Chiqa schreef:Levenslang voor moord op abortusarts in VS
Is hij nu helemaal gek geworden...Gelukkig krijgt deze kerel levenslang!
Wat een geschifte idioot....Zo iemand mag nooooit meer de straat op...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamboBeach schreef:Chiqa schreef:Levenslang voor moord op abortusarts in VS
Ik hoorde het vanmorgen al op het nieuws...
Zal maar niet zeggen wat ik zei op dat moment!![]()
Het gaat erover dat deze arts het termijn wilde verlengen he waarop abortus gepleegd kan worden.
Rienn schreef:Deze arts deed toch abortus op een veel later stadium? Dat je het er niet mee eens bent, prima, maar iemand daarom vermoorden? Dat is pas ziek. Hup levenslang opsluiten.
Yamcha schreef:Rienn schreef:Deze arts deed toch abortus op een veel later stadium? Dat je het er niet mee eens bent, prima, maar iemand daarom vermoorden? Dat is pas ziek. Hup levenslang opsluiten.
Je moet je nooit tot zo een niveau willen verlagen, ongeboren kinderen doden ben ik het niet mee eens, maar het ene kwaad maakt het andere nog neit goed.
MamboBeach schreef:Die arts had het natuurlijk kunnen weten... Zeker in Amerika...
Nee, ik praat moord nooit goed maar ik moet zeggen, medelijden? Nee, absoluut niet!
Adil18 schreef:Rienn schreef:Abortus in zo'n laat stadium is ook niet goed! Abortus zelf, daar ben ik niet tegen, mits het niet als antieconceptie wordt gebruikt. Maar goed, dat heb ik hier geloof ik al een aantal keer geschreven.
Staat er ergens specifiek in welk stadium de arts nog een abortus uit wilde voeren?
Rienn schreef:Dit staat er:"Tiller had een kliniek in Kansas en was een van de weinige artsen in de Verenigde Staten die abortussen uitvoerde bij vrouwen in een laat stadium van hun zwangerschap." Dus nee, er staat niet specifiek ik welk stadium.
Edit; neem aan dat een laat stadium toch wel zo'n 20 of meer weken zijn?
MamboBeach schreef:Adil, ben je raar ofzo?
Omdat ik geen medelijden heb ben ik nu een moordenaar? Aardig gek... In je eigen straatje banketstaaf gesproken...![]()
Laat maar ook...
MamboBeach schreef:Heb ik jou voor moordenaar uitgemaakt dan?![]()
Ik banketstaaf niet in een doodlopend straatje hoor, L E Z E N...
_sparta_ schreef:Rienn schreef:Dit staat er:"Tiller had een kliniek in Kansas en was een van de weinige artsen in de Verenigde Staten die abortussen uitvoerde bij vrouwen in een laat stadium van hun zwangerschap." Dus nee, er staat niet specifiek ik welk stadium.
Edit; neem aan dat een laat stadium toch wel zo'n 20 of meer weken zijn?
Wat laat is weten we niet in een ander land. Dan moeten we eerst opzoeken wat daar de normale termijn is.
Gelukkig was het Amerika, hier kreeg hij een knuffel en was de voorarrest al genoeg tijd.
Rienn schreef:Blue_Eyes schreef:Even googlen levert op dat Tiller abortussen uitvoerde tot ver in het derde trimester van de zwangerschap - dus way past de 26 weken.
Nee, dat vind ik niet kunnen. Maar om daar voor nou iemand te vermoorden?
Blue_Eyes schreef:Citaat:"We have some experience with late terminations: about 10,000 patients between 24 and 36 weeks and something like 800 fetal anomalies between 26 and 36 weeks in the past 5 years."
Ik zou die man er absoluut niet om vermoord hebben.... maar ik heb wel nu al een hekel aan hem.