maf eigenlijk, want mn navelpiercing en tattoo vind hij ook walgelijk, en die heb ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusjwah schreef:DOEN dus
Barmat schreef:Suusjwah schreef:DOEN dus
zou ik het beste kunnen wachten tot een weekend of als het vakantie is lijkt me... ben bang dat ik een hele dikke tong krijg namelijk en dan op mn werk niet kan l-u-llen
silby schreef:heb hem ook vrijdag laten piercen
en kon maandag wel weer aardig gewoon praten
Barmat schreef:Suusjwah schreef:DOEN dus
zou ik het beste kunnen wachten tot een weekend of als het vakantie is lijkt me... ben bang dat ik een hele dikke tong krijg namelijk en dan op mn werk niet kan l-u-llen
Ketaki schreef:VeryWell schreef:ja je weet toch wat ik bedoel
whahaha, navelpiercing wordt nooit geschoten hoor.![]()
![]()
maar goed, snapte je wel
Barmat schreef:silby schreef:heb hem ook vrijdag laten piercen
en kon maandag wel weer aardig gewoon praten
was jij niet in Grunningen geweest?
Barmat schreef:Toch lijkt het me wel dat je moet wennen aan "iets" in je mond of niet?
Met een snoepje in mn mond praat ik ook anders dan normaal
Barmat schreef:Toch lijkt het me wel dat je moet wennen aan "iets" in je mond of niet?
Met een snoepje in mn mond praat ik ook anders dan normaal
Anjatjeuh schreef:Red_Savage, zal afhangen van hoe lang je hem al hebt wanneer je hem uitdoet... Als je al 2 jaar een piercing hebt zal hij niet zo snel dichtgroeien op een halve dag (maar ook dat verschilt van piercing tot piercing, tong bv. groeit erg snel dicht, weet niet hoe het voor een septum is), maar wanneer je dat na 3 maanden probeert is de kans erg groot dat je hem er niet meer in krijgt.
SuusJa schreef:Myryana schreef:Mijn oren genezen goed .. Ik voel af en toe nog steeds wel het 'gewicht' wat er aan hangt.. Kan niet wachten tot ik kan gaan stretchen.. lijkt me zo gaaf.
Heb je je snake bites of venoms al??!
Red_Savage schreef:Ja, gewoon DOEN!Even verstand op nul zetten, en huppakee.
Als je een piercing écht wilt, moet je je niet tegen laten houden door de pijn. Als je hem goed verzorgt heb je daarna echt iets om trots op te zijn
En bedankt![]()
Barmat schreef:Red_Savage schreef:Ja, gewoon DOEN!Even verstand op nul zetten, en huppakee.
Als je een piercing écht wilt, moet je je niet tegen laten houden door de pijn. Als je hem goed verzorgt heb je daarna echt iets om trots op te zijn
En bedankt![]()
Dat bedoelde ik ook in jouw gevalGewoon doen en lekker puh naar je moeder
Als ie er eenmaal in zit zal ze vast zien dat het niet zo ellendig is als ze nu denkt
Als ik een dochter had, zou ik nooit moeilijk doen over piercings, bedenk ik me net