romatjuh schreef:Zei ze bij mij ook ja. Littekens worden ook steeds mooier gelukkig. Hoe lang is het bij jou geleden? En heb jij 'recente' foto's die ik zou mogen zien? Heb eigenlijk nog geen 1 foto gezien waarbij het lang geleden is. Alleen op het borstenforum. Echt zonde dat ze geen nieuwe foto's meer op de site willen zetten, want juist door die site vinden de meeste het eng (had ik iig wel).
Ik heb vorig jaar voor het laatst foto's gemaakt. Best slecht eigenlijk. Het ziet er mooier en mooier uit, zelfs de plek van de infectie begint steeds lichter te worden.
Het is voor mij in oktober alweer 2 jaar geleden. 
Hij gooit dingen gauw op de boeg van 'dat is niet zo, het zit tussen je oren'.. En ik weet zeker dat als ik daar niet met een voldaan gevoel wegga, ik mezelf echt mislukt vind. Ik hoef niet perse te horen dat ik in aanmerking zou komen voor een bvk, maar gewoon een schappelijk antwoord. En ben in dat opzicht gewoon te emotioneel om dat dan te kunnen laten..
Sorry.
. Zal eerdaags even foto's maken van hoe het er nu uitziet en als ik er aan denk zal ik ze even mailen!
Maar geen idee of dat dezelfde is.