[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joonsel

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:21

Wat raar DQ! :?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:21

ik nooit, zie me vch of tepel nou niet snel verhuizen eigenlijk :+ maar nu met tong neem ik wel reserve mee :j

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:22

Ik meld me ook aan
Ben gek op piercings :D
Heb er 1 in me navel,1 in me neus en 7 in me oor
Had vorige week 1 oorbel laten zitten in me kraakbeen Alleen ik kan heel moeilijk zo ringetje vinden via internet in het zilver

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:24

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:26

ik heb vorige week bestelling gehad van cf en kreeg vandaag mail dat me nieuwe bestelling ook verzonden is :D *\o/*

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:27

Groote site ben ik wel even zoet mee :P Denk dat er wel iets tussen zit :o

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 11:42

Mijn bestelling is ook verzonden :D

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:14

@ irise456
Hee.. ik heb mij moeder ook zover dat ik een hoge oorbel mag laten zetten (helix heet dat geloof ik??) maar door dat kraakbeen lijkt me wel errug pijnlijk :o Of viel dat wel mee??
ik heb ook een navelpiercing maar dat vond ik helemaal geen zeer doen, en ik heb aan beide kanten 3 gaatjes in mn oren. Maar die worden geschoten, dus dat is in een keer voorbij. Piercen lijkt mij meer zeer doen. Wat was jou ervaring??

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:25

het is gewoon effe doorbijten als het pijn doet ;) als je het echt wil is die pijn snel vergeten :j

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:28

Heet helix ja :P
Ik durfde wel een naverpiercing te zette Maar geen piercing in me kraakbeen ik dacht dat echt pijn zou doen, Het doet helemaal geen pijn je voelt niks aan daarna dan is wat prikken en ik moest toen nog naar huis op de scooter en dat dee wel pijn met helm erop nog steeds trouwens maar wel minder
Op slapen gaat nog erg moeilijk hoop er zo snel mogelijk een ringetje in te doen ik vind knopje maar niks
Ik heb piercing al een week en 1 dag

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:33

ik heb 1 kraakbeenpiercing (tragus) en dat is best een dik stukje natuurlijk :P dus het deed op die moment wel best wat pijn, maar moet zeggen dat ik ook heel gespannen was (dan lijkt pijn altijd veel erger :') )

ik ben aan het kijken voor een forward helix :j maar eerst effe budgetgewijs bekijken :P en toch aan het twijfelen voor die antitragus :+ (ok... en een conch lijkt mij ook wel leuk :') )

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:34

tragus is wel vet :o zou ik ook wel willen :P

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:46

Ik heb momenteel 3 kraakbeenpiercings :)
Een Helix, Tragus en een Conch.Van de Helix en de Tragus heb ik nooit last gehad en voor je er erg in hebt zit ie er in ;)
M'n Conch was wel ff pittig met zetten en was pas na een maand of 7 pas echt rustig.

Edit:
Een fototje van m'n oor met al zijn ijzerwerk :D
Afbeelding

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 00:11

Hoe word een tragus dan gepierct? Met een dingetje achter de tragus, voor het doorschieten vd naald ofzo? :+

Ik ben erover uit. Ik wil mijn navelpiercing in Oktober laten zetten, mijn broer en zn vriendin weten nooit wat ze mij voor de verjaardag moeten geven :+ Dus stel ik ze een navelpiercing voor. (toen ik 16 werd heb ik mijn tongpiercing ook van hun gekregen).

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 00:17

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:14

Paljassofie schreef:

bij mij deden ze het toch wel wat subtieler en rustiger. deze loopt een beetje aan je oor te rukken :\ bij mij ging het gewoon heel relaxt en hij zat er binnen een minuutje in. de pijn viel reuze mee! voelde alleen de naald heel eventjes tegen mn kraakbeen aan stoppen. ben er nog steeds heeeuuul blij mee :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:20

sharoontje schreef:
Hoe word een tragus dan gepierct? Met een dingetje achter de tragus, voor het doorschieten vd naald ofzo? :+

Ik ben erover uit. Ik wil mijn navelpiercing in Oktober laten zetten, mijn broer en zn vriendin weten nooit wat ze mij voor de verjaardag moeten geven :+ Dus stel ik ze een navelpiercing voor. (toen ik 16 werd heb ik mijn tongpiercing ook van hun gekregen).

bij mij hing er zo;n tube aan de achterkant die de naald opving, heel erg geluid ijzer langs ijzer :+

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:45

vivian : bij mij ook rustiger, had het filmpje niet helemaal bekeken :P

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:24

irise456 schreef:
Heet helix ja :P
Ik durfde wel een naverpiercing te zette Maar geen piercing in me kraakbeen ik dacht dat echt pijn zou doen, Het doet helemaal geen pijn je voelt niks aan daarna dan is wat prikken en ik moest toen nog naar huis op de scooter en dat dee wel pijn met helm erop nog steeds trouwens maar wel minder
Op slapen gaat nog erg moeilijk hoop er zo snel mogelijk een ringetje in te doen ik vind knopje maar niks
Ik heb piercing al een week en 1 dag

Je krijgt dus zowieso eerst een gewoon knopje? Na hoeveel weken met je die dan verwisselen? Ik mag over 1.5maand mijn brommerrijbewijs halen, dus dan zal ik ook wel minder last hebben met die helm aangezien hij er dan al een tijdje zit..
Maar dat heb ik dus ook navel was ik helemaal niet zenuwachtig en helemaal geen last.. maar doordat het idd kraakbeen is lijkt het me zo zeer doen..

Idd ff doorbijten haha :D Weet nog niet wannneer ik het ga doen.. :=

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:34

Ik heb er nog steeds een knopje inzitten :P Geen last van en slapen ben ik gewend met een hand onder mn hoofd want anders zit idd dat stukje oorbel in je hoofd te duwen en dat ligt niet fijn :+

Mn tong is weer genezen.. alleen mn tong word snachts dik denk ik, elke ochtend zit er een deukje in :+

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:37

Ik heb nog steeds een aanslag op mijn tong zitten :(
Hoe kom ik daar vanaf? Of hoe lang gaat dat nog duren :')

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:42

ik laat maar 2 weken erin zitten dan ben ik echt zat :P Ik doe meestal al heel snel andere piercing in Bij me navelpiercing ook En die is nog nooit ontstoken geweest :D

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:44

:wave:
Ik kom ook weer even langs, tijdje geleden geleden langs geweest omdat ik een MD wil, daarna stille meelezer..
Ik weet dus nogsteeds niet.
Het wordt of op mn pols (dan misschien 2) of tussen mn borsten, maar ik heb niet zoveel, dus dan twijfel ik weer of het mooi is (Kleine C cup)

En zo langzamerhand ga ik zoveel twijfelen dat ik niet meer durf.
Het moet van mezelf deze week nog gebeuren als het kan...

Wat denken jullie?

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:48

Heb het laatst bij iemand gezien op de pols en dat vond ik wel mooi! :j

Tussen je borsten lijkt mij persoonlijk irritant, maar zal wel mooi staan denk ik hoor :j Je moet ook niet een té grote cup hebben ;)
Laatst bijgewerkt door Joonsel op 02-09-09 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:50

Ik zit daar ook erg over te twijfelen, heb zelf cup b maar vind het wel echt gaaf!