Ik heb trouwens een tmi vraag, want ik zit hier best een beetje overin. Het zit zo, ik zou deze week ongesteld moeten zijn geworden. Normaal vloei ik echt best hevig, maar deze keer bleef het bij een paar druppels om zo maar even te zeggen. Ik had dus verwacht dat dit de 'aansleep' was, voordat het hevig zou worden. Maar ja, dit is dus niet gebeurd. Ik heb voorderest wel mijn gebruikelijke vreetkick gehad en wat meer puistjes gekregen, dus dat klopt allemaal wel qua symptonen

Nu ja, mijn vraag: zou het kunnen dan ik nu zo weinig vloei doordat ik mijn dagelijkse calorieinname zo veel omlaag heb gegooid? Ik zit hier best wel overin namelijk, omdat dat geen goed teken zou zijn... Ik loop 2 a 3 keer in de week een halfuurtje hard en dit is prima vol te houden; ik merk voor de rest ook niet dat ik echt verzwakt ben ofzo. Ik merk juist dat ik begin te wennen aan het eetpatroon dat ik nu heb. Ik zag dat juist als een goed teken, maar ja hierdoor begin ik dus een beetje aan mezelf te twijfelen. Is dit normaal? Beetje rare vraag, ik weet het, maar ik vroeg me af of anderen ook iets dergelijks hebben ervaren toen ze net begonnen met afvallen. Ik ben nu denk ik bijna 2 maanden bezig en eet sinds die tijd 1750 - 1600 calorieën per dag. Thanks alvast