Is het dan niet pure gal zo'n beetje...? Dat beschadigd toch ook de hele zaak waardoor je wellicht in een vicieuze cirkel zit...?

De duimen blijven hier draaien dat iemand de oplossing voor je vindt, hopelijk snel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Firegirl schreef:Het is al eerder genoemd, kan het zijn dat er een ontsteking zit in het gebied galblaas en/of lever?
Hebben ze hier naar gekeken? De combinatie van je klachten en bloedwaarden doen me hier aan denken.
Hoop dat ze gauw de oorzaak vinden en kunnen verhelpen.
Firegirl schreef:Het is al eerder genoemd, kan het zijn dat er een ontsteking zit in het gebied galblaas en/of lever?
Hebben ze hier naar gekeken? De combinatie van je klachten en bloedwaarden doen me hier aan denken.
Hoop dat ze gauw de oorzaak vinden en kunnen verhelpen.
Petpa schreef:Ik hoop dat er snel een oplossing komt...
Even wat totaal anders.
In het verleden heb ik veel overgegeven ivm wat totaal anders.
Mij is toen geadviseerd na iedere keer overgeven mijn tanden te poetsen omdat braaksel ivm de zure substantie een aanslag voor mijn tanden zou zijn. Daarnaast kreeg ik het advies 4x per jaar naar de mondhygieniste te gaan.
Vandaar mijn tip; (indien nog niemand het gezegd heeft) poets je tanden wat vaker en bezoek de mondhygieniste
senna21 schreef:Ik vind het zo ontzettend rot voor je.![]()
Enige tip: vertel morgen duidelijk hoe het met je gaat, in detail, zoals je in dit topic beschrijft. Ook dat je het niet langer vol kan houden.
En nee, je hoeft je niet druk te maken dat je anderen wat werk geeft. Het gaat nu echt om jou!
Heel veel sterkte.
senna21 schreef:Ik vind het zo ontzettend rot voor je.![]()
Enige tip: vertel morgen duidelijk hoe het met je gaat, in detail, zoals je in dit topic beschrijft. Ook dat je het niet langer vol kan houden.
En nee, je hoeft je niet druk te maken dat je anderen wat werk geeft. Het gaat nu echt om jou!
Heel veel sterkte.
SansaS schreef:Wat krijg je allemaal tegen de misselijkheid?
Het is misschien niet vergelijkbaar maar ik krijg 4 soorten medicatie tegen misselijkheid van mijn chemokuren.
Dus je zou denken er wel mogelijkheden moeten zijn om die misselijkheid aan te pakken.