Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees schreef:Saxenda is het enige middel dat vanuit een zorgverzekering vergoed wordt (als je geen diabetes hebt). Misschien dat dit een overweging voor Annemiek73 is.
Je leest toch wel regelmatig dat mensen op Saxenda best veel zijn afgevallen.
De andere middelen werken wel beter, maar zeker in het begin... waarom niet proberen?
paddington schreef:Bij mij is de obsipatie al vanaf het begin een bijwerking van de Ozempic.
santie schreef:Op 26 maart ben ik begonnen met Ozempic 0.25 en verloor ik 2 kilo per week. Wat was ik blij... En toen was het tijd om op te hogen, wat heb ik daar een spijt van! Vanaf de 0.5 prik alleen maar heel erg misselijk en kan helemaal niet eten en zelfs water drinken veroorzaakt overgeven. Heeft iemand tips???
santie schreef:Op 26 maart ben ik begonnen met Ozempic 0.25 en verloor ik 2 kilo per week. Wat was ik blij... En toen was het tijd om op te hogen, wat heb ik daar een spijt van! Vanaf de 0.5 prik alleen maar heel erg misselijk en kan helemaal niet eten en zelfs water drinken veroorzaakt overgeven. Heeft iemand tips???
Suzanne F. schreef:Dit doe ik ook om de bijwerkingen te verminderen.santie schreef:Op 26 maart ben ik begonnen met Ozempic 0.25 en verloor ik 2 kilo per week. Wat was ik blij... En toen was het tijd om op te hogen, wat heb ik daar een spijt van! Vanaf de 0.5 prik alleen maar heel erg misselijk en kan helemaal niet eten en zelfs water drinken veroorzaakt overgeven. Heeft iemand tips???
Vervelend zeg. Volgende week maar 0.25 nemen dan. Wat je ook kan proberen is 2 x 0.25 dus na 4 dagen nog een keer. Maar als je goed ging op 0.25 dan zou ik dat voorlopig aanhouden.
Voor misselijkheid kan je een droog beschuitje nemen met thee. Verder zal je het even door moeten.
Polar schreef:Suzanne F. schreef:Dit doe ik ook om de bijwerkingen te verminderen.
Vervelend zeg. Volgende week maar 0.25 nemen dan. Wat je ook kan proberen is 2 x 0.25 dus na 4 dagen nog een keer. Maar als je goed ging op 0.25 dan zou ik dat voorlopig aanhouden.
Voor misselijkheid kan je een droog beschuitje nemen met thee. Verder zal je het even door moeten.
3,5 dag tussen de (halve) injecties.
nine1987 schreef:Ik heb vanavond mijn eerste ozempic besteld bij Wellis Health..
Kan iemand mij vertellen hoe het nu verder gaat?
nine1987 schreef:Ik zie inderdaad dat ik mijn id kaart ed moet insturen.. Ik vind dat best spannend bij zo'n commerciële tent..
Nu maakt 't me niet uit dat ze weten wie ik ben, maar ik zou liever m'n id (foto) niet opsturen..