Ik schaamde me altijd dood als ik met wat vettig haar naar de kapper ging voor te verven, maar ze zeggen allemaal dat dat het beste is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Thanks. Ik gebruik sowieso geen stylingsproducten! Daarna zou ik het wel gewoon kunnen wassen met shampoo? Of daar ook even mee wachten? Uiteraard voor gekleurd haar hihi
Banyu schreef:Thanks. Ik gebruik sowieso geen stylingsproducten! Daarna zou ik het wel gewoon kunnen wassen met shampoo? Of daar ook even mee wachten? Uiteraard voor gekleurd haar hihi
Frummels schreef:Yasmine schreef:Wauw Frum, dat gaat vooruit
Wat doe jij met je haar voor je trouw?We hebben ongeveer dezelfde lengte, dus ben benieuwd wat jij gaat doen!
Ja gaat lekker snel nu!eindelijk haha.
Ik wil mijn haar graag omhoog/opgestoken. Wilde eerst extensions en dan (half?) los, maar mijn jurk heeft een compleet open rug, dus dat vind ik dan een beetje zonde haha. En weet jij het al?
Zoiets vind ik mooi:
[ [url=m/yoKJny.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vpmucS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shanna schreef:Jeetje wat groeit jou haar hard Frummels! Ik vond je kapsel in januari echt super leuk, nu zit je weer op zo'n vervelende tussenlengte waar je doorheen moet haha!
Ik wil ook weer wat anders met mn haar, maar ik weet niet wat
Ik wil eigenlijk gewoon wat anders met mn hele look, ook qua kleding, gewoon een complete make-over zegmaar
lieveli schreef:Nou die kun je in je zak steken Frum
Yasmine schreef:Mooi!Met een open rug lijkt me helemaal opgestoken inderdaad het mooiste.
Ik ga half los/half omhoog doen. Omhoog vind ik ook heel erg mooi, maar ik draag mijn haar nooit omhoog dus ik denk dat ik me dan niet mezelf zou voelen. Vorige week proef gehad voor mijn haar en het was zo mooi
Melewel94 schreef:Banyu schreef:Thanks. Ik gebruik sowieso geen stylingsproducten! Daarna zou ik het wel gewoon kunnen wassen met shampoo? Of daar ook even mee wachten? Uiteraard voor gekleurd haar hihi
Ik doe wel altijd een keer met shampoo, dan weet ik zeker dat de verf eruit ismaar in principe niet nodig, meer iets psychisch
. Ik gebruik naderhand altijd de conditioner die bij de verf zit en dat is altijd wel voldoende
xIrlijn schreef:Beetje late reactie maar wat superleuk dit kleurtje Bralindy! Vind jouw korte kapsel je ook erg goed staan
Oeeh frummel, ik vind zowel hoe het eerst geknipt was als nu leuk! En die opgestoken kapselsmaar praktisch: is dat te doen met jouw lengte nu?
SecretLIN, snap dat je dat nog een keer wilt! Hoe lang blijft het bij jou zitten voor de uitgroei echt niet mooi wordt? (Hier ook een - toenemend - grijs kleurtje namelijk).
Maris schreef:Ik vind highlights niet zo heel mooi als je je haren in een staart/vast draagt. Dan zie je die strepen zo ( veel meer als bij los ). Kan je daar wat aan doen ??
Maris schreef:Jildau schreef:Als je strepen krijgt zijn je highlights niet goed gezet vind ik.. Tenzij je daarom gevraagd hebt natuurlijk.
Nee, niet om gevraagd, maar mijn kapster maakt de highlights wel met een muts. Dus misschien dat dat daar door komt ????
Emmaa_ schreef:Het ligt natuurlijk super erg aan de techniek maar ook aan je haar. Als je donker haar hebt en je gaat met een muts zitten waarbij de highlights super erg gelift worden krijg je ook strepen.