Zou mij niet staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Sas_ schreef:Volgens mij is het wel een beetje een verslaving jaIk hoef nu niets meer, heb navel, helix en tong en vind het verder nergens mooi. Tragus wel, maar dat lijkt me wel pijnlijk en lastig met oordopjes enz.
_Sas_ schreef:Heb je een korter staafje gekregen Mazzelmeid?
magic_lover schreef:bevalt het kortere staafje wat MM?
amberp schreef:Kan je gevoel door clithood ook al weg gaan?!?!?!
hmmm wilde m heel graag maar durfde niet.. ( haha net die ene die ik zo graag wil, durf ik weer niet)
nog meer mensen die zelf, of iemand kennen, waarbij gevoel weg is gegaan???
Myryana schreef:amberp schreef:Kan je gevoel door clithood ook al weg gaan?!?!?!
hmmm wilde m heel graag maar durfde niet.. ( haha net die ene die ik zo graag wil, durf ik weer niet)
nog meer mensen die zelf, of iemand kennen, waarbij gevoel weg is gegaan???
Uhm.. nee dat kan niet want het gaat niet door je clit dus het gevoel kan nooit weggaan.
Beetje onzin
Share schreef:wat hebben jullie voor je labret *kin* betaald?
HandtasJe schreef:hay
Ik heb er eentje boven in me oor, (ringetje)
Alleen ik heb nog steeds dat ringetje dat er bij het prikken inzit, weet iemand waar
je die ringetjes kunt kopen?? ik heb bijna overal al gekeken.
Myryana schreef:amberp> Geen dankHet zetten doet overigens helemaal geen pijn hoor. Het is gewoon een klein speldenprikje en dan is het over (zo voelde het iig bij mij)
amberp schreef:Myryana schreef:
Uhm.. nee dat kan niet want het gaat niet door je clit dus het gevoel kan nooit weggaan.
Beetje onzin
ja dat dacht ik ook.. alleen wilde niet tegen die gene ingaan..
volgens mij can dat alleen als ie in je clit gezet word..
dank je voor de opheldering! (haha ergens ook niet bedankt, nou wil ik m nog steeds)
Megamutsj schreef:Share schreef:wat hebben jullie voor je labret *kin* betaald?
uhm, volgens mij 70 euro. Was mijn kado voor de kerst van mijn ouders. Ik was 14, heb hem nu al een jaar.
Ik vond het wel harstikke duur maar de service was echt super en als ik er nu nog last van krijg kan ik altijd nog terugkomen.
Myryana schreef:Maar jij hebt een christina toch? Dat lijkt me een stuk pijnlijker dan een een VCH.. want dat gaat door meer/dikker vel
PrinCessRomy schreef:en toch twijfel ik, dat ie door je clithood zit betekent dat ie dus ook tegen je clit aan kan komen lijkt mij (heerlijk verhaal kuch) waardoor je later misschien gevoelloos word omdat dat ding er non stop tegen aan tikt bijvoorbeeld?