Lennox schreef:Mijn eerste halve dag werken werd uiteindelijk een uurtje. Ik heb alleen maar gepraat met mijn leidinggevende en een ander MT lid en zij vonden het allebei niet zinvol als ik nu aan het werk zou gaan. Ik ben er duidelijk nog niet aan toe, ik heb nu afgesproken dat ik het volgende week dinsdag weer ga proberen. Het was wel even goed om weer op mijn werk geweest te zijn en iedereen weer even gesproken te hebben. We hebben nu allebei (werkgever en ik) aan de arbo onze goede wil laten zien want we hebben het geprobeerd.
Ik heb eind vorig jaar een Essence training gevolgd waar ik toen best veel aan gehad heb. Je leert daar op een andere manier naar dingen te kijken en die dingen zijn heel eenvoudig in je denkpatroon te implementeren. Helaas heb ik er niet voldoende aan gehad om deze situatie te voorkomen maar ik heb er geen spijt van dat ik de training gevolgd heb. Je krijgt een rugzakje met tools mee waar je echt wat mee kan.
Wat ging er mis bij jou Mistral?
Wat fijn dat ze er zo positief op reageren Lennox!
Nu je rust nemen en genieten van leuke dingen.
Ze hadden maandag tegen me gezegd, je moet doen waar je je goed bij voelt. Het rustig aan doen.
Kom ik gister op het werk, staan er ineens 8 mensen op het spreekuur die 1 van ons moet zien. Dus of ik moest patienten behandelen, of ik moest de telefoon aannemen. Dat vind ik niet de rust nemen en in eigen tempo werken