Marilla - hups naar de andere huisarts, is die nou helemaal gek geworden.
MissPromiss - hoop dat je snel weer wat fitter bent!
Paula - gezondheid gaat voor! Dat stug doorgaan werkt uiteindelijk alleen maar averechts.. zelf weten, en even kijken hoe je je voelt, maar wel een beetje voorzichtig blijven hoor!
Hier wel OK, afgelopen dagen wel stuk moe-er ineens, ik gooi het op het weer en misschien wat "stress"(hah!) omdat ik bijna jarig ben en moet inplannen wie wanneer komt enzo

.
En ik had bedacht dat ik mijn conditie opbouw schema uit ging breiden met wat oefeningen uit een boekje dat ik ooit gekocht had.
('5 factor fitness' heet het)
Heb dat schema even een 'beetje' aangepast aan mijn conditie en opbouw tempo, en ben vol goede moed begonnen met 1 kg gewichtjes en 10 'herhalingen' van 2 oefeningetjes nadat ik 5 minuten gefietst had.
Wel leuk om een beetje afwisseling te hebben zo, en als ik de schrijver mag geloven zit ik straks superstrak in mijn velletje. *yihaa!*
Was bezig en dacht "Nou, dit stelt ook weinig voor, is erg goed vol te houden".
En werd eergister wakker met ontzettende spierpijn en kom nauwelijks de trap op.

Hoor ik iemand lachen?!
Ga dus vrolijk verder, trainingsschema in het boekje is gelukkig zo dat je niet 2 dagen achter elkaar dezelfde spiergroep lastig valt, dus: so far so good en ik houd jullie op de hoogte.
Heb ook weer een berg voedingssupplementen en vitamine B12 spray ingeslagen (is me ooit voorgeschreven door arts) en daar ga ik ook maar weer eens fanatiek mee aan het slikken, om te kijken of het helpt.