Abortus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:53

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:04

Chiqa schreef:
Levenslang voor moord op abortusarts in VS

Is hij nu helemaal gek geworden...Gelukkig krijgt deze kerel levenslang!

Ik hoorde het vanmorgen al op het nieuws...

Zal maar niet zeggen wat ik zei op dat moment! O:)

Het gaat erover dat deze arts het termijn wilde verlengen he waarop abortus gepleegd kan worden.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:07

MamboBeach schreef:
Chiqa schreef:
Levenslang voor moord op abortusarts in VS

Is hij nu helemaal gek geworden...Gelukkig krijgt deze kerel levenslang!

Ik hoorde het vanmorgen al op het nieuws...

Zal maar niet zeggen wat ik zei op dat moment! O:)

Het gaat erover dat deze arts het termijn wilde verlengen he waarop abortus gepleegd kan worden.

Wat de arts ook wilde doorvoeren, die man is fout, klaar. Levenslang achter de tralies met die idioot! :Y)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:09

Deze arts deed toch abortus op een veel later stadium? Dat je het er niet mee eens bent, prima, maar iemand daarom vermoorden? Dat is pas ziek. Hup levenslang opsluiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:17

Rienn schreef:
Deze arts deed toch abortus op een veel later stadium? Dat je het er niet mee eens bent, prima, maar iemand daarom vermoorden? Dat is pas ziek. Hup levenslang opsluiten.

Je moet je nooit tot zo een niveau willen verlagen, ongeboren kinderen doden ben ik het niet mee eens, maar het ene kwaad maakt het andere nog neit goed.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:20

Yamcha schreef:
Rienn schreef:

Je moet je nooit tot zo een niveau willen verlagen, ongeboren kinderen doden ben ik het niet mee eens, maar het ene kwaad maakt het andere nog neit goed.

Het ene kwaad? :?

Iets legaals tegen willen gaan met een illegale actie...Dat heeft niks met kwaad bestrijdt kwaad te maken....

Anoniem

Re: Abortus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:21

Dat abortus legaal is, maakt het in mijn ogen absoluut nog niet goed.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:26

Yamcha schreef:
Dat abortus legaal is, maakt het in mijn ogen absoluut nog niet goed.

Nee, die discussie hebben we al gehad, het is veel beter een ongewenst kind op de wereld te zetten, zal een goede boost voor z'n zelfvertrouwen zijn...

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:28

Abortus in zo'n laat stadium is ook niet goed! Abortus zelf, daar ben ik niet tegen, mits het niet als antieconceptie wordt gebruikt. Maar goed, dat heb ik hier geloof ik al een aantal keer geschreven.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:30

Rienn schreef:
Abortus in zo'n laat stadium is ook niet goed! Abortus zelf, daar ben ik niet tegen, mits het niet als antieconceptie wordt gebruikt. Maar goed, dat heb ik hier geloof ik al een aantal keer geschreven.

Staat er ergens specifiek in welk stadium de arts nog een abortus uit wilde voeren?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:31

Die arts had het natuurlijk kunnen weten... Zeker in Amerika...

Nee, ik praat moord nooit goed maar ik moet zeggen, medelijden? Nee, absoluut niet! :n

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:35

MamboBeach schreef:
Die arts had het natuurlijk kunnen weten... Zeker in Amerika...

Nee, ik praat moord nooit goed maar ik moet zeggen, medelijden? Nee, absoluut niet! :n

Jij hebt geen medelijden met de arts?

Hahahaha, en dan werden de "pro-abortus-mensen" meermaals voor moordenaar etc. uitgemaakt in dit topic. Look who's talking!

Zou een fijne wereld worden wanneer iedereen vanuit een soort van buikgevoel of vanuit een geloofsovertuiging rechter zou gaan spelen...Laten we eerwaak gewoon toestaan, die mannen hebben ook een goede reden om hun vrouw of dochter te vermoorden :j

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:39

Adil18 schreef:
Rienn schreef:

Staat er ergens specifiek in welk stadium de arts nog een abortus uit wilde voeren?

Dit staat er:"Tiller had een kliniek in Kansas en was een van de weinige artsen in de Verenigde Staten die abortussen uitvoerde bij vrouwen in een laat stadium van hun zwangerschap." Dus nee, er staat niet specifiek ik welk stadium.

Edit; neem aan dat een laat stadium toch wel zo'n 20 of meer weken zijn?
Laatst bijgewerkt door Rienn op 02-04-10 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:40

Adil, ben je raar ofzo?

Omdat ik geen medelijden heb ben ik nu een moordenaar? Aardig gek... In je eigen straatje banketstaaf gesproken... :roll:

Laat maar ook... :n

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:48

Rienn schreef:
Dit staat er:"Tiller had een kliniek in Kansas en was een van de weinige artsen in de Verenigde Staten die abortussen uitvoerde bij vrouwen in een laat stadium van hun zwangerschap." Dus nee, er staat niet specifiek ik welk stadium.

Wat laat is weten we niet in een ander land. Dan moeten we eerst opzoeken wat daar de normale termijn is.
Gelukkig was het Amerika, hier kreeg hij een knuffel en was de voorarrest al genoeg tijd.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:52

MamboBeach schreef:
Adil, ben je raar ofzo?

Omdat ik geen medelijden heb ben ik nu een moordenaar? Aardig gek... In je eigen straatje banketstaaf gesproken... :roll:

Laat maar ook... :n

Ik? Raar?

Waarom ben je een moordenaar wanneer je pro-abortus bent? Dat is de vraag :)*

Jij hebt geen medelijden met een man diens leven weggenomen werd, maar wel medelijden met een mens in wording wat nog niet levensvatbaar is...?

Ik banketstaaf niks in mijn eigen straatje, ik interpreteer en geef mijn gedachte weer...

En op het moment denk ik dat jij in een doodlopend straatje banketstaaf...

MamboBeach

Re: Abortus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:54

Heb ik jou voor moordenaar uitgemaakt dan? :?

Ik banketstaaf niet in een doodlopend straatje hoor, L E Z E N... :)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:59

Even googlen levert op dat Tiller abortussen uitvoerde tot ver in het derde trimester van de zwangerschap - dus way past de 26 weken.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:01

Blue_Eyes schreef:
Even googlen levert op dat Tiller abortussen uitvoerde tot ver in het derde trimester van de zwangerschap - dus way past de 26 weken.

:n Niet te geloven...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:02

MamboBeach schreef:
Heb ik jou voor moordenaar uitgemaakt dan? :?

Ik banketstaaf niet in een doodlopend straatje hoor, L E Z E N... :)

Nee, maar wel mensen pro abortus algemeen...En daarbij dan geen medelijden hebben met die arts...sorry, maar dat is meer dan wrang...

Edit: Ga zelf lezen, ik weet wel wat ik lees....
Laatst bijgewerkt door Adil op 02-04-10 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:03

_sparta_ schreef:
Rienn schreef:

Wat laat is weten we niet in een ander land. Dan moeten we eerst opzoeken wat daar de normale termijn is.
Gelukkig was het Amerika, hier kreeg hij een knuffel en was de voorarrest al genoeg tijd.

Hier is inderdaad alles geoorloofd. Hij zit in Amerika sowieso 50 jaar vast. Wat het termijn in Amerika is, weet ik inderdaad niet, maar ze zijn daar veel strengen dan hier. Zal eens googlen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:05

Citaat:
"We have some experience with late terminations: about 10,000 patients between 24 and 36 weeks and something like 800 fetal anomalies between 26 and 36 weeks in the past 5 years."

Ik zou die man er absoluut niet om vermoord hebben.... maar ik heb wel nu al een hekel aan hem.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:06

Blue_Eyes schreef:

Nee, dat vind ik niet kunnen. Maar om daar voor nou iemand te vermoorden?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:07

Rienn schreef:
Blue_Eyes schreef:

Nee, dat vind ik niet kunnen. Maar om daar voor nou iemand te vermoorden?

Nee, kun je niet maken, we kunnen niet allemaal eigen rechter spelen gebaseerd op ons eigen soms idiote ideeën over rechtvaardigheid.

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:08

Blue_Eyes schreef:
Citaat:
"We have some experience with late terminations: about 10,000 patients between 24 and 36 weeks and something like 800 fetal anomalies between 26 and 36 weeks in the past 5 years."

Ik zou die man er absoluut niet om vermoord hebben.... maar ik heb wel nu al een hekel aan hem.

Dat is ook heel wat anders dan er geen medelijden mee hebben en het maar goed vinden dat hij vermoord is. :)