Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Succes bij de huisarts!
) en dan hopelijk weer even tijd voor rust en niks moeten. Heel stom, want ik heb al 2 weken 'rust' maar blijkbaar was dat niet genoeg.

Zeker na de 1e gesprekken met de psycholoog, toen ging de beerput open. Alles kwam eruit en ik was echt op. Ze zeggen ook vaak dat het eerst slechter moet gaan voor je vooruit gaat. Als het echt niet gaan, denk echt aan jezelf en maak een afspraak 
Denk dat we dat allemaal wel kennen.
Ik heb een tijdje terug aan Diamond Painting gedaan.
Ik merk wel dat als ik zo uitgeput ben de burn-out toch weer om de hoek komt kijken. In huis gaan de klusjes (verven en schoonmaken) best aardig. Vandaag de makelaar gesproken, zij komt volgende week nog een keer kijken en de week erop de fotograaf. krijg het spaansbenauwd als ik denk wat er nog moet gebeuren
Zoveel is het niet meer maar toch, die druk.
Sterkte met je verstandskiezen!
Jij hebt net zoveel recht op zorg als andere mensen. Balen dat je geen behandelaar meer hebt.
Ik trek me dat gewoon allemaal veel te veel aan.
Was een collega ziek dus m'n manager was alleen, en ik was zo aardig om te blijven. Had m'n ereader mee en m'n manager vond het allemaal wel best, dus ik heb op een gegeven moment een uur ofzo onder een tafel liggen lezen
Was ook in m'n joggingbroek gaan werken. Dat vind ik wel echt helemaal mooi hoor, chillste trui en broek aan en gaan haha. 

Dat zei de vervangend arts inderdaad ook. Voel me nu ook weer minder dan daarvoor, ben er nu ook zo mee bezig wat ik nou moet en wat de juiste keuze is 

) ik vind ‘m echt superfijn, heb ‘m denk ik al een jaar of 4 en de batterij is echt geweldig! Zit ook een woordenboek op, ik lees veel in het Engels en op het moment lees ik de Outlander series maar daar komen soms woorden voorbij dat ik denk
dus dan is het fijn om het woord alleen maar aan te hoeven tikken en de vertaling voorgeschoteld te krijgen

Ze is wel vaker chagrijnig de laatste tijd (we hebben er een kitten bij en dat blieft mevrouw niet), maar nu begon ze ook tegen mij te brommen en blazen. Voelde me zoooo poedersuiker daarover!
Lekker even een frisse neus halen buiten 

Ik ben thuis aan het verven en opruimen. Over anderhalve week komt de fotograaf. Verhuizen is gelukkig pas in Juni.