bigone schreef:Het blijkt dat een aantal thuiszorg bedrijven hun medewerkers meteen een brief hebben gestuurd en velen daarvan ook direct een afspraak hebben gemaakt. Een van de redenen dat mensen die veel eerder aan de beurt zouden moeten zijn nu geen vaccin kunnen krijgen. Ik vind dat ronduit triest , vanavond bij nieuwsuur een directeur die dat openlijk toegaf .
Oh dat is nieuw voor mij! Maar die brieven zijn gefaseerd uitgegeven en ik moet mijn brief straks ook tonen. Daar staat mijn werkgever natuurlijk op. Ik ga er van uit dat mijn werkgever gewacht heeft tot hij toestemming had van de RIVM/GGD. Ik moet 24 jan. voor de eerste vaccinatie en heb mijn brief al wat dagen in huis liggen.
Je kunt het de mensen die gebeld hebben niet kwalijk nemen. Ik heb gebeld zodra mijn werkgever aangaf dat ik mocht bellen. Daarnaast vragen ze aan de telefoon of je een brief hebt en wat je functie is. Thuiszorg valt gewoon ook onder de eerste groep die gevaccineerd wordt. Dus van voorkruipen kun je dan ook niet echt niet spreken.
Ik ga nieuwsuur eens even terug kijken.