[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melewel94

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 09:56

Verven kan je het beste doen op ‘vies’ haar! :D als je je haar wast komt er een laagje overheen van de producten en pakt de verf slecht.

Ik schaamde me altijd dood als ik met wat vettig haar naar de kapper ging voor te verven, maar ze zeggen allemaal dat dat het beste is :)F

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:34

Thanks. Ik gebruik sowieso geen stylingsproducten! Daarna zou ik het wel gewoon kunnen wassen met shampoo? Of daar ook even mee wachten? Uiteraard voor gekleurd haar hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:36

Jeetje wat groeit jou haar hard Frummels! Ik vond je kapsel in januari echt super leuk, nu zit je weer op zo'n vervelende tussenlengte waar je doorheen moet haha!

Ik wil ook weer wat anders met mn haar, maar ik weet niet wat :')
Ik wil eigenlijk gewoon wat anders met mn hele look, ook qua kleding, gewoon een complete make-over zegmaar :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:10

Nou die kun je in je zak steken Frum :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:21

Banyu schreef:
Thanks. Ik gebruik sowieso geen stylingsproducten! Daarna zou ik het wel gewoon kunnen wassen met shampoo? Of daar ook even mee wachten? Uiteraard voor gekleurd haar hihi

Das niet echt nodig. Als je de verf uitgespoelt hebt dan hoef je t eigenlijk niet meer te wassen om het schoon te krijgen oid.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:39

Banyu schreef:

Ik doe wel altijd een keer met shampoo, dan weet ik zeker dat de verf eruit is :') maar in principe niet nodig, meer iets psychisch :') . Ik gebruik naderhand altijd de conditioner die bij de verf zit en dat is altijd wel voldoende :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 13:03

Frummels schreef:
Yasmine schreef:
Wauw Frum, dat gaat vooruit :oo
Wat doe jij met je haar voor je trouw? :D We hebben ongeveer dezelfde lengte, dus ben benieuwd wat jij gaat doen!

Ja gaat lekker snel nu! :) eindelijk haha.

Ik wil mijn haar graag omhoog/opgestoken. Wilde eerst extensions en dan (half?) los, maar mijn jurk heeft een compleet open rug, dus dat vind ik dan een beetje zonde haha. En weet jij het al?

Zoiets vind ik mooi:

[ [url=m/yoKJny.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vpmucS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi! <3 Met een open rug lijkt me helemaal opgestoken inderdaad het mooiste.
Ik ga half los/half omhoog doen. Omhoog vind ik ook heel erg mooi, maar ik draag mijn haar nooit omhoog dus ik denk dat ik me dan niet mezelf zou voelen. Vorige week proef gehad voor mijn haar en het was zo mooi :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 13:13

Shanna schreef:
Jeetje wat groeit jou haar hard Frummels! Ik vond je kapsel in januari echt super leuk, nu zit je weer op zo'n vervelende tussenlengte waar je doorheen moet haha!

Ik wil ook weer wat anders met mn haar, maar ik weet niet wat :')
Ik wil eigenlijk gewoon wat anders met mn hele look, ook qua kleding, gewoon een complete make-over zegmaar :+

Ja het gaat nu wel echt snel! Moet me wel enorm inhouden om niet te knippen nu. :=
make-over wil ik ook heeeeel graag! Ben wel langzaam mijn kleding aan het vervangen, super leuk om te doen :)

lieveli schreef:
Nou die kun je in je zak steken Frum :')

:') :')

Yasmine schreef:
Mooi! <3 Met een open rug lijkt me helemaal opgestoken inderdaad het mooiste.
Ik ga half los/half omhoog doen. Omhoog vind ik ook heel erg mooi, maar ik draag mijn haar nooit omhoog dus ik denk dat ik me dan niet mezelf zou voelen. Vorige week proef gehad voor mijn haar en het was zo mooi :D

Ohh klinkt ook heel erg mooi! En het is wel heel erg belangrijk dat je je wel voelt zoals jezelf :) Ik draag mijn haar eigenlijk altijd vast, dus dat was ook wel een argumentje naast de open rug, haha.
Leuk dat je al een proefkapsel hebt gehad! Moet ik ook even snel gaan regelen idd.. jij trouwt in augustus toch?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 13:51

Melewel94 schreef:
Banyu schreef:

Ik doe wel altijd een keer met shampoo, dan weet ik zeker dat de verf eruit is :') maar in principe niet nodig, meer iets psychisch :') . Ik gebruik naderhand altijd de conditioner die bij de verf zit en dat is altijd wel voldoende :j

Klopt dit doe ik ook altijd.
Maar als alleen conditioner wat erbij zit ook voldoende is, doen we dat! :)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 19:10

Blij ei hier.

Van:
Afbeelding

Naar:
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 19:50

<3 <3

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 19:53

Tof!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 05:50

leuk! ik ga dinsdag weer naar de kapper ga voor dezelfde kleur als vorige keer.
Afbeelding

heb echt snel uitgroei en helaas L grijs haar.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 09:02

Beetje late reactie maar wat superleuk dit kleurtje Bralindy! Vind jouw korte kapsel je ook erg goed staan :)

Oeeh frummel, ik vind zowel hoe het eerst geknipt was als nu leuk! En die opgestoken kapsels <3 maar praktisch: is dat te doen met jouw lengte nu?

SecretLIN, snap dat je dat nog een keer wilt! Hoe lang blijft het bij jou zitten voor de uitgroei echt niet mooi wordt? (Hier ook een - toenemend - grijs kleurtje namelijk).

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 09:47

toch wel paar maand hoor

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 10:10

SecretLIN schreef:
toch wel paar maand hoor

Oh, dat valt me alles mee :) Fijn!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 10:14

xIrlijn schreef:
Beetje late reactie maar wat superleuk dit kleurtje Bralindy! Vind jouw korte kapsel je ook erg goed staan :)

Oeeh frummel, ik vind zowel hoe het eerst geknipt was als nu leuk! En die opgestoken kapsels <3 maar praktisch: is dat te doen met jouw lengte nu?

SecretLIN, snap dat je dat nog een keer wilt! Hoe lang blijft het bij jou zitten voor de uitgroei echt niet mooi wordt? (Hier ook een - toenemend - grijs kleurtje namelijk).

Ja kan makkie! Merk dat heel veel mensen ook verbaasd zijn dat mijn haar vast kan, maar ik heb gewoon best een normale lengte staart en kan makkelijk een hoge knot in zonder speldjes! :j
En ik heb nog 4 maanden, dus dan zal het ook wel een flink stuk langer zijn nog :)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 10:30

Ik vind highlights niet zo heel mooi als je je haren in een staart/vast draagt. Dan zie je die strepen zo ( veel meer als bij los ). Kan je daar wat aan doen ??

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 16:16

Maris schreef:
Ik vind highlights niet zo heel mooi als je je haren in een staart/vast draagt. Dan zie je die strepen zo ( veel meer als bij los ). Kan je daar wat aan doen ??

Een goede kapper kan dit netjes ‘camoufleren’ als je dit vantevoren aangeeft hoor! :j

Moet anders wel zeggen dat ik daar nooit echt last van gehad heb :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:04

Ik had daar ook nooit last van. Mijn highlights zaten prachtig verdeeld door mijn hele haar: de kapster pakte telkens stuk voor stuk een streng haren en weefde daar dan heel fijntjes met de achterkant van een puntkam doorheen zodat je heel kleine highlights kreeg.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:28

Als je strepen krijgt zijn je highlights niet goed gezet vind ik.. Tenzij je daarom gevraagd hebt natuurlijk. :D

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 18:27

Jildau schreef:
Als je strepen krijgt zijn je highlights niet goed gezet vind ik.. Tenzij je daarom gevraagd hebt natuurlijk. :D

Nee, niet om gevraagd, maar mijn kapster maakt de highlights wel met een muts. Dus misschien dat dat daar door komt ????

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 18:35

Maris schreef:
Jildau schreef:

Nee, niet om gevraagd, maar mijn kapster maakt de highlights wel met een muts. Dus misschien dat dat daar door komt ????

Ik heb ze ook met een muts gehad, maar toen ook geen ‘last’ van gehad. Heb je misschien een foto ervan wat je bedoeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 18:41

Het ligt natuurlijk super erg aan de techniek maar ook aan je haar. Als je donker haar hebt en je gaat met een muts zitten waarbij de highlights super erg gelift worden krijg je ook strepen.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 19:04

Emmaa_ schreef:
Het ligt natuurlijk super erg aan de techniek maar ook aan je haar. Als je donker haar hebt en je gaat met een muts zitten waarbij de highlights super erg gelift worden krijg je ook strepen.

Mijn haar is donkerblond en er is verf ingegaan om het lichter te maken.
Ik zal eens op zoek naar een voorbeeldfoto