[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jillie1994

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 17:17

Ik doe ook even mee. Ik heb nu alleen navelpiercig en oorbellen. Ik wil binnenkort nog bovenin mijn oor een laten zetten, of een tragus, dat moet ik nog even zien. Als ik binnen 2 jaar nog geopereerd word neem ik daarna nog een tongpiercing, kan helaas nu nog niet haha. :)

Morgalyen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 17:43

Marloes__ schreef:
Nu al een kleiner staafje? Mocht je helix nog geïrriteerd zijn lijkt me dat eerlijk gezegd niet zo verstandig.

Tja, hij steekt echt een halve cm uit... en daardoor blijft hij vaak haken en is de beweging ook groter.
Verder is het niet geïriteerd, maar als ik er 's nachts ongelukkig op lig komen er wel een paar druppeltjes bloed uit.
Het is niet dik of ontstoken, maar er zit meer een soort blauwe plek op mijn oor bij de piercing.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 17:52

een helix staafje zal altijd uitsteken. Zou 'm met rust laten als hij nog bloed, je vertraagt enkel de genezing.

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 18:52

vrijdag ga ik me navelpiercing laten zetten :wow:

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:39

emma, dat vind ik sowieso fout, ook een leerling moet het leren en door een persoon te verdoven maak je dat er niet beter op, zo leert de leerling niet hoe iemand kan reageren op een piercing, héél slecht. waardeloze zaak is het :=

Ik ben ook geprikt door een leerling (tussen mijn benen nog wel) maar als ik verdoofd was had ze nooit kunnen weten hoe ik reageer op een piercing en ik vind dat toch een ervaring minder wanneer je dat niet mee krijgt.

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:52

Ik heb zelf een madonna (of monroe,weet niet meer welke kant wat ook al weer was) in een opwelling laten zetten. Ik werd op een dag wakker echt met de gedachte 'nú moet het gebeuren'. Heb altijd al de wens gehad om een keer een piercing te laten zetten maar toen in die tijd was het ineens een 'rage' (net als dreadlocks,waar ik toen ook vanaf zag) en was het ineens niet meer zo interessant meer voor me. Ik stond met knikkende knietjes bij de piercing shop tussen allemaal ruige bikers om met een piepstemmetje om een piercing te vragen :D gelukkig was de piercer onwijs aardig,veel grapjes maken ect. Ik ben normaal super kleinzerig maar van die naald in m'n lip heb ik echt niks gevoeld. Een dag een beetje dikke lip gehad maar daarna nooit meer last,zit er nou een paar maanden in en denk eraan om eens een ander modelletje piercing erin te doen maar kan weinig leuke labrets vinden.

beetje pose foto maargoed :D ;)
http://img707.imageshack.us/img707/4631/mesilly.jpg

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:49

Weet er iemand wanneer ik mijn tragus het beste kan verwisselen, ik heb hem nu 3 maand en helaas alleen een medisch plastic? piercing in huis, ben al 2x langs de shop geweest om er een korter staafje in te laten doen maar ze hebben ze telkens niet op voorraad.

Ik heb er een balletje op, en bij mij is die echt ontzettend dof geworden, ik denk telkens dat het diamantje eruit is gevallen omdat het zo donker is maar die zit er nog in. Bij het begin glanste hij zo mooi maar nu niet meer -O- iemand een idee wat ik daartegen kan doen? Behalve dan een nieuwe erin wat hopelijk deze week gaat gebeuren.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:00

Ik zou gewoon wachten op een nieuw balletje en verwisselen van staafje hoeft dan toch niet?

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:26

@Koia: ik heb ook een madonna/monroe en ik kan me níet voorstellen dat je de naald niet gevoeld hebt.. :D Die naald gaat dwars door je huid/binnekant lip. Hoe kan je dat nou niet voelen? :P

Bij mij deed hij toch echt wel aardig wat pijn hoor, en ik bloedde als een rund. :')

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:06

misschien hebben ze bij jou net een zenuw/bloedvat geraakt,bij mij kwam er geen druppel bloed uit en ik heb serieus niks gevoeld :D is me echt super meegevallen

edit:// misschien ligt het er ook aan of ze van onder naar boven of van boven naar onder hebben geprikt,bij mij ging het van boven naar onder

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:12

Bij mij ook van boven naar onder.. :j

Bloed is ook niet normaal hoor, waarschijnlijk inderdaad een zenuw geraakt!

Nouja misschien is m'n pijngrens wel hoger. Mensen zeggen zeggen ook dat ze een tongpiercing niet voelen, nou die voelde ik ook behoorlijk. :P

Maar pijn of niet, het is het allemaal waard :))

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:18

Sophie_midas schreef:

Nouja misschien is m'n pijngrens wel hoger. Mensen zeggen zeggen ook dat ze een tongpiercing niet voelen, nou die voelde ik ook behoorlijk. :P

effe in je profiel gespiekt en hij staat je leuk hoor :D en als je er zelf blij mee bent is het de pijn zeker waard geweest haha
toen er gaatjes in mn oren werden geschoten heb ik er wel onwijs veel van gevoeld en iedereen zegt ook altijd dat het pijnloos is,dus ik geloof 'iedereen' niet zomaar meer :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:19

Sophie_midas schreef:
@Koia: ik heb ook een madonna/monroe en ik kan me níet voorstellen dat je de naald niet gevoeld hebt.. :D Die naald gaat dwars door je huid/binnekant lip. Hoe kan je dat nou niet voelen? :P

Bij mij deed hij toch echt wel aardig wat pijn hoor, en ik bloedde als een rund. :')

Voelde mijn labret ook niet. Voelde dat ie wat aan mijn lip deed en ineens zegtie "effe het juweeltje er in doen" :') En da's toch echt hetzelfde weefsel, heeft ook geen druppel gebloed. Je hebt er nu eenmaal die het niet voelen. :) En het kan idd zijn zoals hier al gezegd is dat ze een zenuwtje geraakt hebben.. Dat kan op zijn zachts gezegd aardig pijn doen. :D

Eskimo deed dan wel weer pijn :=

Ligt ook aan wat gevoellig is, hoor veel mensen met de gewone labret die wel pijn hadden terwijl ik 'm niet voelde, navelpiercing hoor ik dan weer veel "niet gevoeld" maar ik kon door de grond zakken van de pijn :o

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:25

Koia schreef:
Sophie_midas schreef:

effe in je profiel gespiekt en hij staat je leuk hoor :D en als je er zelf blij mee bent is het de pijn zeker waard geweest haha
toen er gaatjes in mn oren werden geschoten heb ik er wel onwijs veel van gevoeld en iedereen zegt ook altijd dat het pijnloos is,dus ik geloof 'iedereen' niet zomaar meer :D

Thanks :D! Ik heb hem al anderhalf jaar en nog steeds super blij mee!

Haha ik geloof sinds m'n tongpiercing mensen ook niet meer die zeggen dat iets geen pijn doet :)).

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:37

Ayasha schreef:
Ligt ook aan wat gevoellig is, hoor veel mensen met de gewone labret die wel pijn hadden terwijl ik 'm niet voelde, navelpiercing hoor ik dan weer veel "niet gevoeld" maar ik kon door de grond zakken van de pijn :o

aaah nu krijg ik het echt warm als ik vrijdag me navelpiercing krijg :oo

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:37

Hallo,

Ik ga vanmiddag mijn navelpiercing zetten voor de 3e x alweer :o
Ik wil er nog 1 gok opwagen!
Ik krijg zee zout mee bij die piercingshop! Mensen met ervaring hier?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 14:33

Ja, ik maar geen goede :')
Heb het altijd schoon gehouden met easypiercing spray en na een tijd gewoon onder de douche en meer niet. Als het rood/geïrriteerd raakt doe ik er terramycine op en het is in 1 dagje opgelost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 14:47

zo, iemand sloeg tegen m'n bridge enzo.

nu is ie rood en vies en bloeden en whatever.
-O-

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 18:21

Auw Anthea!!

Ik heb gisteren een MD in mijn hand laten zetten. Heb hem hier al eens gehad, maar ik heb hem er toen per ongeluk uitgetrokken met aankleden :'). Nu maar hopen dat hij wél blijft zitten :D.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 18:55

Ik heb me navelpiercing :) Ik ben er weer erg blij mee :+:

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 19:44

weet iemand waar je leuke labrets kan kopen? Of kan je van andere piercings gewoon het bolletje halen en op een labret draaien? Ik word m'n zilveren bolletje een beetje zat -O-

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 19:55

Ja je kan gewoon andere bolletjes kopen en die erop draaien :j

Als je maar wel de goede maat hebt. :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:06

Ginootje schreef:
Hallo,

Ik ga vanmiddag mijn navelpiercing zetten voor de 3e x alweer :o
Ik wil er nog 1 gok opwagen!
Ik krijg zee zout mee bij die piercingshop! Mensen met ervaring hier?

Dat idee heb ik eigenlijk ook. Heb het twee keer geprobeert maar mis hem enorm. Zomers zit ik altijd weer stikjaloers naar andere meiden te kijken die hem nog wel hebben....
Die tweede keer had hij eigenlijk kunnne blijven zitten als ik gewoon zeezout had geprobeert. Maar daar kwam ik te laat achter, toen had ik hem er al uit gehaald.
Alleen nog een tegenwerkende reden; mijn vriend zit het niet zo zitten...

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:16

ik heb hem vanavond laten zetten mijn navelpiercing! <3
ben er echt super blij mee! En het zetten viel reuze mee.. maakte me van te voren veelste druk haha.
maargoed.. hopen dat hij niet gaat onsteken en maak hem 2x per dag maar goed zuiver met uni cura zeep..

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:22

ben benieuwd naar een foto!