Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:46

Oh ja rode kool erbij :9

Wat mag jij morgen eten van MB??

Ik weet dus echt niet waar mijn boek is dus ik moest steeds opschrijven/opzoeken wat ik morgen mag.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:47

Jammer ik zit niet bij de VGZ... :(

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:55

Hoeft ook niet yonker. Je kunt gewoon downloaden, alleen wel je mailadres en naam even invullen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:57

Dinsdag:

O: 1 krentenbol met halvarine
T: 1 peer
L: 2 volkoren boterhammen met 2 keer tonijn met 1 theelepel Yofresh.
T: 1 glas Optimel of 1 glas halfvolle melk
D: 225 gram gekookte nasi inclusief nasipakket en 75 gram kipfilet. 1 bakje rauwkost met yoghurtdressing.
A: 1 mandarijn

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:04

Oja ik zie het!!
Vanavond ff doen dan :D
Dankje bom :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:10

Graag gedaan... ennuuhhh... vanavond ff downloaden, op mp3-spelertje zetten en direct GAAAAAAN! Geen excuus en wachten tot zondag :n vanavond, hardloopkleertjes aan en hup naar buiten :D

Eerste training is 8x1 min lopen en 8x2 min wandelen. EITJUHHHH!!!

*Bom schopt Yonker* :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:15

Oh dag komt me wel bekend voor :+

Maar dat is niet dezeflde :+

Ik heb morgen:
o: twee crackers met halvarine en halvajam
t: banaan
l: 250 gram magere yopghurt, appel (dat is heel weinig voor mij)
t: plak ontbijtkoek
a: eigenlijk kip en bietjes, maar mij wordt het rode kool en draadjes vlees, aardappels en beetje jus
t: kiwi

kcal: 949
Verzadigd vet: 7 gram
Vet: 20 gram

Dit is voor mij echt wel een magere dag hoor :o Kan best zijn dat ik tussen de middag een cracker extra pak, vooral ook omdat ik in de avond wil hardlopen :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:21

hetbommeke schreef:
Graag gedaan... ennuuhhh... vanavond ff downloaden, op mp3-spelertje zetten en direct GAAAAAAN! Geen excuus en wachten tot zondag :n vanavond, hardloopkleertjes aan en hup naar buiten :D

Eerste training is 8x1 min lopen en 8x2 min wandelen. EITJUHHHH!!!

*Bom schopt Yonker* :=

Nee ik moet vanavond paardrijden :=
En morgen mijn stageverslag verbeteren. Misschien dat ik daarna wel ff gelijk ga. Maar vanavond word hem sowieso niet :P
Is het wel beetje betere muziek dan S2R?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:36

Het is iets recentere muziek, maar beter??? Da's zo persoonlijk. Mij maakt het niet zoveel uit als het maar een beetje up-tempo is.

Ik ga vanavond ook paardrijden. Nog meer calorietjes verbranden :j Had me al een jaar geleden op www.valtaf.nl aangemeld maar heb net alles maar 'ns braaf zitten invullen. Motiveert ook om te zien wat je eet en wat je doet. Merk dat ik weer helemaal te pakken heb :o Nu nog m'n bovenkamer een beetje op orde, dat gaat momenteel niet zo lekker :n

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:39

Ik wilde vanochtend hardlopen, maar... geen fut, dus misschien dat ik zo wel ga; al is het wel warm, vanavond ga ik al naar het paard; misschien dat dan toch maar zo doen en... oke %) k weet het niet, maar ik zou weer moetne gaan om het een beetje warm te houden nu... kak een beetje in en dat mot niet!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:42

Ik moet echt nog een paar kilo kwijt *eet ondertussen een appel*
28 juli Cran Canaria.

Wordt al zenuwachtig bij de gedacht :D

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:49

Yeah.,.. ik heb ook weer gelopen!!
Zaterdag 6 km, zondag 6 km en vandaag 6 km :-)
We waren het weekend in Wateren (drents friese woud) en daar kon je heerlijk door het bos lopen. :-)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:57

Wateren is leuk :j ging ik altijd op ponykamp :j Mooie heides :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:51

Zo, met les 16 van S2R 5km gelopen, was er eerder binnen de tijd, dus daar wask blij mee! Conditioneel viel me reuze mee (3 maanden niet gelopen), maar rug en nek vielen zo zwaar tegen. Had woe-do-vrij schoolkamp en toen had ik toch zooooo'n fijn bed :n Voel m nu dus nog!
Wil woensdag of donderdag weer lopen.

*gaat dat programmaatje van Bom downloaden*

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:05

Zo, heb de 18 lessen gedownload. Ga er woensdag eens mee lopen, pak dan gewoon 2x les 1 achter elkaar, da's wel leuke interval, denk ik zo ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:08

18 lessen is wel weinig joh vergeleken met Evy..
Is het dan ook een stuk zwaarder??

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:12

SAKKIA schreef:
Ik moet echt nog een paar kilo kwijt *eet ondertussen een appel*
28 juli Cran Canaria.

Wordt al zenuwachtig bij de gedacht :D

Ben ik blij dat ik op vakantie ga naar landen waar ik NIET in bikini moet liggen (Rusland en misschien ook een weekje Noorwegen) !

Gisteren de eerste keer met een hartslagmeter gelopen, half uurtje gelopen, 4km :). Hartslag bleef heel constant, tussen de 165 en de 175. Thuis nog eventjes achter in de wei uitgewandeld en op een dikke minuut tijd zat mijn hartslag op ongeveer 140, na twee/drie minuten op 130. Nu nog uitvogelen of dat goed/slecht is :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:13

Vraag ik me ok af :j Ik heb morgen mijn Ipod dus dan wil ik dat wel graag weten.

Hebben ze trouwens ook een programma voor 5-10 km want daar ben ik nu natuurlijk mee bezig van Evy :j

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:06

tantjeuh schreef:
Ben ik blij dat ik op vakantie ga naar landen waar ik NIET in bikini moet liggen (Rusland en misschien ook een weekje Noorwegen) !

Brrrr, wij zijn ook een keer eind mei, begin juni naar Noorwegen geweest, en toen werden we nog een keer in de sneeuw wakker...KOUD daar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:27

Ik ben net weer eens wezen lopen. Sinds de marikenloop niet meer echt gelopen door die schijtblessure. Nu vandaag ging het lekker, en kan ik morgen weer met een gerust hart naar de training.

Mijn vriend heeft vandaag ook voor het eerst gelopen, ik ga hem nu 1 of 2 keer per week begeleiden met rennen. Is voor mij ook wel lekker en niet zwaar. We hebben vandaag 1 minuut lopen, 2 minuten wandelen gedaan. Ging best aardig, vriendlief is kapot en liep te hijgen als een paard. Arm ding! Maar ik ga hem er door slepen en hem verlossen van die extra kilo's!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:51

Wij hebben vandaag 9 km fartlektraining gedaan, super intensief maar wel onwijs leuk! :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 00:19

Ik miste je al in dit topic, Angela! FIjn dat het beter gaat met je blessure! Het heeft echt wel lang geduurd hé?! Gelukkig morgen naar de training! :)

Wat is fartlektraining? Het klinkt wel erg interessant!

Rennen zonder de dag ervoor al te veel gezopen te hebben gaat wel een heel stuk makkelijker af moet ik bekennen! Vandaag een ronde van 25 minuten achter elkaar door gerend. GIng super makkelijk! Had nog wel langer door gekund! Zelfs mijn knie heb ik totaal niet gevoel en nu natijds ook niet. Heb wel een afspraak bij de sportarts staan voor donderdag, maar een bezoekje daar kan nooit geen kwaad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 08:45

Ja het heeft behoorlijk lang geduurd, er is mijn verteld dat je heup een van de lastigste blessures is.

Ben wel lekker met de paarden bezig geweest dus dat valt dan weer mee. Mijn conditie is niet heel erg achteruit gegaan.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 08:51

Ik denk ook dat je conditie in zo'n korte tijd niet heel erg achteruit kan gaan hoor. Hoogstens is het de eerste keer een beetje moeilijk, maar dat komt dan niet door de conditie denk ik maar door dat de spieren wat strammer zijn dan dat je 3 keer in de week gaat lopen :j

Ik ga vanavond maar weer even een rondje denk ik :j De rest van de week wordt het ook behoorlijk warm en heb ik de tijd ook eigenlijk niet, dus vanavond moet ik er toch maar weer aan geloven hoor :+

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 08:59

Fartlektraining is trainen op verschillende ondergronden zoals zand, gras, asfalt enz. Versnellen, dus bijvoorbeeld een constant tempo lopen en dan 2 minuten versnellen. Dat klinkt misschien van appeltje/eitje maar het is vrij pittig. :j De trainer vond ons ook best fanatiek en vond het heel goed gaan. :D Gelukkig is deze trainer altijd best opgewekt, dat werkt natuurlijk ook lekker mee! :j

Het is eigenlijk een beetje een interval! Ook heuvels horen daarbij en dergelijke. Ik houd er wel van! :j

En............. ik voelde mijn kuit niet! De trainer vertelde ook dat rust echt wel eens goed is voor je lichaam, je conditie gaat met een week rust echt niet achteruit, vaak als ik weer voor het eerst loop als ik een week niets heb gedaan dan loop ik mega-lekker!