Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Avalanche81 schreef:Het ging mij om het vergelijk tussen orgaandonatie en racisme.
Ik vind dat ongeveer met zoiets als oranje en woensdag met elkaar vergelijken.
Vandaag is roooood![]()
Maar eens. Als het ging om abortus had ik de clou nog gesnapt. Maar racisme en orgaandonatie vind ik ook apart...
Citaat:Met de ouders van de niet-ingeënte kinderen heeft Berend Botje ‘een goed gesprek gehad’, zegt ze. Al eerder waren tussen de veertig en vijftig ouders benaderd, omdat ze hun kind niet hadden gevaccineerd. ‘Ze dachten: het komt later wel, ik wil het mijn kind niet aandoen, want het is nog zo klein. Wat ook meespeelt: op Facebook komen de meest enge dingen voorbij, over kinderen die zo’n prikje hebben gekregen.’ De meeste ouders vaccineerden alsnog, de weigerende ouders van de overgebleven negen kinderen konden kiezen: voor 1 juli een bewijs van vaccinatiebewijs tonen of vertrekken.
verootjoo schreef:Ik zou niet weten waarom je ongevaccineerde kids überhaupt op een KDV zou willen plaatsen. Blijf dan lekker thuis met ze, dan vangen ze ook geen virussen.
Maar fijn dat het werkt
secricible schreef:verootjoo schreef:Ik zou niet weten waarom je ongevaccineerde kids überhaupt op een KDV zou willen plaatsen. Blijf dan lekker thuis met ze, dan vangen ze ook geen virussen.
Maar fijn dat het werkt
Maar aangezien deze ouders willen dat hun kind virussen oppakken (levenslange bescherming), of minimaal het geen probleem vinden dat ze die virussen oppakken gaat die redenatie niet op.
Citaat:Ze hebben ook levenslange bescherming na vaccinatie... zo moeilijk te begrijpen..
Maar - inderdaad fijn dat de maatregel resultaat heeft.
Maxima_S schreef:Citaat:Ze hebben ook levenslange bescherming na vaccinatie... zo moeilijk te begrijpen..
Maar - inderdaad fijn dat de maatregel resultaat heeft.
Nou dat is dan ook een fabeltje...dus even je post redigeren...het is mogelijk bij bepaalde vaccinaties dat er levenslange bescherming optreed het is echter ook mogelijk de ziekte alsnog te krijgen evt. Milder en het is mogelijk de ziekte te verspeiden, ook als je zelf geen symptomen hebt door vaccinatie. Het is ook mogelijk dat je de ziekte krijgt door de vaccinatie ookal zal dit met man en macht ontkend worden. Dit laatste geldt niet voor alle vaccins overigens.
En dan gaat het nooit om 100% van de gevaccineerden...want sommige reageren slecht of niet, of met een boel pech is jou kindje allergisch en kan hij of zij het niet meer navertellen...
Maxima_S schreef:Het is ook mogelijk dat je de ziekte krijgt door de vaccinatie ookal zal dit met man en macht ontkend worden.
IMANDRA schreef:En graag ontvang ik een bron van je dat de ziekte ook te krijgen is door vaccinaties.
Magrathea schreef:Ik neem aan dat er bedoeld wordt dat je de ziekte alsnog kan krijgen NA vaccinatie. Niet DOOR.
Maxima_S schreef:Ik ga niet meer ophoek naar bronnendat is zinloos omdat ze allemaal worden weggezet als nepnieuws. Er is genoeg over te vinden....
Maxima_S schreef:En dus is vaccineren verplichten alleen in de kinderopvang toch redelijk zinloos? Een kind gaat toch ook mee naar de supermarkt, speeltuin, etc?
Maxima_S schreef:Naja...in elk geval klinkt levenslang beschermd heel hoopvol maar zijn alle babies nog steeds niet beschermd al lijkt het misschien een stuk veiliger...tenzij ze alleen in het kdv verblijven en niet thuis met de ouders die op kantoor, de kantine, het ov of ergens anders het virus toch oppakken...
Maxima_S schreef:De illusie dat we de virussen slimmer af kunnen zijn, dat we onsterflijk worden door AI, het zal wel, ik sla graag over, in alle opzichten!
Maxima_S schreef:En dus is vaccineren verplichten alleen in de kinderopvang toch redelijk zinloos? Een kind gaat toch ook mee naar de supermarkt, speeltuin, etc?