Hardlopen doe ik niet aan
 Ik ben nog steeds ontzettend aan het hoesten helaas. Gelukkig was mn COVID test negatief, maar maakt t niet echt minder vervelend. Hoest nu al een week de longen uit mn lijf en barst van de spierpijn (maar vast niet het soort waar je resultaat van ziet). Ook slaap ik heel slecht, wat niet echt goed werkt voor mn eetpatroon
  En bewegen komt er ook niet echt van omdat ik thuisblijf vanwege het hoesten. Ik eet nu vooral heel onregelmatig en erg op gevoel wat wel en niet werkt (bijv brood en crackers voelen nu echt heel naar in mn keel). Ik heb een lekkere pan tomatensoep op het fornuis voor vanavond, daar kijk ik nu al naar uit! En verder is het maar even zo, ik kijk er vooral naar uit om me weer wat beter te voelen.
 ). IIg heel veel beterschap! Lekker lijstje! Ik zag die run ook al voorbij komen idd. Niks voor mij.

Met medicijnen en pijnstillers is het te doen hoor, alleen opgeblazen gevoel is gewoon irritant. Heerlijk lijstje mjwb, ik vind je insta super inspirerend trouwens! Krijg zin om hard te gaan lopen door je berichten maar aan de andere kant weet ik ook dat het vaak bij 1 of 2 keer per week blijft omdat ik het niet zo denderend vind. :p Hoe lang heb jij trouwens getraind? Je rent flinke afstanden en het lijkt mij altijd flink onmogelijk ;o 

zit ook altijd via m'n telefoon op bokt dus op iedereen reageren is dan zo'n gedoe. 

Ga het uit mn hoofd opnieuw proberen.

Als je een receptje hebt ontvang ik die met open armen hihi. 
 Dus dan is 100 gram gewoon een stuk minder dan 100 gram "normale" rijst.
 (201)