toch apart hoeveel tattooshops wat anders zeggen over de nabehandeling, ik moest het folie na een uur eraf halen, want moet aan de lucht drogen en genezen, sommigen zeggen erop laten zitten.
Ja echt heel apart inderdaad ik hoor zoveel verhalen echt vervelend eigenlijk
amazone77
Geplaatst: 29-04-10 22:03
ik moest ook de foli na een uur er af halen en dan met lauw water en desinfecterende zeep wassen net zolang tot er geen wondvocht meer uit kwam,zo heb je minder kans op wondjes....en daarna 2x per dag 5 dagen lang dun insmeren met bepanthen,en daarna 1 x per dag met bodymilk. die van mij word as zaterdag 3 weken,en ziet er super uit! nergens beschadigd gelukkig.
Bij mij zit er geen folie op, maar 'n soort doek achtig iets.
AngelofLove
Geplaatst: 29-04-10 22:07
Ik moest de folie (van de tattoo op mijn voet) ook na 1 uur eraf halen, wassen met water en opnieuw zalf erop smeren. Idd wel apart dat iedereen wat anders zegt.
Ik heb vanochtend m'n spullen eraf gehaald, en m'n tattoo schoon gemaakt. Hij is super mooi :love: Er kwam geen bloed of wat uit. Gaat dit nog komen? Of geneest hij vanaf nu zo goed?
Meld me ook weer even, zien er gaaf uit die op de voeten. Ik heb zelf 3 dagen met folie gelopen en 3x daags gewassen met unicura zeep, daarna 2 weken lang 2x daags, en een keer of 4 ingesmeerd met bepanthen, geen last gehad van korstjes oid, maar gewoon super genezen en hij is schitterend