Een lumpaalpunctie zal ik je niet aanraden, velen houden er langdurige blijvende hoofdpijnen aan over, en de kans dat het aangetoont word is zeer klein (30

Deze arts kan weinig voor je betekenen, Misschien kun je beter naar Augsburg of Blankenberg gaan die zullen je wel behandelen. Of zoek een arts die wel volgens de iladsrichtlijnen durft te behandelen. En waarschijnlijk kom je dan bij een orthomoleculair arts uit en niet meer bij een reguliere arts.
Een aanraking met de borrelia bacterie in het verleden zegt al genoeg dat je lyme hebt. Een bacterie verdwijnt niet zomaar uit je lichaam (helaas) dus die zit er nog steeds.
Gisteren was ik bij mijn behandelaar en vertelde het verhaal dat hij een man binnen had gekregen die al 25 jaar MS had en in een rolstoel zat. Wat bleek bij nader onderzoek de Borrelia bacterie en dus geen MS. Deze man kan inmiddels weer lopen, nog lang niet 100% beter, maar boekt enorme vooruitgang. Ik moest daarbij aan jouw man denken misschien heeft hij ook wel de verkeerde diagnose gekregen, en bestaat er nog wat hoop op verbetering.
Bel eens vrijblijvend naar Augsburg of Blankenberg, kijk eens wat zij je kunnen bieden. Of kom voor behandeling naar een ABNG arts in NL (weet niet hoever je van de grens af woont).