Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gefeliciteerd.

Heb al redelijk wat van allerlei kleertjes (ook gekregen) in verschillende maten, maar geen idee hoeveel van wat. En eigenlijk durf ik pas tellen als ik alles ga wassen en in de kasten leggen. Nog een maandje!
Goede discussie gehad, nog eens gaan kijken in de winkel vandaag, zien we een andere (Nuna). Oke, mooi mooi. Maar in de auto zegt hij weer dat de "vorm" hem niet aanstaat
Ho-ren-dol
. Agja, soms moet je maar een beetje tegemoet komen. Mijn schoonmoeder wilde graag een nieuwe kinderwagen voor ons kopen en dat heeft ze gedaan, ik heb de advertentie gecheckt en akkoord gegeven en ze heeft hem gekocht. Erg benieuwd, gaan er donderdag weer heen en hoooooop heeeeel erg dattie niet tegenvalt. Ik ben erg gehecht aan m’n huidige kinderwagen hoewel die inderdaad niet meer zo super goed is.
De meubels kunnen dan direct de kamer in en dan kan ik de spullen een beetje bij elkaar gaan verzamelen die nu verspreid over de zolder en kasten liggen. 
Wat leuk! Gelukkig hoefde je niet opgenomen.

Gefeliciteerd!

So far, so good zullen we maar zeggen. Alweer 33 weken op de teller. De tijd gaat als een razende en ik wil nog zoveel doen
Over 3 weekjes verlof en hopelijk blijft de baby dan nog even zitten zodat ik nog wat kan aftikken hehehe.
misschien ergens fijn dat ze het zo goed opvolgen, maar leuk is het niet. Hopelijk mag je snel weer naar huis!
Heel knap!
Bedje en z'n parkje voor de woonkamer. We kunnen beginnen afvinken
Reeële kans dat we morgen nog wat rondrijden naar grote winkels om te testen. Iemand tips in zuid Nederland of Belgie of stukje Duitsland? Babydump in Maastricht kennen we.
). Heb nu 1,5 muur met links wit geschilderd, nog 2,5 te gaan en dan nog met het kleurtje er overheen
. Misschien binnenkort toch de aangeboden hulp maar eens accepteren, want ik ben overmorgen al weer 32 weken! Gaat (gelukkig!) heel hard nu tijdens de vakantie/verlof.
Meer om de verzamelde spullen kwijt te kunnen op de behoorde plekken.
ik blijf rond de 10.000 en dan ook voornamelijk omdat ik op m'n werk al zoveel loop 

)