Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb hierdoor echt last van mijn kaak, ik weet niet waar ik met dat ding heen moet en veel last van mijn spieren + tanden breken af en slijten te snel wat ik heel erg vind.
)
ben ik niet verder gegaan met de molen maar heb ik alles even laten rusten.

Prairy schreef:Concorde, kun jij me daar misschien al iets over vertellen wat ze jou verteld hebben? Ik moet hem ook zelf open schroeven en krijg al de kriebels om heel hard weg te rennen als ik eraan denk
) maar zonder operatie. Wat ik ervan begrepen heb, is dat de beugel op zich hetzelfde is, maar dat ze als ze opereren het bot wat verzwakken omdat het bij volwassenen niet meer meegeeft. Tis ff doorpakken natuurlijk, maar ik ben er niet echt bang voor. Qua pijn schijnt het goed uit te houden te zijn.

mayniac_val schreef:Heeft iemand een idee welke pijnstilling ik kan gebruiken voor een zere kaak en nek? De nekpijn komt voort uit mijn pijnklachten in mijn kaak en ik heb onderhand bijna alles geprobeerd maar werken doet het niet echt...
) in combinatie met 1 of 2 paracetamol (500mg) al dan niet met codeine.
mayniac_val schreef:Ik heb van die diclofenac van Voltaren die je gewoon bij de drogist kan halen, zal een op zoek gaan naar paracetamol. Kan het geen kwaad om die door elkaar te slikken?

Citaat:De sterkste pijnstilling schijnt toch te worden bereikt als men pijnstillers als een therapie gebruikt. Dus 1 uur voor ingreep beginnen met een pijnstiller en dit om het zoveel uur weer innemen met een vast patroon en dit gedurende 2-3 dagen vol te houden, bijv. Paracetamol 500 mg.
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=10381