tis niet de meest gebruikelijke foto, maar kon even niks anders duidelijk vinden

dat ik dit topic niet eerder heb gevonden
wat zou ik hier nog mee kunnen doen? ik zou wel combinatie van bruin blond mooi vinden, maar hoe?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DUDIEFOREVER schreef:Oke!
Ik heb een vraag :p
Ik ben dus naar kapper geweest, kleurspoeling laten zetten, maar het gaat er maar niet uit..
Het vervaagd wel iets na 3 maanden maar het blijft bruin...
Ik heb van mezelf beetje asbruin/goud kleurig zoiets.
Nu wil ik graag asblond maar weet niet of me haar dan erg kapot gaat?
En hoe ik die kleurspoeling eruit kan krijgen?
Het zou eruit gaan, heb ik nadrukkeljk gevraagd anders wou ik er niet aan beginnen maar nee hoor!
K*t kapper..
Citaat:Hoi,
Ik wil echt zo graag stijl haar, maar als ik het 1 keer met de stijltang stijl moet mijn haar daarna gelijk weer een poos 'bijkomen' voordat het weer netjes stijl wil worden...
'k Ben echt geen type die de hele dag met dr haar bezig wil zijn, maar mijn krullen zijn echt heel erg vreselijk dus ik wil gewoon normaal stijl haar zodat ik er wel normaal verzorgt uit zie zeg maar
Nu zat ik zo een beetje te google'en en toen kwam ik iets tegen over 'hair relaxers'. Ik kan wat engelse sites vinden en zo te zien is het ook best heel erg schadelijk als het verkeerd gebruikt wordt maar heeft iemand hier daar toevallig wat meer informatie over? En mensen die hun haar met zoiets hebben (laten) behandelen?
Citaat:Ja oke maar dat is zeg maar zo'n hele behandeling, ik bedoel eigenlijk dat spul wat je zelf kunt kopen
http://www.drugstore.com/ogilvie-straig ... /qxp145027
of dit
http://diversen.aanbodpagina.nl/wonderstraight
Kan alleen in nederland niet zo veel vinden maar ik weet niet zo goed wat ik van dit spul moet denken dan haha.
Mijn haar is nu ong tot mn navel(stijl dan, met krullen veel korter haha.), ik ben dus ook echt lang bezig en daar heb ik echt geen zin in elke keer weer..
Ik werk ook met dieren van 8 tot 5, en daarna ga ik paardrijden, ik moet dus wel echt elke dag douchen
Lous schreef:Ik zou het helemaal afraden. Permanent stijlen is echt superslecht voor je haar. Je haar gaat er echt heel erg kapot van en je hebt zelfs kans dat het helemaal mis gaat en je de rest van je leven kaal bent. Heb hier ooit een verhaal over gelezen in een tijdschrift.
xDramaQueen schreef:rest van je leven kaal? je haar groeit gewoon weer aan... kwestie van een goede koper nemen en geen huis/tuin en keuken dingetjes gaan doen...
Ik ga aanstaande vrijdag een drastische wijziging maken met mijn haar...
voor én na foto's komen
xDramaQueen schreef:rest van je leven kaal? je haar groeit gewoon weer aan... kwestie van een goede koper nemen en geen huis/tuin en keuken dingetjes gaan doen...
Ik ga aanstaande vrijdag een drastische wijziging maken met mijn haar...
voor én na foto's komen
Only_Kiekie schreef:http://img19.imageshack.us/img19/4674/fotohaarbokt.jpg tis niet de meest gebruikelijke foto, maar kon even niks anders duidelijk vinden![]()
dat ik dit topic niet eerder heb gevonden
wat zou ik hier nog mee kunnen doen? ik zou wel combinatie van bruin blond mooi vinden, maar hoe?