Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EstherMe schreef:heb het gisteren toevallig eens geprobeerd
Maar heb niet het idee dat ik echt iets voel, wel iets dat ik dacht: goh zou dat?
Zijn ze lang of steken ze maar een klein stukje uit?
Jans schreef:Je hebt twee spiraaltjes, de Mirena = hormonen en dus een kans op aankomen. En het koper, dat is eentje zonder hormonen maar die voorkomt door zijn aanwezigheid het innestelen etc. Deze wordt in je baarmoeder gebracht, kan wat pijnlijk zijn, maar blijft daarna 5 jaar zitten
EstherMe schreef:ik heb hem net laten zetten, het zetten was geen pretje, maarja even 10 minuten tanden op elkaar voor 5 jaar onbezorgd plezier
EstherMe schreef:gewoon iemand meenemen!
ik was alleen, had het iets onderschat
maar de dag erna zat ik weer op het paard! Napijn heb ik eigenlijk niet gehad, hooguit het gevoel van wat menstruatiekramp, maar dat is te verwaarlozen!
Bloedde bij mij ook niet heftig na, een weekje dat ik wat verloor, daarna weg
oh en het ging bij mij ook niet zo gemakkelijk omdat mn baarmoedermond toch wel erg gesloten was zei ie! Voordeel dat ie er ook niet snel uitfloept
adoratie schreef:heej,
weet iemand eigenlijk hoe het zit met 'natuurlijke' anti-conceptie..?
Ik ben namelijk tegen het gebruik van hormonen (mijn principe en visie, nouja..)
Maar bestaan er ook bepaalde kruiden/planten die als anti-conceptie worden gebruikt zonder met hormonen te werken?
Ik heb ooit wel een jaar yasmine genomen om mijn regels iets meer af te stellen, heel onregelmatig toen. maar ben nu al een aantal jaren weer vrij van gebruik en ze komen altijd op tijd, duren even lang.. dus daarvoor dient het niet, het is puur om niet zwanger te worden ivm vriend en ik vind me nog net wat te jong om kinderen te krijgen..
Red_Savage schreef:Ik ben net naar de huisarts geweest, en die zei dat de kans heel klein is dat je van de nuvaring aankomt. maar ik geloof er niets van, ik ben echt bang dat het aan de nuvaring ligt.
Ik zit nog steeds te denken om helemaal te stoppen met hormonen.
Is er echt niemand die weet of je er van aan kan komen? Ervaringen?
adoratie schreef:heej,
weet iemand eigenlijk hoe het zit met 'natuurlijke' anti-conceptie..?
Ik ben namelijk tegen het gebruik van hormonen (mijn principe en visie, nouja..)
Maar bestaan er ook bepaalde kruiden/planten die als anti-conceptie worden gebruikt zonder met hormonen te werken?
Ik heb ooit wel een jaar yasmine genomen om mijn regels iets meer af te stellen, heel onregelmatig toen. maar ben nu al een aantal jaren weer vrij van gebruik en ze komen altijd op tijd, duren even lang.. dus daarvoor dient het niet, het is puur om niet zwanger te worden ivm vriend en ik vind me nog net wat te jong om kinderen te krijgen..