Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wietse_07

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:14

Das waar maar ik gebruikt écht geen lippenstift Huilen van het lachen Dan lijk ik net mn moeder Clown haha!
Maar er zit wel verschil denk ik tussen een lipgloss van 2 euro en 1 van 8 euro.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:15

brittje88 schreef:
pablo7 schreef:
Ik zal eens kijken voor die oogpotlood..Knipoog bedankt voor de tips!
Weet iemand nog een goeie lipgloss die goed blijft zitten en niet na 5 minuten weg is? Bloos

lipgloss is gewoon niet gemaakt om lang te blijven zitten. dus de 1 zal 5 minuten zijn de 10 minuten maar geen 1 blijft zolang zitten als een lipstick dus als je dat zoekt ken je lang zoeken Tong uitsteken
Je had toch wel een lipstick met wet look ofiets?? Die glansde heel erg leek het net of je lipgloss op had. Maar moet zeggen ik ben niet van lipstick of lipgloss dus goeie merken moet je niet vragen aan me Huilen van het lachen

Waarom zeg je dat laatste nou?
Ik wou net het merk vragen Clown

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:16

pablo7 schreef:
Das waar maar ik gebruikt écht geen lippenstift Huilen van het lachen Dan lijk ik net mn moeder Clown haha!
Maar er zit wel verschil denk ik tussen een lipgloss van 2 euro en 1 van 8 euro.

Ja want ik had er 1 van 0.99 euro en die was goed Lachen !!
en 1 van 7.99 en die was slecht Clown

Maar die goedkope heb ik op de zwartemarkt gekocht, en het merk is heel onbekend en is ook niet in de winkel te koop..

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:17

pablo7 schreef:

oh! haha! Ja er zit wel verschil tussen hoor, dat is in ieder geval wat ik gemerkt heb.
Als ik op een school een potloodje van dior gebruik werkt dat véél lekkerder dan een potloodje van de hema ofiets Tong uitsteken
& dat is met heel veel dingen hoor, natuurlijk zitten er ook instinkers bij Tong uitsteken

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:19

pablo7 schreef:

een mooie 'nude tint is misschien wel mooi?'

Heeft iemand enig idee wanneer ik een lichtere lipstick koop dan mijn lippen.. gaat dat er dan niet door heen schijnen?
Want me lippen zijn best wel rood van zichzelf en dan krijg ik zo snel een make-up hoofd als ik me ogen een keer wat donkerder opmaak.
Laatst bijgewerkt door Moirsa op 02-05-08 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:19

Moirsa schreef:

hé oliebol Huilen van het lachen haha!
ik moet me echt schamen. Aan het eind van dit schooljaar mag ik me straks als het goed is visagiste noemen en ik weet zo weinig merken en wat goed is en wat niet. ja behalve die ik gebruik dan Huilen van het lachen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:22

brittje88 schreef:
Moirsa schreef:

hé oliebol Huilen van het lachen haha!
ik moet me echt schamen. Aan het eind van dit schooljaar mag ik me straks als het goed is visagiste noemen en ik weet zo weinig merken en wat goed is en wat niet. ja behalve die ik gebruik dan Huilen van het lachen

Agg, als je het niet weet kom je maar bij mij pmen ik heb alle merken foundations, mascara, lipglossen, blushers, oogpotloden, oogschaduwen zowat hier in de kast staan (echt over vol ) en overal is een briefje op geplakt met wat ik er van vond (anders vergeet ik het Clown )

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:29

Oh! Ik ben ook snel allergies voor dingen die ik op mn gezicht smeer..Das ook vervelend dan word het helemaal rood, en ik word al zo snel rood.. Tips?!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:30

Moirsa schreef:
Agg, als je het niet weet kom je maar bij mij pmen ik heb alle merken foundations, mascara, lipglossen, blushers, oogpotloden, oogschaduwen zowat hier in de kast staan (echt over vol ) en overal is een briefje op geplakt met wat ik er van vond (anders vergeet ik het Clown )

Haha! Die meen je niet?!?
Als het zo is mag je op een regendag me dat best sturen Schijnheilig

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:32

brittje88 schreef:
Moirsa schreef:

Haha! Die meen je niet?!?
Als het zo is mag je op een regendag me dat best sturen Schijnheilig

Ik meen het echt. Ik heb een make-up verslaving.
Ik wil best al me recensies ( Huilen van het lachen ) overtypen een keer hoor Lachen ..

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:33

Ja leuk!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:33

Ik combineer vaak vind de diorshow en oogpotlood het beste, vind dan weer de oogschaduw van bourjois heel goed gepigmenteerd

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:46

Moirsa schreef:
Ik meen het echt. Ik heb een make-up verslaving.
Ik wil best al me recensies ( Huilen van het lachen ) overtypen een keer hoor Lachen ..

lijkt me leukk! ik zelf ben altijd helemaal naturel, of heb wel make-up op maar dat is zo naturel dat je het dus niet ziet maar het maakt me wel mooier Tong uitsteken
dus verstand van alle merken heb ik niet alleen wat ik op school gebruik.

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:56

Ik heb lipgloss van loréal paris, tis wel 10 euro maar hij blijft best lang zitten. iig langer dan 10 min Bloos

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:00

hihi

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:03

Nee Scheve mond
ik was heel ver en toen heb ik op annuleren gedrukt Nagelbijten / Gniffelen AAAA

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:04

meliiSsatjje schreef:
Ik heb lipgloss van loréal paris, tis wel 10 euro maar hij blijft best lang zitten. iig langer dan 10 min Bloos

die is idd fijn, maar met roken best irritant want me sigaret bleef steeds plakken.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:19

Hema

Foundation fluid Geweldig echt een aanrader, al mijn vriendinnen gebruiken hem, in de winkel werd mij verteld dat deze ook het meest verkocht werd van hun foundations. Geen plamuur gevaar toch goede dekking!

light diffusing foundation Deze aanbid ik echt vooral met uitgaan, hij blijft heel lang zitten en dekt heel goed. wel prijzig voor misshelen maar het geld echt dubbel en dwars waard naar mijn mening. Helaas heb ik er ook mindere dingen over gehoord dus echt per persoon verschillend.

Mouse (er zit geen sticker meer op deze is fijn, helaas weinig tinten waar door je snel een plamuur hoofd heb. Wanneer je alleen je wangen, wallen & neus wilt egaliseren wel goed! blijft erg lang zitten iig.

Powder Fijn om over de foundation fluid te doen. blijft dan extra lang zitten. Veder als je alleen wat een frissere uitstraling wilt en je hebt een egale huid van je zelf is dit ook een aanrader.

coverstick Wel erg dik, maar wanneer je hem met je vingers aanbrengt erg goed. Maar ik geloof dat deze niet meer te koop is (?)

bronzing parels Mooi, natuurlijk zeker een aanrader.

oogschaduwcreme potloden geweldig wat een uitvinding zeker de duo's zijn makkelijk! Handig voor de beginnende oogschaduwer ( Clown )

Eyeliner vloeibaar Je moet het wel kunnen want een makkie is het niet. Maar met veel oefenen en het zit er eindelijk mooi op is het echt super mooi. Deze blijft ook lang zitten!

eyeliner stick Een stuk gemakkelijker maar minder donker en je kan minder precies werken. (verschillend per persoon) maar deze kun je wel onder je ogen gebruiken, Daar blijft hij erg lang zitten!

Kohl potlood Niet zo goed, geeft niet genoeg af naar mijn mening zelfs met een vlammentje er onder niet.

wenkbrouwpotlood Fijn! meer woorden heb ik er niet voor. Ojawel; handig dat borsteltje er achter Knipoog !

over de oogschaduws & mascara's ben ik niet tevreden

de nagel producten doen gewoon wat ze beloven! dus zeker een aanrader hoewel de nagellak niet stootproef is

de lipgloss is ook fijn maar blijft niet erg lang zitten (die met kwast) maar die uit het tubetje is heel mooi en blijft ook redelijk zitten.

En er is daar idd een lipstick gloss maar een vriendin vond het echt prut spul dus heb me er nog niet aan gewaagd.

Zo volgens mij was dat alles van de hema? Clown

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 11:17

Moirsa schreef:
meliiSsatjje schreef:

die is idd fijn, maar met roken best irritant want me sigaret bleef steeds plakken.

Miss kiss proof nemen Tong uitsteken ?

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:20

Kunnen we hier geen HK topic over maken? Makeup tutjes deel 1 Tong uitsteken

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:23

ik hou niet van lipgloss, als je wat wil eten of drinken zit het gelijk erop en het eet/drinkt niet lekker. Huilen van het lachen
Zoenen is er ook niet lekker mee. Clown

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:33

Ik kan geen eens lipgloss op.. Knipoog en ik mis het totaal niet.. van lipgloss krijg ik allemaal plekjes rond m'n mond. soms eens labello voor droge lippen kan wel.. Knipoog

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:50

Meliaforever schreef:
ik hou niet van lipgloss, als je wat wil eten of drinken zit het gelijk erop en het eet/drinkt niet lekker. Huilen van het lachen
Zoenen is er ook niet lekker mee. Clown

Klopt allebei, mijn ex weigerde ook standaard me ook maar één kusje te geven als er van dat door hem benoemde 'glitter kleef troep' op zat. Clown

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:11

een HK topic is wel leuk, moet wel iemand het doen. Ja

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:33

haha vind lipgloss zo vies, blijft me haar de hele tijd in hangen. &vind het een vies gevoel zit ik de hele tijd met me lippen op elkaar te gaan Huilen van het lachen niet mijn ding