Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. En kan me voorstellen dat die enorme buikpijn je nu niet helpt Suus_toes.  Ik ben als tiener wel eens flauw gevallen van menstruatiepijn, maar vond m'n bevallingspijn heel anders. Maar dat zal voor iedereen ook weer anders zijn.

eind volgende week zitten we met z'n drietjes hopelijk thuis de finale te kijken ♡ 

Ze begint nu ook al meer zelf aan te geven dat ze honger heeft (eerder moesten we ze steeds wakker maken en stimuleren) 

De onze is nog redelijk leeg, maar de baby ligt er eigenlijk toch nog niet maar slaapt in de co-sleeper bij ons op de kamer of beneden in een park. Dat is misschien wel een dingetje, ik wil ze eigenlijk steeds kunnen zien als ik dat wil  

Je vergeet het echt zo snel allemaal. Komt zeker goed!!
 Wel deze nacht zeker nog blijven om de bloeddruk onder controle te krijgen en een schema op te stellen. Maar normaal gezien zou ik morgen naar huis mogen gaan als alles goed is                                                         

Farjen schreef:Jasz, ik had op voorhand een beval-plan besproken in het ziekenhuis. Maar ik kreeg de verkeerde kamer (terwijl het eindelijk bleek dat die allemaal vrij waren) waardoor er geen bad was, een hangtouw, ... Ik wou op mijn zij bevallen, ook niet gebeurd, .. Dus in theorie leek het allemaal goed, maar de praktijk viel tegen.
Oja dat maagzuur, dat was de laatste dagen ook heel erg aanwezig, echt super vervelend. Al hielp het wel veel als ik op mijn linkerzijde lag.