Afvallen 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 11:38

Gefeliciteerd!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 11:53

Goed bezig allemaal!

Dieuwke_ schreef:
Wat voor afspraken maken jullie met jezelf over af en toe wat lekkers? Is dat een vaste dag in de week en dan een maaltijd of eet je dan de hele dag iets minder streng of is dat elke dag bijvoorbeeld een koekje of stukje chocola? Ik wil daar voor mezelf iets beter een weg in vinden, maar vind het heel lastig.

Ik heb geen vast moment, maar zoals gisteren was ik met een vriendin en later haakte mijn vriend aan en toen hebben we lekker friet besteld omdat we daar alledrie zin in hadden!

Neverland schreef:
Ik heb een keuken weegschaal aangeschaft! Meten is weten toch? :D Nu is het altijd op de gok.

Heel handig om te hebben! Bij mij staat hij ook standaard op het aanrecht zodat je hem makkelijk pakt.

Zertab schreef:
Keurig gehouden aan twee glazen wijn en één gebakje... Maar wel tussendoor hapjes op pff. Verjaardagen zijn zo moeilijk...

Wel extra motivatie om morgenvroeg te gaan sporten, anders was ik niet geweest. Nu toch mijn wekker maar gezet :P

Ik spreek altijd met mezelf af dat ik óf taart neem, of een paar hapjes. Als er geen lekkere taart bij zit dan sla ik die over en als er wel lekkere is, neem ik die! Ik ben stiekem ook meer van het hartig, dus taart eet ik zelden.

Ik heb gisteren dus frietjes gegeten en echt GENOTEN! Vanmorgen was de weegschaal ook nog eens heel lief! Ik ben op 2-1 gestart met 81,5 kg (maar nieuwjaarsdag flink gegeten en oud en nieuw ook haha) en vanmorgen was het 77,9. Verraste mij heel erg. Ben wel ook net ongesteld geweest afgelopen week. Ik weet alleen van mezelf dat ik onder de 77 kg veel minder snel zal afvallen, maar dit is relax!

Ik heb alweer gesport en ga vanavond karten/steengrillen met familie, weer een mooie uitdaging dus. Plan is om enkel spa rood te drinken (ik moet nog naar huis rijden sowieso) en mager grillen, dus kip en veel groentes! Geen friet vanavond :)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 12:11

Gefeliciteerd Sanne! :)

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 12:15

Gefeliciteerd sanne!

En goed bezig allemaal!

Hier -1,9 :D dus ook blij met de weegschaal vanochtend.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 12:35

Dit topic is inderdaad motiverend!
Bij mij stond de weegschaal vanmorgen op -2, zal wel grotendeels vocht zijn, maar toch blij mee.
Gisterenavond feestje met iets te veel wijn, vanavond verjaardag van mijn schoonmoeder, heb alvast aangeboden om te rijden :D Dan houd ik het mooi bij een glaasje dubbelfris ofzo :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 12:38

Gefeliciteerd san4nie!!

Jeetje wat een kilo’s gaan eraf!! Top

Ik heb proefles kickboksen verzet n dinsdag, ik werd extreem duizelig wakker en ben uiteindelijk weer gaan slapen |o

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 12:56

Goed bezig allemaal!
Ik zit terug onder mijn 'voor kerst' gewicht *\o/*
Ik merk bij mijn sportplek wel dat de mensen met goede voornemens bezig zijn :') anders is het daar nooit zo druk.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:01

san4nie schreef:
Goed bezig allemaal!

Ik heb vandaag een smokkel dag Y)(^)

Van harte gefeliciteerd! Geniet van je verjaardag :)

Beterschap Sall

Hier wakker geworden met griepklachten. Bleh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:07

Da's ook balen Domi, beterschap!
En Sanne gefeliciteerd!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:08

@CCCCC: Viel natuurlijk ook niet mee dat het mijn eigen verjaardag en van mijn broertje was :P

@san4nie: Gefeliciteerd!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:13

Stond net op de weegschaal, 64.9! In iets meer dan een jaar 20kg afgevallen! Jongens ik ben zó blij :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:14

Wat knap! :D

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:17

Oh en wat is iedereen goed bezig zeg!

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:19

ik 'durf' nog niet op de weegschaal te staan. ben vorig jaar te vaak teleurgesteld. ik ga er pas weer op staan als ik me er goed bij voel hahaha

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:25

ScarOfWars schreef:
Stond net op de weegschaal, 64.9! In iets meer dan een jaar 20kg afgevallen! Jongens ik ben zó blij :D

Superknap Scar! Hard work pays off! **\O/**

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:26

Dank allen, lief! <3

Zonet toch nog even gewogen, -2,1! *\o/*

ScarOfWars schreef:

Jeetje, knap van jou zeg!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:28

BlackBeautyZ schreef:
ik 'durf' nog niet op de weegschaal te staan. ben vorig jaar te vaak teleurgesteld. ik ga er pas weer op staan als ik me er goed bij voel hahaha

Je moet doen waar jij je goed bij voelt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 13:52

Wooow, super knap ScarOfWars! Hoop dat ik dat aan het eind van 2020 ook kan zeggen :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:04

Dankjewel iedereen! Ben er ook heel blij mee, had nooit verwacht dat het zo goed en snel zou gaan.
En ik ben er van overtuigd dat jullie het ook zeker gaat lukken!
Ik blijf gewoon stil meelezen en jullie aanmoedigen!

Gefeliciteerd San!

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:09

Mijn weegmoment is eigenlijk morgen pas, maar vanmorgen eindelijk wat eraf, 0,4kg, niet veel maar ben er blij mee, vooral omdat er van de week ineens 1,7kg bij zat, en die zijn er nu dus ook weer af...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:13

Weetje waar ik wel ''bang'' voor ben... Nu let ik echt heel erg op mijn eten, en dus weinig alcohol en hapjes. Maar als ik ben afgevallen en dus wel weer op verjaardagen hapjes en alcohol pak, kom ik dan niet gewoon weer aan? Want mijn lichaam is dat niet gewend. Ga dit donderdag met mijn diëtiste bespreken natuurlijk.

Hier gaat het goed met eten!
Probeer vandaag overdag weinig te eten, omdat ik vanavond een feestje heb en dan wel wat alcohol wil drinken. Ik kan gelukkig mijn eigen hapjes maken, dus denk dan aan zes melba toastjes met een gekookt eitje. Tip van mijn diëtiste toen. Dus zit nu héél erg laag in kc en heb vanmorgen uur bodypump gedaan.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:23

ScarOfWars schreef:

*\o/* <3

Net 17 km in de bergen gewandeld, ik vind dat ik een glühwein verdient heb. :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:29

ScarOfWars schreef:

Wauw wat ontzettend knap van jou! *\o/* Daar mag je echt trots op zijn!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:42

Zertab schreef:
Weetje waar ik wel ''bang'' voor ben... Nu let ik echt heel erg op mijn eten, en dus weinig alcohol en hapjes. Maar als ik ben afgevallen en dus wel weer op verjaardagen hapjes en alcohol pak, kom ik dan niet gewoon weer aan? Want mijn lichaam is dat niet gewend. Ga dit donderdag met mijn diëtiste bespreken natuurlijk.

Probeer vandaag overdag weinig te eten, omdat ik vanavond een feestje heb en dan wel wat alcohol wil drinken. Ik kan gelukkig mijn eigen hapjes maken, dus denk dan aan zes melba toastjes met een gekookt eitje. Tip van mijn diëtiste toen. Dus zit nu héél erg laag in kc en heb vanmorgen uur bodypump gedaan.

Als je het gewenste gewicht kwijt bent zal je ook op je eten moeten blijven letten en andere keuzes maken, je bent immers niet voor niets in de eerste instantie aangekomen. Maar je lichaam zal niet ineens extra aankomen omdat je dingen in het verleden hebt gelaten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:43

Emmaa_ schreef:
Zertab schreef:

Als je het gewenste gewicht kwijt bent zal je ook op je eten moeten blijven letten en andere keuzes maken, je bent immers niet voor niets in de eerste instantie aangekomen. Maar je lichaam zal niet ineens extra aankomen omdat je dingen in het verleden hebt gelaten.

Nee dat snap. De rest van mijn leven zal ik daarin keuzes moeten maken uiteraard. Maar op feestjes drink ik gewoon graag.