Hebben jullie de box al in de woonkamer staan Renee? Mijn handen jeuken om dat te doen, maar is eigenlijk een beetje stom hier, neemt veel plaats in en we moeten nog drie maanden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Renee schreef:Nee ik denk dat het hier een gevalletje kerstboom eruit box erin wordt. Scheelt weer plekken waar onze zoon zich aan stoot de komende weken.
Zo gaan wij het ook doen![]()
Of de kerstboom op de box
Eske_B schreef:Wij moeten nog een nieuw kleiner dressoir kopen en dan past de box denk ik
Lijkt me lastig met de luiers! Welke zijn verder nog aan te raden?
Lijkt me vervelend hagelslag, die suikertest!
Jolliegirl schreef:En tussentijds verschonen? Is dat een optie?
Wat mij verteld is is dat in veel gevallen van doorlekken de luier te weinig absorptie bied.
Solleke_Noah schreef:Jolliegirl schreef:En tussentijds verschonen? Is dat een optie?
Wat mij verteld is is dat in veel gevallen van doorlekken de luier te weinig absorptie bied.
Ik kan niet voor Renee spreken, maar mijn slapende peuter maak ik alleszins NIET wakker![]()
dan nog liever elke dag slaapzakken uitwassen
![]()
Nee maar vervelend probleem Renee! Hier hadden we dat dus ook, maar de luierbroekjes van pampers in maat 6 waren uiteindelijk de oplossing. Maar pampers werkte voor jullie ook niet he? Lastig!
Adamootje schreef:Inderdaad, slapende peuters zijn heilig en moet je koesteren! Niet aankomen, dus!![]()
Mijn kind lekt soms door omdat hij goor heeft gepoept of heftig heeft bewogen in zijn slaap. In dat geval is de luier nog helemaal niet vol. Toen hij nog rompers droeg, was het 's nachts al helemaal een drama met doorlekken.
Renee schreef:Adamootje schreef:Inderdaad, slapende peuters zijn heilig en moet je koesteren! Niet aankomen, dus!![]()
Mijn kind lekt soms door omdat hij goor heeft gepoept of heftig heeft bewogen in zijn slaap. In dat geval is de luier nog helemaal niet vol. Toen hij nog rompers droeg, was het 's nachts al helemaal een drama met doorlekken.
Romper uit helpt dus of in ieder geval voor jullie wel? Deed je dan wel een onderbroekje over de luier? Ik zie een romper ook wel als een luierhouder
Renee schreef:Adamootje schreef:Inderdaad, slapende peuters zijn heilig en moet je koesteren! Niet aankomen, dus!![]()
Romper uit helpt dus of in ieder geval voor jullie wel? Deed je dan wel een onderbroekje over de luier? Ik zie een romper ook wel als een luierhouder
Mellow schreef:Sorry, breek even in.
Hier ook problemen met de luiers van kruidvat, maar de pure en soft luiers van hun is wel goed. Wij zijn dus naar die variant overgestapt.
Renee schreef:Eske_B schreef:Wij moeten nog een nieuw kleiner dressoir kopen en dan past de box denk ik
Lijkt me lastig met de luiers! Welke zijn verder nog aan te raden?
Lijkt me vervelend hagelslag, die suikertest!
We hebben vannacht Etos maat 5 gehad nu niet alleen poep lekkage maar ook plas. Dus ik mag weer slaapzakken wassen. Ga zo maar een extra slaapzak regelen want dit is niet te doen. Komende nacht Etos maat 4 proberen en anders bij de AH luiers proberen. Heb ook positieve verhalen gehoord over rascal & friends en jumbo. Dus ook die staan nog op het lijstje. Vind het echt heel jammer dat ze de luiers hebben veranderd want ze werkte echt fantastisch.
Adamootje schreef:Inderdaad, slapende peuters zijn heilig en moet je koesteren! Niet aankomen, dus!![]()
Marlis, ik heb ook nog zeer weinig gedaan en nog niets gekocht. Toevallig heb ik vandaag alvast de maat 50 en 56 van de zolder gehaald en de chronologie van de zooi op de vliering veranderd (o.a. kleine kledingmaten naar voren gelegd, grotere kledingmaten achter). In principe kunnen we alles wat we nodig hebben zó pakken om te wassen en te installeren. Tijdens de volgende vakantie gaan we wat meer voorbereidingen treffen (kamers behangen en schilderen, kleding wassen en ophangen, box een plek geven, kinderkamer oudste gereedmaken).