Maar er zit wel verschil denk ik tussen een lipgloss van 2 euro en 1 van 8 euro.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brittje88 schreef:pablo7 schreef:Ik zal eens kijken voor die oogpotlood..bedankt voor de tips!
Weet iemand nog een goeie lipgloss die goed blijft zitten en niet na 5 minuten weg is?
lipgloss is gewoon niet gemaakt om lang te blijven zitten. dus de 1 zal 5 minuten zijn de 10 minuten maar geen 1 blijft zolang zitten als een lipstick dus als je dat zoekt ken je lang zoeken
Je had toch wel een lipstick met wet look ofiets?? Die glansde heel erg leek het net of je lipgloss op had. Maar moet zeggen ik ben niet van lipstick of lipgloss dus goeie merken moet je niet vragen aan me
pablo7 schreef:Das waar maar ik gebruikt écht geen lippenstiftDan lijk ik net mn moeder
haha!
Maar er zit wel verschil denk ik tussen een lipgloss van 2 euro en 1 van 8 euro.
pablo7 schreef:Das waar maar ik gebruikt écht geen lippenstiftDan lijk ik net mn moeder
haha!
haha!
Moirsa schreef:Waarom zeg je dat laatste nou?
Ik wou net het merk vragen
brittje88 schreef:Moirsa schreef:Waarom zeg je dat laatste nou?
Ik wou net het merk vragen
hé oliebolhaha!
ik moet me echt schamen. Aan het eind van dit schooljaar mag ik me straks als het goed is visagiste noemen en ik weet zo weinig merken en wat goed is en wat niet. ja behalve die ik gebruik dan
Moirsa schreef:Agg, als je het niet weet kom je maar bij mij pmen ik heb alle merken foundations, mascara, lipglossen, blushers, oogpotloden, oogschaduwen zowat hier in de kast staan (echt over vol ) en overal is een briefje op geplakt met wat ik er van vond (anders vergeet ik het)
brittje88 schreef:Moirsa schreef:Agg, als je het niet weet kom je maar bij mij pmen ik heb alle merken foundations, mascara, lipglossen, blushers, oogpotloden, oogschaduwen zowat hier in de kast staan (echt over vol ) en overal is een briefje op geplakt met wat ik er van vond (anders vergeet ik het)
Haha! Die meen je niet?!?
Als het zo is mag je op een regendag me dat best sturen
Moirsa schreef:Ik meen het echt. Ik heb een make-up verslaving.
Ik wil best al me recensies () overtypen een keer hoor
..
meliiSsatjje schreef:Ik heb lipgloss van loréal paris, tis wel 10 euro maar hij blijft best lang zitten. iig langer dan 10 min
Moirsa schreef:meliiSsatjje schreef:Ik heb lipgloss van loréal paris, tis wel 10 euro maar hij blijft best lang zitten. iig langer dan 10 min
die is idd fijn, maar met roken best irritant want me sigaret bleef steeds plakken.
Meliaforever schreef:ik hou niet van lipgloss, als je wat wil eten of drinken zit het gelijk erop en het eet/drinkt niet lekker.
Zoenen is er ook niet lekker mee.