Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kwadraatje schreef:Oke, bedankt voor de uitleg.
Lijkt het jullie trouwens een goede winkel?
Anders ga ik misschien naar de V&D, als ze het tenminste daar ook doen.
kwadraatje schreef:Owh oke, dan ga ik daar dinsdag eens langs![]()
Heeft iemand een idee hoeveel dat daar ongeveer kost?
Bij die ene is het dus gratis alleen voor het knopje moet je dus betalen.
kwadraatje schreef:Waarom zou het bij de V&D niet goed gaan?
Mij lijkt net die piercingshop die ik ken niet zo goed, tenminste ik kreeg de indruk daar niet van.
De vrouw daar was niet echt behulpzaam en ze zei dat het piercen gratis was.
Dus of dat zo goed en betrouwbaar is![]()
Ik weet het niet.
En ik ken geen andere piercer in maastricht buiten die.
nienke1208 schreef:je moet naar een goede piercingzaak gaan. dus een zaak waar ze je normaal uitleg geven en vooral ook kunnen aantonen dat ze hygienisch zijn!
v&d schijnt heel slecht en onhygienisch te zijn.
Eszelon4ever schreef:ik heb gister nieuwe bolletjes gehaald voor aan mijn piercing.. maar het leek net of die man ook teveel gezopen had, maar het rare was daar rook die niet naar..
die man deed zelf met bolletjes verwisselen handschoenen aan (ik kreeg ze zelf niet los)
kheb nu weer 2 bolletjes, maar man wat zijn die duur.. ik zou 10 euro voor 2 bolletjes moeten betalen eigenlijk erg maar ik kreeg der 2 voor 5 euro![]()
owjeeej nieuwe verzameling begonnen
shadowfaxx schreef:Het zal al wel 1000000x gezegd zijn hier, maar eerlijk waar,..
doet een tongpiercing pijn tijdens het schieten?
shadowfaxx schreef:Het zal al wel 1000000x gezegd zijn hier, maar eerlijk waar,..
doet een tongpiercing pijn tijdens het schieten?
Gerbenfroh schreef:Ik heb mn'n tragus en oorbel bovenin ook bijj de V&D gedaan.
Daar schieten ze trouwens alles, ook navel & tong en lip en alles. Maar dat lijkt me dan weer vaag daar
Gerbenfroh schreef:Ik heb mn'n tragus en oorbel bovenin ook bijj de V&D gedaan.
Daar schieten ze trouwens alles, ook navel & tong en lip en alles. Maar dat lijkt me dan weer vaag daar
josientjuhh schreef:ik zit er ook aan te denken om een navel piercing te nemen maar ik moet mijn moeder nog proberen over te halen en een goede peircer vinden weten jullie er misschien een in eindhoven of in de buurt van heeze ??
(en natuurlijk tips om mijn moeder over te halen)
josientjuhh schreef:ik zit er ook aan te denken om een navel piercing te nemen maar ik moet mijn moeder nog proberen over te halen en een goede peircer vinden weten jullie er misschien een in eindhoven of in de buurt van heeze ??
(en natuurlijk tips om mijn moeder over te halen)