[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 15:07

romatjuh schreef:
Zei ze bij mij ook ja. Littekens worden ook steeds mooier gelukkig. Hoe lang is het bij jou geleden? En heb jij 'recente' foto's die ik zou mogen zien? Heb eigenlijk nog geen 1 foto gezien waarbij het lang geleden is. Alleen op het borstenforum. Echt zonde dat ze geen nieuwe foto's meer op de site willen zetten, want juist door die site vinden de meeste het eng (had ik iig wel).

Ik heb vorig jaar voor het laatst foto's gemaakt. Best slecht eigenlijk. Het ziet er mooier en mooier uit, zelfs de plek van de infectie begint steeds lichter te worden. Lachen Het is voor mij in oktober alweer 2 jaar geleden.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:21

Ha Liset! Lachen
Je kunt altijd een keer naar je huisarts gaan om erover te praten. Die kan misschien ook wel inschatten of je in aanmerking kunt komen voor een bvk. Maar als ik je klachten hoor, denk ik van wel hoor.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 15:22

Henzz schreef:
Ha Liset! Lachen
Je kunt altijd een keer naar je huisarts gaan om erover te praten. Die kan misschien ook wel inschatten of je in aanmerking kunt komen voor een bvk. Maar als ik je klachten hoor, denk ik van wel hoor.

Ik sluit me hierbij aan. Lachen

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:22

Hmmm als ik je klachten trouwens lees, dat heb ik ook allemaal (nog steeds??) na mijn bvk. Maar goed, dat is al zo'n 6 jaar geleden en ben weer wat cupmaatjes gegroeid. Maar het is niet zo erg als het was hoor! En mijn borsten zijn echt zo groot niet meer als toen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:29

Ik heb ook nog steeds wel rugklachten enzo, maar dat komt ook omdat mijn rug gewoon scheef is Vork
En ze zijn idd nog niet bepaald eh klein Bloos

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:30

Maar dat komt wel goed, Jolijn! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:33

Klopt Pling

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:41

Maar ik vind mn huisarts zo'n wazige vent.. Nagelbijten / Gniffelen Hij gooit dingen gauw op de boeg van 'dat is niet zo, het zit tussen je oren'.. En ik weet zeker dat als ik daar niet met een voldaan gevoel wegga, ik mezelf echt mislukt vind. Ik hoef niet perse te horen dat ik in aanmerking zou komen voor een bvk, maar gewoon een schappelijk antwoord. En ben in dat opzicht gewoon te emotioneel om dat dan te kunnen laten..

Ik ga gewoon een berg moed bij elkaar sprokkelen denk ik Lachen Want zoals het nu is (veel vragen, weinig antwoorden) schiet ik ook weinig op!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 16:30

Petulan schreef:
Maar ik vind mn huisarts zo'n wazige vent.. Nagelbijten / Gniffelen Hij gooit dingen gauw op de boeg van 'dat is niet zo, het zit tussen je oren'.. En ik weet zeker dat als ik daar niet met een voldaan gevoel wegga, ik mezelf echt mislukt vind. Ik hoef niet perse te horen dat ik in aanmerking zou komen voor een bvk, maar gewoon een schappelijk antwoord. En ben in dat opzicht gewoon te emotioneel om dat dan te kunnen laten..

Dan ben ik benieuwd hoeveel ruimte jij tussen je oren hebt. *LOL* Sorry. Bloos Gewoon heen gaan, en als hij stom doet, maak je lekker een afspraak bij het ziekenhuis. De pc heeft er namelijk veel meer verstand van. Lachen Het komt wel goed.

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:33

MissJ schreef:
wendjuh schreef:
mischien een stomme vraag, maar mensen die een borstverkleining hebben laten doen, hebben die foto's van voor en naar de operatie? en mischien al van een tijd naar de operatie dat je de wonden minder goed ziet dat het al goed genezen is.
ik kijk af en toe op borstenforum en sommige foto's lijken zo eng.
alvast bedankt

Je hebt mijn foto's al eens gehad toch, een tijdje terug?

ja klopt, maar ik dacht mischien van meerdere mensen foto's te kunnen zien, en vooral foto's van een tijd naar de operatie.

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:35

romatjuh schreef:
MissJ schreef:
Je hebt mijn foto's al eens gehad toch, een tijdje terug?

Van mij ook. Misschien vond ze die van ons ook wel eng Knipoog Clown . Zal eerdaags even foto's maken van hoe het er nu uitziet en als ik er aan denk zal ik ze even mailen!

haha nee hoor ze waren helemaal niet eng Knipoog zagen er juist netjes uit!, maar ben benieuwd naar andere mensen met foto's. op borstenforum zie je zulke enge foto's Bloos

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:37

Robijntjah schreef:
Ik ga ook stoppen met roken, vorige keer niet gedaan, en nu ga ik het zekere voor het onzeker nemen!

Ik kreeg ook een pil van te voren... Jammer genoeg werd de operatie 3 uur later als gepland uitgevoerd, dus was de pil al uitgewerkt Clown

haha dat is ook wat, dan heb je inderdaad niks aan zo'n pil, het beste is denk ik alles rustig over je heen laten komen, maar dat lijkt me erg moeilijk Tong uitsteken

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:39

romatjuh schreef:
MissJ schreef:
Ik kan me heugen dat ik gister mijn inbox opgeschoond heb en dat daar een mail van een Wendy van bokt stond die de foto's mooi vond. Tong uitsteken Haha! Maar geen idee of dat dezelfde is.

Zei ze bij mij ook ja. Littekens worden ook steeds mooier gelukkig. Hoe lang is het bij jou geleden? En heb jij 'recente' foto's die ik zou mogen zien? Heb eigenlijk nog geen 1 foto gezien waarbij het lang geleden is. Alleen op het borstenforum. Echt zonde dat ze geen nieuwe foto's meer op de site willen zetten, want juist door die site vinden de meeste het eng (had ik iig wel).

ja idd dat was deze en de zelfde wendy! dus Thats me Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 17:47

wendjuh schreef:
haha nee hoor ze waren helemaal niet eng Knipoog zagen er juist netjes uit!, maar ben benieuwd naar andere mensen met foto's. op borstenforum zie je zulke enge foto's Bloos

Volgens mij heb ik het toen ook al gezegd, maar ik doe het nogmaals: NIET NAAR DE FOTO"S OP BORSTENFORUM KIJKEN.

Haha! Tong uitsteken

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:00

MissJ schreef:
wendjuh schreef:

Volgens mij heb ik het toen ook al gezegd, maar ik doe het nogmaals: NIET NAAR DE FOTO"S OP BORSTENFORUM KIJKEN.

Haha! Tong uitsteken

nee idd dat klopt, maar toch doe ik dat af en toe, omdat ik toch nieuwsgierig ben, en wil weten hoe het eruit ziet naar de operatie, maar je word er niet bepaald vrolijk van, dus daarom doe ik het nu echt niet meer, en vandaar ik nou vraag naar foto's van andere mensen, die de operatie een TIJD geleden hebben ondergaan. Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 18:01

wendjuh schreef:
nee idd dat klopt, maar toch doe ik dat af en toe, omdat ik toch nieuwsgierig ben, en wil weten hoe het eruit ziet naar de operatie, maar je word er niet bepaald vrolijk van, dus daarom doe ik het nu echt niet meer, en vandaar ik nou vraag naar foto's van andere mensen, die de operatie een TIJD geleden hebben ondergaan. Knipoog

Mijn hele rits heb je gehad he? Ook de meest recente toch?

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:04

een paar van voor en na geloof ik, niet zo heel veel, een paar kreeg ik ook niet geopend, heb je foto's van nou pas? die zou ik dan willen zien, als dat zou kunnen en mogen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 18:07

Niks van nou pas, de laatste zijn vorig jaar gemaakt. En aangezien mijn vriend een paar maanden in het buitenland zit, met camera, verwacht ik ook niet snel nieuwe te hebben. Ik kan je nog wel een keer proberen te mailen? Misschien doen ze het nu.

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:23

ok, heb je Pm gestuurd

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:46

Jolijn! Ik was laatst 3fm aan het luisteren (gisteren ofzo). De Koen en Sander-show. En toen gingen ze opbellen naar de Veldhuis-kliniek en vragen of hij een afspraak kon maken voor z'n vriendin. Een borstverkleining. Graag door Dr. Tits. Haha! Moest meteen aan jou denken Haha! Hahaha... Nu zei die vrouw dat dat alleen in het ziekenhuis kon, maar wel door Dr. Tits kon. Moest wel lachen, want weet nog wel dat jij er over vertelde. Haha!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 08:53

MissJ, op een een of andere manier kom ik niet eens op het borstenforum, dus die foto's heb ik nog nooit gezien en als ik dat zo hoor lijkt het me verstandiger voor mijn gemoedsrust om ze ook niet te zien.
Maar.... zou ik jou foto's ook mogen zien? Dan heb ik toch een beetje en idee.
Hoe dichterbij het komt, des te enger ik het vindt. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik de juiste beslissing neem.

Ik zal van de week de verzekeringsmensjes maar weer eens bellen of ze deze keer wel mijn brief hebben gekregen (niet kwijtgeraakt dus....) en hoe het zit met de vergoeding.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 11:10

Clovertje schreef:
MissJ, op een een of andere manier kom ik niet eens op het borstenforum, dus die foto's heb ik nog nooit gezien en als ik dat zo hoor lijkt het me verstandiger voor mijn gemoedsrust om ze ook niet te zien.
Maar.... zou ik jou foto's ook mogen zien? Dan heb ik toch een beetje en idee.
Hoe dichterbij het komt, des te enger ik het vindt. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik de juiste beslissing neem.

Ik zal van de week de verzekeringsmensjes maar weer eens bellen of ze deze keer wel mijn brief hebben gekregen (niet kwijtgeraakt dus....) en hoe het zit met de vergoeding.

Pb je emailadres maar Lachen

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:01

@MissJ: dank je wel! Een hele geruststelling...

Zijn er nog meer mensen die foto's kunnen/willen laten zien? Ik zou je erg dankbaar zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:22

Polivy schreef:
Jolijn! Ik was laatst 3fm aan het luisteren (gisteren ofzo). De Koen en Sander-show. En toen gingen ze opbellen naar de Veldhuis-kliniek en vragen of hij een afspraak kon maken voor z'n vriendin. Een borstverkleining. Graag door Dr. Tits. Haha! Moest meteen aan jou denken Haha! Hahaha... Nu zei die vrouw dat dat alleen in het ziekenhuis kon, maar wel door Dr. Tits kon. Moest wel lachen, want weet nog wel dat jij er over vertelde. Haha!

Hahahah, zou er nog een dokter Tits bestaan, of zou dit dezelfde zijn Clown

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:54

Nee dezelfde denk ik. Aangezien hij borstverkleiningen alleen in het ziekenhuis deed enzo Haha!