Farjen schreef:Jasz, ik had op voorhand een beval-plan besproken in het ziekenhuis. Maar ik kreeg de verkeerde kamer (terwijl het eindelijk bleek dat die allemaal vrij waren) waardoor er geen bad was, een hangtouw, ... Ik wou op mijn zij bevallen, ook niet gebeurd, .. Dus in theorie leek het allemaal goed, maar de praktijk viel tegen.
Oja dat maagzuur, dat was de laatste dagen ook heel erg aanwezig, echt super vervelend. Al hielp het wel veel als ik op mijn linkerzijde lag.
Dat lijkt me wel vervelend zeg! Dan denk je dat je het goed besproken hebt. Zal in de praktijk ook zeker weleens tegenvallen. Dat is dan misschien een van de voordelen van een geplande inleiding.
Maagzuur is hier helaas al heel lang aanwezig en eerst pantoprazol geslikt en nu omeprazol. Kant waarop ik lig maakt niet uit helaas. Ik val bijna in slaap en wordt dan opeens stikkend en hoestende wakker en soms moet ik er zelfs van overgeven. Maar gelukkig gebeurt dat niet dagelijks en houdt de omeprazol het meestal voldoende onder controle, als ik niet al te gek of te laat ga eten
Fenn: ik verwacht niet dat ik dan beter ga slapen, was vorige keren ook niet zo. Maar dan hoef ik niet verplicht nog ergens heen als ik echt zo'n rotnacht heb gehad.
De oudste is altijd al een heel goede slaper geweest, die maakte ons vanmorgen alleen wel wakker om 6 uur voor taart. Ik had rijstevlaai gemaakt en die wilde hij
De jongste valt heel makkelijk in slaap, maar is wel een spookje. Die hoor je wel minimaal 1 x per nacht. Van de week wel een record met wel 8 keer. En hij heeft veel moeite met onze regel dat ie tot 7 uur in z'n bed moet blijven hahaha. Ze hebben beide zo'n slaaptrainer en gaat oprecht best goed nu. Eerst was hij regelmatig nog een stuk eerder wakker en zette het gelijk op een gillen. Nu zeg ik: Valentijn, het is nog even tijd om te slapen. En dan is ie weer even stil