Jasmijn76 schreef:is dat niet bart???
Zou best kunnen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jasmijn76 schreef:ik moet eerlijk zeggen dat ik het al om iets anders loop..mn moeder heeft longkanker en wil het graag voor haar doen(de loop in Rotterdam)....al vind het de ideeen natuurlijk super!....misschien de marikenloop???...die is een maand daarvoor..is ook een ladysrun in nijwegen
Angela_ schreef:Hee leuk idee! Wat wij met ons loopgroepje ook altijd doen is lopen voor een goed doel. Misschien is dat ook wel leuk om te doen, bijvoorbeeld voor Brooks hospital ofzo? En dat je dan zelf kennissen ofzo vraagt om je te sponsoren per gelopen meter of kilometer.
Jasmijn76 schreef:ben vandaag precies een maand geleden begonnen met lopen..op 1 november....ben begonnen bij echt nul!(en met nul, bedoel ik echt nul conditie, hield geen 1 minuut vol) en ren nu 2 1/2 km achter elkaar.....wat denken jullie daarvan?...is dat netjes of???...beetje langzaam, zelf vind ik het echt wel netjes!
Jasmijn76 schreef:ben vandaag precies een maand geleden begonnen met lopen..op 1 november....ben begonnen bij echt nul!(en met nul, bedoel ik echt nul conditie, hield geen 1 minuut vol) en ren nu 2 1/2 km achter elkaar.....wat denken jullie daarvan?...is dat netjes of???...beetje langzaam, zelf vind ik het echt wel netjes!