Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Manon_V schreef:Ik had net even gekeken naar die samenstelling van supradyn, bijna alle b vitaminen zitten daar in en allemaal in 300% ADH, dus behoorlijk veel. Ik slik één zo'n tablet per dag. Maar ik neem aan dat het geen kwaad kan, anders zouden ze dt toch nooit verkopen
Kytha schreef:Ik slaap als ik moet werken heel slecht, en heb dan automatisch veel meer last.
Ben er nu wel achter dat het voor het grootste deel spanning is hier; ik heb de afgelopen 5 dagen gewerkt, en 5 dagen ontzettend diarree/buikpijn/krampen.
En nu 1 dag school, en gewoon vrijwel NERGENS last van.. maar ik weet dus niet hoe ik die spanning bij mezelf weg kan nemen.. want dat is gewoon onbewust mezelf constant voorbij lopen en druk lopen maken over vanalles en niks..
Kytha schreef:Ik slaap als ik moet werken heel slecht, en heb dan automatisch veel meer last.
Ben er nu wel achter dat het voor het grootste deel spanning is hier, maar ik weet dus niet hoe ik die spanning bij mezelf weg kan nemen.. want dat is gewoon onbewust mezelf constant voorbij lopen en druk lopen maken over vanalles en niks..