ik gebruik van palmolive shampoo en creme spoeling werkt perfect heb hier ook nog 2 flessen van syoss staan pff wat is dat troep me haar is binnen 1,5 dag alweer vet heb ook nog een lange tijd met andrelon 2-1 gewassen dat is ook goed spul
en heel lang geleden heb ik ook nog met gliss kur gewassen vind ik ook wel lekker spul
maar dat syoss heb ik nog nooit zo een troep als dat gevonden , het schijnt wel dat john vrieda /frieda ofzo wel super goed is maar ja kwa prijs ook wel duur
John Frieda is evenveel troep als de goedkoopste shampoo die je vinden kunt
Ik ben helemaal gestopt met drogisterij-shampoo's. Staan allemaal stijf van de siliconen, dat omsluit je haar waardoor het mooi glad, zacht en gezond lijkt, maar droogt het zo nog meer uit.
Ik gebruik nu afwisselend silicoon/sulfaat/parabeen vrije shampoo van L'Oreal Nature (alleen bij kappers te koop) of Aveda Black Malva.
Dat is trouwens wel grappig, de echt goedkoopste (dus echt merkloze) shampoo's bij het Kruidvat e.d. zijn nog het beste voor je haar. Had laatst ook een HELE goedkope (99 cent voor een fles dacht ik) en ook geen siliconen. Vind het dus niet zo raar dat die als beste uit de test komen
ik heb hier het filmpje weer gevonden is wel intressant vind ik
zo zie je maar dat wij als mens zijnde allemaal %^%%$ op merk zijn terwijl dat de meeste troep is voor ons haar. en we zijn zo zuinig op ons haar denken we ,maar helaas toch niet zo
Hier wat fotos! Ik heb de Luxy's gisteravond voor het laatst gekruld met een hele brede tang, foto's zijn net om half 5 genomen, er zit dus nu nog een vage slag in omdat ik ze al de hele dag gedragen heb Er zitten maar 3 van de 9 matten in, dus als je het dun vindt lijken komt het omdat ik nog 6 matten heb liggen
De kleur in de punten lijkt veel lichter maar dat komt door onze badkamerlamp die onder de spiegel zit!! De punten zijn even bruin als het midden:
ziet er zeker wel goed uit zou denk ik zo in oogopslag er niet meer in doen
Anoniem
Geplaatst: 07-12-10 18:35
Wauw Focussed ! Echt heel mooi die Luxy's .
Ik ben om Ga vanavond dat Paypal uitzoeken en ook bestellen, wat een verschil met mijn extensions..
Trouwens, heb wel foto van mijn Clip-ins: Merk weet ik dus niet, Komen bij Haarzaakje vandaan. Heb ze 3 maand maar zien er niet meer uit.. Krul ze nu elke dag om het nog enigzins fatsoenlijk te laten lijken
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-02-19 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto verwijderd
Ik ga ook eens kijken voor die nature lijn. Wat betaal je daarvoor Aniek?
DeadxStar
Geplaatst: 07-12-10 19:36
Neroo schreef:
Dames, welke shampoos gebruiken jullie?
Ik zit echt in een shampoo crisis
Ik heb echt snel vet haar, en niks helpt
Ik heb ook snel vet haar, heb nu een proefsetje van karpati.. Is vrij van alle 'zooi' Wilde nl graag ook is siliconen vrij proberen, kijken of mn haar dr echt van opknapt. Aangezien in bijna alle bekende merken siliconen zitten.. (Geleerd van focussed volgens mij? Hahaha)
Laat wel ff weten of t bevalt
Wauw focussed, echt heel mooi!! Jammer dat ze geen extensions hebben!!
Liins
Geplaatst: 07-12-10 19:36
Schuine pony? Als je die mooi mee laat snijden met de rest van je haar, kun je dat heel leuk naar buiten of binnen stylen met je luxy's !!
Focussed: WAUW... *steelt luxys
Neroo
Geplaatst: 07-12-10 19:39
Re-naître De Re-naître lijn bestaat uit een shampoo (€ 15,-) en een masker (€ 19,-) voor zeer gevoelig en futloos haar.
Oïliss De Oïliss lijn bestaat uit een shampoo (€ 15,-), een intensief voedend masker (€ 19,-) en een spray (€ 17,50) voor aanvullende, snelle verzorging. Speciaal voor meiden met droog en weerbarstig haar
Terres d’argile Deze lijn is gemaakt voor de vette of gemengde hoofdhuid en de hoofdhuid met roos en/of schilfers. Er zijn twee shampoos: de Purifiante shampoo (€ 17,50), die overtollig talg voorkomt, de hoofdhuid verzorgt en volume en zachtheid geeft, en de Rééquilibrante shampoo (€ 17,50) die roos en/of schilfertjes helpt te verwijderen en voorkomt dat ze terugkomen.
Tendresse Deze lijn met perzikmelk is eigenlijk voor kinderen, maar is ook superfijn voor meiden die graag superzacht haar willen! Het zorgt ervoor dat je haar makkelijk doorkambaar wordt; errug fijn voor de wintermaanden die ons haar pluizig maken! De Tendresse lijn bevat een shampoo (€ 15,-) en een haarcrème (€ 17,50) met een extra gemakkelijk doorkambare werking. Oja: de producten zijn allemaal hypoallergeen
Dit is over karpati trouwens: Eén van de fijnste & veiligste haarverzorgingreeksen uit Australië. Karpati producten bevatten geen parfum, sulfaten, siliconen, propyleenglycol, parabenen, formaldehyde en dierlijke bijproducten.
Had er nog nooit van gehoord Kwam het merk per toeval tegen op een site.. Ook niet bizar duur ofzo, en t proefpakketje was 1,57 haha (klein flesje shampoo en conditioner). Ik denk, ach dat kan nooit kwaad Even proberen maar.. En heb er ook de 'intense treatment' van.. Ga t vanavond maar eens gebruiken..
Voor de L'Oreal Nature shampoo was ik 17 euro kwijt voor een flesje. In principe is het heel geconcentreerd maar omdat er geen sulfaten (goedkope, vaak kankerverwekkende opschuimers) inzitten schuimt het niet goed en ben je geneigd er heel veel in te doen.
Het is trouwens wel even doorbijten met die shampoo.... Al het haar wat jaren bedekt is door siliconen wordt blootgelegd en daardoor komen er flinke dooie stukken te voorschijn, dus ik ben een week nadat ik die shampoo had meteen naar de kapper gegaan om het te laten bijpunten Mijn haar werd er wel heel mooi vond, heel luchtig (absoluut niet futloos en zwaar) en zooo niet vet.... Niet normaal, ik kon het 7 dagen niet wassen en niemand zag het
ik neem zowizo weer extensions bij nikita. ik denk dat ik er alleen 50 neem voor de volume, want zo kort is me haar niet. ik mis ze toch wel heeeeeel erg