Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misterylady schreef:Hallo, ik meld me ook in dit topic (als dat mag).
Ben gezegend met een G-cup. Gelukkig kan ik steeds meer leuke bh's vinden in mijn maat maar eigenlijk wil ik er nog eentje met transparante bandje maar die kan ik helaas niet vinden. Dus als iemand nog een tip heeft dan hoor ik het graag.
Fairytail schreef:_JL_ schreef:denk dat dat inderdaad logische klinkt, ik ben even groot en weeg maar enkele kilootjes minder, en ik heb ook omtrek 70, met geluk 75
wie heeft hier nog ervaring met de site http://www.brastop.com ?
Ik vind die wonderbra's die tot grote maten gaan écht super mooi...
zou ik ze durven bestellen? Ze kosten amper omgerekend €17 per stuk
Ik heb er meerdere keren wat besteld was vaak eerder dan gepland in de brievenbus. Niet zo'n mooie doos en folie als bravissimo maar altijd optijd. Zeker bestellen! Ik heb ook veel wonderbra's (zijn van panache) en ben er super blij mee!
Justine_Mo schreef:Ik meld me ook!
Heb cupmaat 75E,heb eigenlijk 70F nodig,maar die vind ik nergens tegen een betaalbare prijs helaas..
Hoop dat het zo blijft,want het hoeft niet groter te worden,haha.
Justine_Mo schreef:Ik meld me ook!
Heb cupmaat 75E,heb eigenlijk 70F nodig,maar die vind ik nergens tegen een betaalbare prijs helaas..
Hoop dat het zo blijft,want het hoeft niet groter te worden,haha.
Judith_H schreef:tja, ik heb niet zo groot als ik sommige mensen hier hoor zeggen maar heb zeg "maar" 75C/D... nu is mijn probleem dat ik wel naadloze bh's wil, maar die zijn vaak opgevuld, heb niet zo'n zin in borsten die onder me kin zitten.
Verder vind ik dat er weinig (leuke) bh's zijn, die niet opgevuld zijn.
Tegenwoordig hebben ze allemaal gelkussentjes en andere dingen erin!Vind ze al groot genoeg, dus hoef dat allemaal niet.
Verder moet ik vaak bh's hebben met een hoge cuprand omdat als ik buk ze er anders uit liggen:$, dit wordt nog erger als ik opgevulde bh's neem! Iemand hier ervaring mee?
Judith_H schreef:en waar kan je Sapph kopen? En hoe duur zijn die ongeveer?
En heb je die ook in leuke motiefjes/kleurtjes! Hoe namelijk erg van kleurrijk ondergoed hihihi...