Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Ik kom even binnenvallen hoor, hoop dat dat niet erg is ^^.
Vroeg me af of jullie misschien tips voor me hebben namelijk.
Ik lak eigenlijk altijd mijn nagels met normale (Indie) nagellak, maar kwam laatst nagellakpoeder tegen, zoals deze of deze. Nu heb ik al vernomen dat je deze het beste met (non-wipe) gel polish kan aanbrengen, om de beste glans/reflectie te krijgen. Echter.. ik heb nog nooit met gellak gewerkt. Welke merken raden jullie wat gellak betreft aan, en wat voor lamp moet ik hiervoor aanschaffen? UV of LED of UV-LED? En is gellak ook gewoon makkelijk (met aceton of nagellakremover) van je nagels af te halen? Ik bedoel geen tips of opvulling of iets dergelijks, puur alleen de lak (mijn nagels zijn gelukkig al sterk en mooi genoeg van zichzelf)
Alvast bedankt
Ik zag een paar pagina's terug iemand vragen hoe superchique als lak is.. ik vind 'm heel fijn! Heb Superchique als topcoat, seche vite als base coat en lekker(te)veel OPI, China Glaze, FUN en Mazura lakjes voor ertussen ^^.
Noahh_h schreef:Ik vond de site ook wat chaotisch en onduidelijk. Via Ebay heb ik nog nooit wat besteld.
Ik denk dat ik vanavond via de laptop de BP site ga bekijken en wat ga bestellen.
Wat een keus heeft die site zeg. Het wordt nog lastig om me in te houden
AnneJ1995 schreef:Qua merken lak zou ik even t topic doorspitten.. Zoveel mensen, zoveel wensen. Veel mensen gebruiken hier qua goedkope merken Pink Gellac, Born Pretty, Sensationail..
Ik heb zelf de base & top van Pink Gellac en ben daar best tevreden over.
Ik heb een LED lamp, gebruik dan dus ook alleen LED-lakjes.
Niet makkelijk af te halen zoals gewone nagellak. Ik week het af met pure aceton of vijl het er af.
IMANDRA schreef:Oh als ik hier zoek is eigenlijk alleen die van Lidl genoemd dat die fijn is, voor de rest alleen een comment dat een Sensationnail kapot is en iets over een PG lamp. Geen uitleg hoe of wat. Maar ik ga wel verder zoeken. Thanks.