En als dat noise cancelling goed bevalt kan ik altijd nog op zoek naar een kwalitatief betere tzt.

Er heerst wat grieperigs geloof ik, dus niet zo gek dat je je niet fit voelt dan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Mijn koptelefoon heeft kuren momenteel, ik kan nog wel luisteren maar moet alles op mijn telefoon regelen en hij stopt geregeld met afspelen.![]()
Nu gebruik ik hem heel veel, ook met zweterig warm weer enzo dus hij zal vast vocht teveel te verwerken hebben gehad.
Maar is mooi balen, merk meteen meer prikkels en snellere overprikkeling.![]()
Moest dus een nieuwe hebben en heb voor nu de noise cancelling headphones van de HEMA besteld.
Mag hem over een paar dagen ophalen bij het filiaal hier om de hoek.
Zelfde prijscategorie als mijn huidige, volgens de recensies goed geluid en ik kan meteen voor een fijn prijsje uittesten of noise cancelling voor mij werkt.
https://www.hema.nl/39620037.html
ivy_power89 schreef:Zijn er hier mensen die in de WIA zitten en nog elk half jaar een "coachingsgesprek" hebben?
Ik krijg elke keer de onwijze zenuwen van dat gesprek, net weer een uitnodiging gekregen en dan staat er dat ze kijken hoe ze kunnen helpen bij eventuele reintergratie waarbij mijn wensen dan centraal staan.
In mijn positie wil ik nog helemaal niet denken aan werken..... kan mijzelf amper staande houden met alle ziekenhuisbezoeken en oliebol medicatie, plus de ziekenhuisopnames die ik dit jaar ook al heb gehad en ongetwijfeld nog gaan komen.
Gisteren naar Rotterdam geweest waarbij de second opinion in gang gezet wordt, er is nog zoveel wat speelt dat werken echt niet past, hoe graag ik het ook zou willen (ben ook ondernemer "geweest" en werken is iets wat ik echt zo graag doe normaal
Earth schreef:Jeetje wat een ellende zeg. Daar zouden ze toch wel eens een keer wat op gevonden moeten hebben lijkt me
ivy_power89 schreef:Zijn er hier mensen die in de WIA zitten en nog elk half jaar een "coachingsgesprek" hebben?
Ik krijg elke keer de onwijze zenuwen van dat gesprek, net weer een uitnodiging gekregen en dan staat er dat ze kijken hoe ze kunnen helpen bij eventuele reintergratie waarbij mijn wensen dan centraal staan.
In mijn positie wil ik nog helemaal niet denken aan werken..... kan mijzelf amper staande houden met alle ziekenhuisbezoeken en oliebol medicatie, plus de ziekenhuisopnames die ik dit jaar ook al heb gehad en ongetwijfeld nog gaan komen.
Gisteren naar Rotterdam geweest waarbij de second opinion in gang gezet wordt, er is nog zoveel wat speelt dat werken echt niet past, hoe graag ik het ook zou willen (ben ook ondernemer "geweest" en werken is iets wat ik echt zo graag doe normaal
Earth schreef:Laatst werd ik hier op bokt wel flink met mijn neus op de feiten gedrukt dat er nog veel vooroordelen zijn over mensen die chronisch ziek zijn. Dat vond ik best wel heftig, niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen. In het dagelijks leven loop ik gelukkig veel minder tegen deze vooroordelen aan, en daar ben ik wel blij om. Maar er valt dus nog genoeg te behalen denk ik.
Het toeval wil dat ik in dezelfde periode toen ik hier zo werd aangevallen, werd gevraagd of ik mee wilde doen aan het project 'Ongehoord'. In het thema van ongehoord depressief word ik geïnterviewd in een klein theater en gaan we met het publiek in gesprek over het leven met een chronische depressie en over chronisch ziek zijn. Ik vind dit heel spannend, maar ik sta heel erg voor transparantie over dit onderwerp dus ik ben ook blij dat ik hier deel van uit mag maken.
In dit topic wil ik jullie uitnodigen om in gesprek te gaan met elkaar. En ja, die vooroordelen mogen, maar wel op een vriendelijke en respectvolle manier. Misschien kan ik me zo alvast voorbereiden op volgende week.
Het is niet mijn intentie om reclame te maken voor volgende week, maar hier even een linkje met meer informatie.
https://www.concordia.nl/theater/ongeho ... epressief/
https://fb.watch/sQ29YYQBhX/
Blijf alsjeblief lief voor elkaar. Het is een gevoelig onderwerp.
Telpeva schreef:Ik heb zo'n coach, maar dan niet vanuit de WIA maar vanuit de gemeente, is dat hetzelfde?
lor1_1984 schreef:Inmiddels zijn ze hier in de straat bezig met badkamer- en toilet renovaties, hoop herrie om me heen en ik hoor er vrijwel niets van met de koptelefoon op 'A'.