Nog meer "binnenvallers"! welkom! en blij te lezen dat er ook weer mensen in het topic terug zijn, ondanks dat het nu gelukkig beterder met ze gaat!
en las iets over ego posts.....??? nou lekker doen hoor! ik heb hetzelfde, ben heel moe, echt heel moe, zag eruit als een spook op het werk. Maar ja, PW heeft veel impact op me gehad! ook doordat je even weer beseft dat je jezelf ook een tijdje zoooo naar hebt gevoeld, dat je het zelf ook wel es wenste....Ja klinkt heel raar, maar denk dat dat voor velen hier geld?
Wees gerust, die periode ben ik voorbij hoor, gelukkig!
En verder, ja, heb alles wel gelezen, maar kan het niet meer bijhouden wie nou wat schreef, en eigenlijks moet ik nu het huishouden gaan doen, en koffers pakken enz enz enz...morgenavond gaan we naar zwitserland!
Lief van jullie dat jullie me alvast een goeie vakantie wensen!
Net een heel gesprek gehad op me werk met ons hoofd van de afdeling. Heb ik nl ook heel veel aan gehad, zij had gewoon psych moeten worden! Maar ben er nu over uit, dat ik best mag gaan genieten op vakantie! Dat dit gebeurt is, je er toch niks aan kan doen, je kent de familie verder niet, en dat je ook om jezelf moet denken, en dat ik vakantie nu ook echt wel nodig heb!
maar ja, ik heb daar dan best een schuldgevoel over, ga ik op vakantie, en die familie heeft veel verdriet, en haar vriend ook!
En dit topic natuurlijk helemaal ook!
Nou, ik las ook nog iets over de 30+, ben 32, en hing al jaaaren hier tegen aan! dussssssss...hmmmm. Ben benieuwd als ik 40 wordt, wat voor crisis het dan wordt

Nou meiden, kom op! En leuk initiatief voor in December!!!!!
En fijn dat er toch een herdenkingstopic mag komen van de familie!
ik zal hier weer aan de gang!
liefs marian