Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymphadora schreef:DQ, stoer mens!
Hoe kom je erop om hem daar te laten zetten?
xDramaQueen schreef:Nymphadora schreef:DQ, stoer mens!
Hoe kom je erop om hem daar te laten zetten?
een MD kon overal, nou ik wilde me muts weleens versieren
xDramaQueen schreef:ik zet eerst de 2 andere MD en daarna denk ik er verder over, als je het word seks zegt wil ik ook seks daarom vind ik het niet zo handig als ik daar nog meer gestimuleerd zou worden. maar eerst eens sparen.
@ marlies, ja goed slapen ging wat spastisch en hij doet wat pijn maar voor de rest goed
Armaris schreef:xDramaQueen schreef:ik zet eerst de 2 andere MD en daarna denk ik er verder over, als je het word seks zegt wil ik ook seks daarom vind ik het niet zo handig als ik daar nog meer gestimuleerd zou worden. maar eerst eens sparen.
@ marlies, ja goed slapen ging wat spastisch en hij doet wat pijn maar voor de rest goed
Ik heb dat ook hoor DQ, je bent niet de enige
Heb je geen last met je broeken?
xDramaQueen schreef:ik ga nu weer ff douchen en hem wassen, scheren zal wel een poosje uitblijven, dus dames, als ik de foto heb en ik stuur jullie die willen jullie even over mn stoppels heen kijken
Armaris schreef:xDramaQueen schreef:ik ga nu weer ff douchen en hem wassen, scheren zal wel een poosje uitblijven, dus dames, als ik de foto heb en ik stuur jullie die willen jullie even over mn stoppels heen kijken
*Heeft opeens een rare vraag* Wat met een mogelijke zwangerschap?Alles rekt uit..