Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imre schreef:Yesterday schreef:Volgens MFP mag ik vandaag 1410 calorieën.
Heb je MFP laten berekenen hoeveel ckal je mag eten om een bepaalde hoeveelheid per week (halve kilo oid) af te vallen? Dan doet MFP eigenlijk te weinig ckal. Ik geloof dat ie voor mij ook zoiets had berekend. Ik heb het omhoog gezet naar 1600 ckal per dag. 1400 is voor mij echt te weinig. Ik kom ook weleens op 1700 uit of op 1500, 1600 vind ik een mooie richtlijn voor mezelf.
SharonIndezz schreef:Kijken jullie ook naar de macros? Of puur en alleen de kcal? Ik heb vandaag bijv volgens mfp iets te veel vet, en teveel eiwit op, en te weinig kolhydraathen....
haike schreef:Oh, dan is het niet zo heel erg dat ik de eerste dag er nog flink overheen ga?![]()
Mag 1370 hebben + 425 aan sporten. Ging best goed vandaag vond ik tot mijn kippenbout opeens voor 727 kcal aangerekend werd, dus nu zit ik er 194 overheen voor vandaag, goed begin van het bijhouden
Eulogy schreef:haike schreef:Oh, dan is het niet zo heel erg dat ik de eerste dag er nog flink overheen ga?![]()
Mag 1370 hebben + 425 aan sporten. Ging best goed vandaag vond ik tot mijn kippenbout opeens voor 727 kcal aangerekend werd, dus nu zit ik er 194 overheen voor vandaag, goed begin van het bijhouden
Hoe bereken je die 425 voor sporten? Als dat via MFP is, is het niet erg accuraat dus ik zou dan eerder je calorieën een stuk hoger zetten (1370 is heel weinig) en sporten buiten beschouwing laten, dus gewoon elke dag hetzelfde aanhoudenJe kippenbout klinkt inderdaad niet helemaal juist haha, dat is wel erg veel! Hoe heb je die ingevoerd?