Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoonWencke schreef:Welkom, Mara. Ik snap je twijfels, maar je moet ook zeker op de lange termijn denken. Je bent pas 27, was ik ook toen ik geopereerd werd, en je knie moet nog langer mee. Denk dat stabiliteit in je knie wel handig is als je met een kleine rondloopt en nog 'ambities' hebt mbt paardrijden. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ja, het kan zijn dat je er een aantal weken uit ligt. Mogelijkheid om met je baas te praten? De mijne was gelukkig zeer begripvol en ondersteunend, ook al zat ik nog in mijn proeftijd.
. De eerste les Zumba (hierbij heb ik mijn kruisband gescheurd) was na 80 dagen. Toen hield ik het niet langer meer uit om van de zijlijn toe te moeten kijken
. Over 1,5 maand ga ik de instructeurscursus doen.
. Ik ben blij voor je. Ook die tijd net na de operatie gaat voorbij. Waarschijnlijk (voor het gevoel) nog sneller dan het wachten op de operatie, dus dat moet wel goed gaan komen.
. Keuring uit handen gegeven. 2span is gereden door iemand anders, lange teugelen is door iemand anders gereden. Enkelspan heb ik wel gereden, dressuur, vaardigheid (zonder verkennen) en de marathon (op BB nivo, ook zonder te verkennen).
. Toch best wat pijn, maar ik denk dat ik toch wel tevreden mag zijn zover. Ik ben iig wel erg blij dat ik het heb laten doen, zeker gezien ik gewoon geen voorste kruisband meer had en dus die kapotte meniscus. Ben alleen klaar wakker, dus net om slag met moker gevraagd en gekregen.
Het is hier alleen zo vreselijk warm!!!
. Welterusten!
Wat hebben jullie toen na je operatie aan pijnbestrijding en mokerslagen mee naar huis gekregen? Verder nog tips & tricks om de komende dagen wat makkelijker door te komen? Nog dingen die ik hier zou moeten vragen / regelen?
. Pootje omhoog onder mijn buro.
.