Wij zijn gisteren de hele dag op pad geweest met de kinderen. Lekker gewandeld maar ook de kinderen lekker in het bos gespeeld en wij lekker in de zon genoten
Nu eerst maar eens wat huishouden doen en dan hopen dat de kinderen vanmiddag in de tuin willen spelen, kan ik een beetje bank hangen en zonnen...
Ik heb van 12:30 tot 17:15 school, binnen Hoef al maar 1x per 2 weken daadwerkelijk naar school toe, is het net zulk lekker weer Maaar ik heb m'n balkon op het westen dus hopelijk kan ik na school nog even een uur of 2 meepakken!
Mando
Geplaatst: 28-04-21 10:12
ingedebruijn schreef:
In de middag schijnt het alweer dicht te trekken dus ik weet niet hoeveel zin dat heeft Mando.
Vanuit het zuiden zou idd bewolking komen.
Maar even zien, ben morgen ook wel vrij werk nu 3 hele dagen op therapeutische basis sinds deze week maar de hele middag niets doen is ook niet leuk...
Ik heb deze week vakantie en we wilden eigenlijk vanmiddag op pad maar door onvoorziene omstandigheden -lees: een kater- doen we dat maar niet. Na een goed ontbijt kan ik nu in ieder geval weer zonlicht verdragen.
Es_ther
Geplaatst: 28-04-21 14:41
Hier niet echt zonnig. Maar vanmiddag wel even in de zon wezen sporten! Was wel heerlijk
Ach heerlijk ! Ik ben jaloers. Maandag gewerkt. Dinsdag heel de dag visite, wel in de tuin gezeten, maar aangekleed Vandaag auto naar de garage gebracht, naar mijn pa geweest en buitenrit met dochter gemaakt. En te laat terug om nog te zonnen. Morgen werken en het weekeind geven ze slecht weer op, geloof ik.
Het lijkt nu even afgelopen met de pret, maar het mag ook best wel weer even regenen. Alles is hier zo droog en het land was vorig jaar al een stuk groener. Echter heb ik Dinsdag middag even in korte mouwen bij mijn Shetlanders gezeten. In mijn gezicht ben ik vooral verkleurd. Maar rond hemelvaart en Pinksteren mag het echt wel weer even 22 graden worden van mij