Bij mij werken de Ecoslay producten goed voor mijn waves, en boucleme gel. Snot wordt het gewoon vies van, de volgende dag zijn mijn waves zielige sliertjes geworden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline_S_S schreef:Hoi, ik volg al jaren heel trouw de cg methode. Toch heb ik een “probleem”.
De onderste laag krult altijd mooi, maar op één of andere manier blijft de bovenste laag relatief stijl. Ik was twee keer per week (+ deepco) en gebruik elke dag, na het douchen, de leave in van de Kruidvat. Soms gebruik ik stijlingspdoducten, maar heb het idee dat mijn haar hier alleen maar slapjes van wordt.
[ [url=m/lIzjYA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Uj6bz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8NqXVz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto’s zijn even puur natuur![]()
Zijn er meer die hier “last” van hebben? Waar zou het aan kunnen liggen?
Kinke schreef:wat ook goed is om te testen, minder producten gebruiken, kan ook een verrassend effect hebben
dus bijvoorbeeld alleen een curl activator en gel
ellepel schreef:doe je niet gewoon teveel product er in dan?
ik was 1x per week,daarna leave in en curl activator er in van yari.
dan wat gel en laten drogen.
maar de dag er na maak ik het alleen maar wat nat en knijp de krullen er weer wat in, de producten zitten er dan natuurlijk in van de vorige dag.
PeerAppel schreef:Jouw leavein heeft al proteïne (als ik de juiste leavein in mijn hoofd heb) en als je die zo vaak gebruikt dan is dat denk ik prima.
Ik mis gel in je routine. Waar is die?Welke producten voor wassen? Welke deepco? Waarom zo vaak?
Lugea schreef:Bij mij valt het pluizige gelukkig erg mee, behalve als ik te veel aan m’n haar heb gezeten terwijl het aan het drogen was. Ik merk dat als ik er dan aan blijf zitten het meer gaan pluizen. Ik wil als deze producten op zijn de producten van Yari Green ook eens gaan proberen.