook om te zien wat je eet en wat je doet. Merk dat ik weer helemaal te pakken heb
Nu nog m'n bovenkamer een beetje op orde, dat gaat momenteel niet zo lekker
k weet het niet, maar ik zou weer moetne gaan om het een beetje warm te houden nu... kak een beetje in en dat mot niet!
ging ik altijd op ponykamp
Mooie heides
Voel m nu dus nog!
SAKKIA schreef:Ik moet echt nog een paar kilo kwijt *eet ondertussen een appel*
28 juli Cran Canaria.
Wordt al zenuwachtig bij de gedacht
. Hartslag bleef heel constant, tussen de 165 en de 175. Thuis nog eventjes achter in de wei uitgewandeld en op een dikke minuut tijd zat mijn hartslag op ongeveer 140, na twee/drie minuten op 130. Nu nog uitvogelen of dat goed/slecht is

De rest van de week wordt het ook behoorlijk warm en heb ik de tijd ook eigenlijk niet, dus vanavond moet ik er toch maar weer aan geloven hoor
De trainer vond ons ook best fanatiek en vond het heel goed gaan.
Gelukkig is deze trainer altijd best opgewekt, dat werkt natuurlijk ook lekker mee!