Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:27

Jasmijn76 schreef:
is dat niet bart???

Zou best kunnen! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:28

Jasmijn76 schreef:
ik moet eerlijk zeggen dat ik het al om iets anders loop..mn moeder heeft longkanker en wil het graag voor haar doen(de loop in Rotterdam)....al vind het de ideeen natuurlijk super!....misschien de marikenloop???...die is een maand daarvoor..is ook een ladysrun in nijwegen

:(:) Klote joh! Ik vind het super van je!!! _/-\o_

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:29

Angela_ schreef:
Hee leuk idee! Wat wij met ons loopgroepje ook altijd doen is lopen voor een goed doel. Misschien is dat ook wel leuk om te doen, bijvoorbeeld voor Brooks hospital ofzo? En dat je dan zelf kennissen ofzo vraagt om je te sponsoren per gelopen meter of kilometer.

Ja, is best leuk denk ik zo!

Er is ook een ladiesrun in Groningen! :D :o

Jordy_

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:31

Hoi,

Mag ik mij hier ook melden? Ik wil vanaf vanavond weer beginnen met hardlopen. Dit voor mn conditie en ik wil gewoon wat strakker weer worden.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:32

Hoi Jordy! :D

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:56

Ow kijk super! Mijn probleem is altijd dat ik eraan begin maar het na een tijdje niet meer volhoud :( :P

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:14

Zo ik heb het rondje gewandeld 4.5 km in 45 min. :D
Nu ga ik snel naar mijn paardje om een lekkere buitenrit te maken.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:22

Jordy_ schreef:
Ow kijk super! Mijn probleem is altijd dat ik eraan begin maar het na een tijdje niet meer volhoud :( :P

Toch volhouden! :D

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:26

Volgens moet dat met jullie fanatiekelingen erbij zeker lukken :D

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:57

ben vandaag precies een maand geleden begonnen met lopen..op 1 november....ben begonnen bij echt nul!(en met nul, bedoel ik echt nul conditie, hield geen 1 minuut vol) en ren nu 2 1/2 km achter elkaar.....wat denken jullie daarvan?...is dat netjes of???...beetje langzaam, zelf vind ik het echt wel netjes!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:58

Jordy_ schreef:
Volgens moet dat met jullie fanatiekelingen erbij zeker lukken :D

Daarom! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:00

Jasmijn76 schreef:
ben vandaag precies een maand geleden begonnen met lopen..op 1 november....ben begonnen bij echt nul!(en met nul, bedoel ik echt nul conditie, hield geen 1 minuut vol) en ren nu 2 1/2 km achter elkaar.....wat denken jullie daarvan?...is dat netjes of???...beetje langzaam, zelf vind ik het echt wel netjes!

Ik 2 november! :D Daarvoor was ik bezig maar moest stoppen i.v.m. blessure. Ik ren alleen zo'n 3.5 kilometer en stop dan even voor nog wat oefeningen! Bij de vereniging hebben we gisteren 7.2 km gelopen maar ook met interval he! Ik vind het super Jasmijn! Je mag echt niet klagen!

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:04

ik loop nu de 3e week en loop nogmaar 4 x 6 minuten
dat valt in het niets vergeleken met jullie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:40

Je kan beter gewoon rustig aan beginnen dan jezelf voorbij lopen. Ik ben in juni begonnen en ik loop nu zo'n 8 km. Op therapie loop ik een half uur, en thuis en bij de loopgroep wat langer (uurtje).

Ik ben trouwens begonnen met een halve minuut rennen, en 3 minuten wandelen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:15

Je conditie gaat normaal gezien sneller dan je spieren he, dus rustig aan doen is wel heel belangrijk...

Ik ga vanavond toch maar even overslaan. Voel me wel goed en heb ook onwijs zin, maar ben bang dat het misschien wel te snel en/of te veel is na vannacht (en ik kan/ga niet "rustig aan" sporten). Heb die migraine-aanval natuurlijk niet voor niets gehad. Morgen ga ik BodyJam doen, dus dan kom ik wel weer aan mijn beweging. Misschien donderdag ff fietsen, en dan vrijdag weer hardlopen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:18

Jasmijn76 schreef:

Ik vind dat een keurige opbouw hoor!!! :j

Ben zelf net sinds 6 weken (ging nie ivm griep en het herstel daarvan) weer wezen hardlopen. Lekker over strand, stukje bos en stukje duinen gepakt. Expres heel rustig gelopen en niet een te grote ronde, was ongeveer 3,5 km. Vond ik wel weer eens een goed begin.
Was binnen 25min terug, zonder 1 keer te stoppen of te gaan wandelen, dus ben erg happy!!! :)) Valt dus nog mee met mn terugval! Heb zo'n 8,4km/h gelopen.

Nou ga ik denk ik toch maar proberen op 19 dec mee te doen met de 7,5 km wedstrijd....Wie nie waagt die nie wint he?! ;)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:49

sorry, heb niet alles bij gelezen!
Vandaag heb ik sinds 2 weken weer gerend. Ik zat eerst met een kleine blessure, toen moest ik wachten op mijn schoenen en toen mocht ik paar dagen alleen vloeibaar eten, dus kwam er niet echt van.
Heb de eerste keer 2 min gerend en ik hield het vol. Echt super. Toen 2 min gelopen en toen 1.45 min gerend. En aangezien ik mijn schenen weer voelde heb ik voor de rest een paar keer 1 min gedaan... Ben echt trots op mezelf!!!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:53

Goed gedaan!!!!!!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:01

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:53

Super meid! Fijn dat je weer lekker kan lopen!

Ik heb net training gehad van mijn loopgroepje. We hebben pasverlengingen gedaan, waar door je gaat versnellen. We hebben eerst allerlei oefeningetjes gedaan, toen een duurloopje en toen weer oefeningen en toen weer een duurloopje. De duurloopjes waren bij elkaar 5 km ongeveer, waar we een half uur over hebben gelopen.

Maar jeetje wat kan een mens buiten adem raken van loopoefeningen die je normaal niet doet. Tjeez..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:53

En wat is het koud buiten!!!!! Brrrr, maar heerlijk om te lopen!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:07

Goed zo Angela, dan bouw je weer mooi conditie op.

Ja het is echt f*cking koud he. Broertje van mijn vriend stond net even voor de deur, sta nu nog te klappertanden...

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:30

Ik ga morgen misschien weer eens een rondje hardlopen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:31

hihi, jij woont ook in Bergen zie ik! Ik verwacht in een hele andere andere Bergen als ik?

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:37

Hallo :wave: ,
Ik meld me ook aan. Ben begin september begonnen met hardlopen, via coolrunning.com voor mij een fijn schema omdat ik ook 0,0 conditie had. Mijn vriendin was al eerder begonnen, wij wandelden 2 x per week en vonden dat we net zo goed konden gaan hardlopen. Inmiddels loop ik 1x per week samen met haar en 2x per week alleen. Ik zit nu op 28 minuten hardlopen en volgens de matrix borden die bij ons aan het begin van het dorp staan loop ik 10-11 km/u :+ .
Mijn doel is gewoon lekker een rondje dorp kunnen rennen, dat is denk ik ongeveer 6-7 km.
Heb vanavond lekker kunnen lopen met die kou :j , het ging echt heel lekker, heb zelfs de laatste 1.5 km nog een extra tandje bij kunnen zetten.