Truf schreef:Oke, fijn dat het bij jou werkt. Heb het bij meer medicijnen/supplementen, dat het voor veel mensen super werkt en bij mij totaal niks doet.
Heb ook melatonine 5mg om beter te slapen geprobeerd, een normaal mens gaat zo'n beetje volledig out van deze hoeveelheid, maar bij mij doet het niks. Het zelfde met cafeïne, doet bij mij ook helemaal niks.
5 mg daar lacht mijn lichaam ook hard om hoor, je bent niet de enige. Ik gebruik 3 x 3 mg meestal slaap ik wel ok (ik ben wel vaak even wakker om te draaien in bed) Voor de rest reageer ik vrij snel op medicijnen/supplementen behalve ibruprofen en paracetamol dit zal denk ik zijn omdat ik ze erg veel heb gebruikt in het verleden.
Voor de rest helaas is bij mij het startteken gegeven om mezelf door de dag te heen slepen. Ik ben weer gestart met mulitvitamine en vit.C. Ik heb vandaag verkorte staldienst gedaan dus alleen water hooi opstrooien en lekker genieten van de jongens op het land (staan normaal op zandpaddock) Morgen dus weer genieten van iets meer werk
Wel ben ik serieus aan het denken om yoga te gaan doen, zijn er hier mensen met ervaring daarmee? Hoe zit het met al die moeilijke standjes die je moet aannemen? Ik ben als de dood dat ik extra last van spieren ga krijgen door die standjes die de spieren soepeler moeten maken. Ik zit nu echt al op het punt van aub niet meer last erbij.