Friem, wat een mooie buit heb je binnen en wat prachtig zijn ze op de swatches.
Ik ben benieuwd wat voor looks je ermee gaat maken!
Djil, wat een knéitergave look is dit. Het staat je echt ge-wel-dig!
Kaygee, mooie stash heb je! Ook snel gegroeid!
Joolien schreef:Ben je er aan toe ja?

Alles verwerkt?

En ik kwam net ook het ABH renaissance palette tegen, HOU ME TEGEN!!!!! (vind m toch echt te duur

)
En ook een beetje lui, dat speelt ook mee. 
Hij is wel echt echt echt het geld waard, wat is die prachtig.
marlonFloris schreef:Ik heb nog wat ici bonnen en nu twijfel ik of ik iets van een beautyblender zal halen.
Ik heb er een van de w7 maar die vind ik niet fijner werken als mijn kwasten dus pak hem nooit.
Iemand die wel een echte heeft er er een mening over heeft?
Vind het ander wel zonde om daar €20 euro aan uit te geven.
En dan nog de vraag zuigen die zoveel meer foundation op als een kwast of valt dat mee als je hem goed nat maakt?
Ik gebruik ze zelf totaal niet omdat ik ze gruwelijk irritant vind, maar als je ze nat maakt zuigt hij eigenlijk alles wat hij kan opnemen op dus neemt de blender minder foundation op. Of het nou minder is dan een kwast, durf ik niet te zeggen. Ik breng met de vingers stipjes aan op mijn gezicht en ga dan met mijn kwast er overheen, zo bespaar ik het meest. 
Merel, jouw stash is ook veel gegroeid sinds de laatste keer zeg!
Avelien jij hebt ook al een flinke collectie zo! 
Jolien, mooie aankopen heb je gedaan! Enneeee, waar is die modern renaissance nou? 
Beetje apart om sproetjes als tattoo te doen, maar goed, to each their own. 
Nou eh..... mijn collectie.... 
Laten we maar beginnen met lipproducten
Alle liquid lipsticks van Colourpop (- 1 die ik pas 's avonds met de post binnen kreeg, een groene gloss
- en ik weet dat de groep linksonder belachelijk veel op elkaar lijkt maar ik heb ze allemaal geswatcht en komen niet in de buurt van elkaar, anders had ik ze niet
)

Colourpop Lippie Stix

MAC

Urban Decay

Overige lipsticks

Lippotloden, lipprimers, lipgloss etc

Al mijn eyeliners (liquid, gel, etc), ook de liquid moondust eyeshadows en de pencils van NYX

Highlighters

Bronzers

Oogschaduws (- 3 die ik later die avond binnen kreeg)

Palettes (zoals te zien, ik hou van kleur en geen enkele kleur is hetzelfde
Heb het groot gros even over de spiegeltjes van de anderen gelegd zodat je geen reflectie oid ziet.
)

EDIT: was vergeten deze te posten.
Foundations, glitters, blushes, wenkbrauwpotloden, primers, setting sprays en zo. 

Buiten het feit dat dit confronterend was (niet dat ik spijt heb van mijn aankopen want ik hou oprecht van alles wat ik heb en zou het zo weer doen
) heb ik nu tijdens het opruimen een nieuwe volgorde van palettes aangesteld. Ik ga iedere keer dat ik mijn make up doe voortaan de volgorde af, zodat ik al mijn palettes meer gebruiken ga, want ik merk dat ik de Naked palettes vrij vaak laat liggen terwijl ik ze geweldig vind, of mijn Alice palette zelfs. Hoop op deze manier dus iedere keer looks te maken met constant een ander palette zodat ze mooi de 'roulatie' doorgaan en evenveel gebruikt worden ipv constant grijpen naar mijn Ultimate Basics of Modern Renaissance. 
Ik hou gewoon van make up.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-02-17 21:59, in het totaal 2 keer bewerkt