Staat mijn verstand helemaal op nul

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnemiekvM schreef:Ik volgende week woensdag.
Ben echt een super angsthaas. Dus ik kan via de huisarts een rustgevend pilletje halen bij de apotheek. Hopelijk voel ik me daardoor minder zenuwachtig/\.
BrittKitt schreef:Er is eigenlijk altijd te weinig ruimte in de kaak voor verstandskiezen, vandaar dat ze er uit moeten. Heb je eerder al kiezen laten trekken oid, dat ze mogen blijven zitten tot ze scheef groeien?
Zera schreef:Ik heb net afgelopen woensdag de linker 2 verstandskiezen eruit getrokken gekregen. Alleen werkte de verdoving beneden niet. Dus heb echt alles gevoeld met het eruit trekken en het hechten. En nu bijna een week later. Nog steeds heel veel last ervan, een dik gezicht en moet morgen weer beginnen met werken. Word dus gezellig. Bukken lukt ook niet. En het is heerlijk ontstoken. Lekker als die rotzooi in je mond zit en je mag niet spoelen :?.
Moet 10 februari voor de laatste rechts onder. De bovenste was er al uitgehaald.
Kreeg naderhand wel te horen van mijn ouders (die zijn tandarts) dat ik geluk heb gehad met de kies links boven. Daar zat een gaatje in tot de zenuw. Heb er zelf geen last van gehad. Maarja had schijnbaar niet langer moeten duren.